Zatím je mi to ničemu ale někde jsem to vyhrabal. Bez záruky prosím. Je to Googlem z němčiny.
Ale vypadá to zajímavě, jedním zkratem na dig. konektoru se vyvolá chybový kód, druhým se hláška resetuje. Zadarmo a bez přístroje.
Až budu mít na čem to zkoušet, tak se to pokusím vyguglit.
Diagnostika Honda Integra
Zde "howto":
Konektor DLC (4-pólový, červený, vlevo na baterii) ze slotu
Most mezi linkou SCS (hnědá) a země (zelená) místa.
Zapalování a číst blikající kód
Vypnuté zapalování znovu - kód se bude konat
Je-li paměť poruch se zrušují:
Při zapnutém zapalování (propojka je nastavena)
Odstraňte můstek (MIL se rozsvítí na 5 sekund)
přilepená most během tohoto 5 sekund znovu
MIL začne blikat, paměť se vymaže
Zapalování - Most out - víko - ready
Zde je přehled o DTC chyby:
1-1 (1)
Snímač MAP obvod nízkého napětí (méně než
0,029 V)
• Senzor MAP nebo jeho obvod poruchu
1-2 (1)
Snímač MAP obvod vysokého napětí (více
než 3.809 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt čidla
jednotka konektoru
• Senzor MAP nebo jeho obvod poruchu
7-1 (7)
Snímače ECT obvod nízkého napětí (méně než
0,049 V)
• snímače ECT nebo jeho obvodu poruchu
7-2 (7)
Snímače ECT obvod vysokého napětí (více
než 4,946 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt ECT
konektor snímače
• snímače ECT nebo jeho obvodu poruchu
8-1 (8)
Snímač TP obvod nízkého napětí (méně než
0,122 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt čidla
jednotka konektoru
• TP senzor nebo jeho obvodu poruchu
8-2 (8)
Snímač TP obvod vysokého napětí (více než
4966 V)
• TP senzor nebo jeho obvodu poruchu
9-1 (9)
IAT obvodu snímače nízkého napětí (méně než
0,049 V)
• Čidlo IAT nebo jeho obvod poruchu
9-2 (9)
Snímače IAT Obvod vysokého napětí (více
než 4,946 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt IAT
konektor snímače
• Čidlo IAT nebo jeho obvod poruchu
11-1
(11)
VS senzoru NO SIGNAL
• Uvolněný nebo špatný kontakt VS
konektor snímače
• Přerušení nebo zkrat v senzoru VS
drát
• Vadný snímač VS
12-1
(12)
No.1 Injector obvod poruchu
• Uvolněný nebo špatný kontakt vstřikovače
konektor
• Injector nebo jeho obvod poruchu
13-1
(13)
No.2 Injector obvod poruchu
• Uvolněný nebo špatný kontakt vstřikovače
konektor
• Injector nebo jeho obvod poruchu
21-1
(21)
Senzor poruchu O2
• Uvolněný nebo špatný kontakt O2
konektor snímače
• Senzor O2 nebo jeho obvodu poruchu
29-1
(29)
obvod poruchu IACV
• Uvolněný nebo špatný kontakt IACV
konektor
33-2 (-)
• ECM / PCM EEPROM závada
54-1
(54)
Banka snímače úhlu obvodu nízkého napětí
(Méně než 0020 V)
• Senzor úhlu banky nebo její obvod
selhání
54-2
(54)
Banka snímače úhlu obvod vysokého napětí
(Více než 4986 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt banky
Konektor snímače úhlu natočení
• Senzor úhlu banky nebo její obvod
selhání
84-1
(84)
CPC v PCM poruše
• Vadné PCM
86-1
(86)
komunikační porucha Meter
• Přerušení nebo zkrat v TXD / RXD
drát
• Vadná kombinace metr
87-1
(87)
EOP přepnutí vysokého napětí (více než
1001 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt EOP
konektor spínače
• Přerušené spínače drátu EOP
• EOP spínač nebo jeho obvodu poruchu
Chybové zprávy diagnostiky na Integře
Chybové zprávy diagnostiky na Integře
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr