Honda CTX700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Zase už druhý den na fóru bez příspěvku a to máme teprve 22. ledna
Tak sem dám jedno VIDEO, jehož jsem vděčným divákem. Jednak se kochám, jednak se už těším na jaro a nakonec i trošku cvičím svoji absolutně laickou angličtinu
Tak sem dám jedno VIDEO, jehož jsem vděčným divákem. Jednak se kochám, jednak se už těším na jaro a nakonec i trošku cvičím svoji absolutně laickou angličtinu
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Tady někoho svědí ruce Hele,mohl bys to otitulkovat
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
To víš od rána jsem takový neklidný... jak starý Brůna A že těch rán ještě bude
Chodit se dívat, pohladit, občas se posadit nebo nastartovat... to fakt není ono
Ale už jsem těch čekacích zim pár zažil a tak vím, že se to zlomí, déšt spláchne sůl, vysvitne sluníčko a PAK to přijde
P.S: Psal jsem o angličtině laika a věčného začátečníka, takže titulky nebudou
Tady je ještě jedno VIDEO, pro změnu s paní, s motorkou správné barvy a více záběry na stroj za jízdy Francouzky ale neumím ani to málo, co anglicky
Chodit se dívat, pohladit, občas se posadit nebo nastartovat... to fakt není ono
Ale už jsem těch čekacích zim pár zažil a tak vím, že se to zlomí, déšt spláchne sůl, vysvitne sluníčko a PAK to přijde
P.S: Psal jsem o angličtině laika a věčného začátečníka, takže titulky nebudou
Tady je ještě jedno VIDEO, pro změnu s paní, s motorkou správné barvy a více záběry na stroj za jízdy Francouzky ale neumím ani to málo, co anglicky
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Je to takový důstojný stroj, skoro se chce napsat impozantní, ale už by mi chyběl výraz pro vyšší kubatury. Kam plánuješ kameru a navigaci ? Já si s tím zatím lámu hlavu pro ten můj budoucí kousek. Jediné co zatím vím je, kde sehnat 5mm letecký dural 7075 na držáky. V ALMS už ho dva roky nemají a mít nebudou (plochý).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Kameru neplánuji vůbec a řídítka nejsou (na rozdíl od většiny skútrů) krytá, takže navigaci přiloženým držákem přímo na ně. Jen si vyzkouším, jestli mi bude líp sedět vprostřed nebo někde na straně.
Myslím, že v reálu stroj působí subtilněji a když na něm sedím, taky mi nepřijde nějak veliký. Ono ani těch 227 kg není žádná hrůza
Myslím, že v reálu stroj působí subtilněji a když na něm sedím, taky mi nepřijde nějak veliký. Ono ani těch 227 kg není žádná hrůza
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Gandalfe ahoj,
soudím, že už proháníš svoji hondu a máš čerstvé zkušenosti. Protože hodlám taky koupit NC 700 D nebo Integru, rád bych věděl:
1. Jestli na hondě fouká moc (jeden majitel psal, že ne, ale nemá zkušenost se skútry).
2. NC 700 má 35 kW. Jde otevřít, před škrticí klapkou je přepážka, ta se odstraní a výkon stoupe o víc než 10 procent. Uvažuješ o tom?
3. Má taková motorka na jízdu po městě a okolí smysl? Samosebou, budu jezdit i dál.
Zdraví a děkuje za odp. Pavel!
soudím, že už proháníš svoji hondu a máš čerstvé zkušenosti. Protože hodlám taky koupit NC 700 D nebo Integru, rád bych věděl:
1. Jestli na hondě fouká moc (jeden majitel psal, že ne, ale nemá zkušenost se skútry).
2. NC 700 má 35 kW. Jde otevřít, před škrticí klapkou je přepážka, ta se odstraní a výkon stoupe o víc než 10 procent. Uvažuješ o tom?
3. Má taková motorka na jízdu po městě a okolí smysl? Samosebou, budu jezdit i dál.
Zdraví a děkuje za odp. Pavel!
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Jachy a nebo kluci s NC750 Ti asi řeknou víc, ale za sebe napíšu:
1. aerodynamika je výborná, takže mi fouká vlastně jen na boty a pak na ramena a přilbu. Tam ještě zvažuji přídavný deflektor od MRA na vršek plexi (nemám sériový plexi-proužek, ale zvýšené turistické od Puig, dělá je v podobném rozměru i Givi atd.) V dešti jsem ještě nejel, tak neporeferuji kam všude jde voda... ale možná příští týden, protože mám první garančku a právě dnes na úterý hodili místo sluníčka déšť
2. o jakémkoliv zvyšování výkonu zatím neuvažuji a tak nezkoumám ani jeho možnosti, ale bylo mi řečeno, že to jde (myslím Zizi).
3. na proplétání mezi auty s bočními kufry jsem si ještě nezvykl, ale bez nich je to úplně v pohodě. Není citelný rozdíl mezi tímto a maxíkem. Jen je potřeba vychytat řazení při popojíždění po městě, jestli režim "S" nebo manuální. Režim "D" se podle mne v městském provozu trápí a tak zkouším a testuji možnosti. Nová generace DCT už to prý má vychytané, ale ta je až na nových modelech. Škoda, že to nejde vyřešit jen přehráním SW
1. aerodynamika je výborná, takže mi fouká vlastně jen na boty a pak na ramena a přilbu. Tam ještě zvažuji přídavný deflektor od MRA na vršek plexi (nemám sériový plexi-proužek, ale zvýšené turistické od Puig, dělá je v podobném rozměru i Givi atd.) V dešti jsem ještě nejel, tak neporeferuji kam všude jde voda... ale možná příští týden, protože mám první garančku a právě dnes na úterý hodili místo sluníčka déšť
2. o jakémkoliv zvyšování výkonu zatím neuvažuji a tak nezkoumám ani jeho možnosti, ale bylo mi řečeno, že to jde (myslím Zizi).
3. na proplétání mezi auty s bočními kufry jsem si ještě nezvykl, ale bez nich je to úplně v pohodě. Není citelný rozdíl mezi tímto a maxíkem. Jen je potřeba vychytat řazení při popojíždění po městě, jestli režim "S" nebo manuální. Režim "D" se podle mne v městském provozu trápí a tak zkouším a testuji možnosti. Nová generace DCT už to prý má vychytané, ale ta je až na nových modelech. Škoda, že to nejde vyřešit jen přehráním SW
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Díky, tohle mi zatím stačí. Protože jsem docela otrlý, trochu vzduchu a vody mi nevadí, k jedné stopě patří, mohu tedy rozšířit výběr z Integry i na NC 700 (750) X a S, samozřejmě s DCT. Řadit se mi už opravdu nechce, snad jen sekvenčně + a -. Ještě prosím odpověz, jak je stabilní boční stojánek. Nebo máš i centrální stojan?
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Seriově pouze bočák, stabilitu podpoří ruční brzda, ale na centrál nemá, tím spíš na měkčím povrchu. Holt je nutno přemýšlet, kde zaparkovat... ale jsem silniční tvor Centrál by prý citelně omezil limity náklonu v zatáčkách, tak o něm ani neuvažuji. Jak to má NC Ti řekne třeba Jarda - JaKo. Ten si myslím na X-ko centrál připlácel, ale to je celkově vyšší.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Díky Gandalfe, mě jde o to, zda to může stát delší dobu, tj. pár dní, na silnici, na parkovišti apod. Nedávno mě skútry povalil silný poryv větru. Cyborg byl jen na bočním.
Teď, když koukám na hondy, se mi nejvíc líbí CTX, pak Sko, Integra nejmíň. Ale zas má nejlepší ochranu.
Vejde se do prostoru místo nádrže helma?
Jak hodnotíš přechod Piaggio - Honda?
Hezký večer, Pavel!
Teď, když koukám na hondy, se mi nejvíc líbí CTX, pak Sko, Integra nejmíň. Ale zas má nejlepší ochranu.
Vejde se do prostoru místo nádrže helma?
Jak hodnotíš přechod Piaggio - Honda?
Hezký večer, Pavel!
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
Re: Honda CTX700
...z bláta do louže..... .. .....donald píše: Jak hodnotíš přechod Piaggio - Honda?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Honda CTX700
A vo tom to je: Něco se radši plácá v blátě, jinej si lebedí v louži!
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Honda CTX700
Pardon, přehlédl jsem položenou otázku o rozdílu Piaggia a Hondy - tak tedy, jeden rozdíl je tam opravdu zásadní... na Hondě na mne víc fouká
S přilbou nevím, to je na někoho s NC, CTX nebo Integra tam ten prostor nemají.
S přilbou nevím, to je na někoho s NC, CTX nebo Integra tam ten prostor nemají.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Honda CTX700
Díky, každá informace dobrá. NC X i C se mi líbí víc, Integra je víc skútr. No mám čas, určitě vyberu dobře.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
Re: Honda CTX700
Tento prostor deklarují na integrální přilbu. Svého SHARKa tam nedostanu - jako odklopná je celkově větší. Využívám to tedy jako příruční prostor na lékárnu, zámek, doklady svačinu a jiné drobnosti. Přilbu zamykám,v případě potřeby, do topcase, který mám stejně "trvale" s sebou. Myslím si, že valná většina majitelů NC X to má asi podobně....
Honda NC750X DCT(http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=107300), Kymco Downtown 300i(plexi Kymco MZO 153, kufr Kappa K53) prodáno
Jinak taky Jarda Kohout
Jinak taky Jarda Kohout