Kawasaki KL 650 Tengai

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 07 úno 2013, 10:40

Endura ty hochy chválí, že ji vlastně používají :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 07 úno 2013, 11:18

Gek píše:Mildo ty jsi už někdy terénil ?? Guma dobrá. Hochy od endur ji chválí.
Depáá, jsem terénem dosud nepolíbený (kolo nepočítám). Mám z toho respekt. Je potřeba postupně se učit. Poradíte?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 07 úno 2013, 11:31

První krok je - nastartovat :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 07 úno 2013, 12:29

To už umím. Pustit benzín (:shock: to mi asi bude dělat problémy), vytáhnout sytič, stisknout tlačítko startéru :P :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 07 úno 2013, 14:51

A možná bych doporučil trošku začít posilovat ruce, v terénu dostávají fakt zabrat ... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 07 úno 2013, 15:40

Jj, to je potřeba taky. Bude to asi mazec a rád si vzpomenu na skůtrovou pohodičku :-D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 07 úno 2013, 17:32

První rada:
Pamatuj si vždy na čem jedeš. Nevím jak to má Manet, ale tady je levá páčka spojka. Na Kawě se ti jen roztočí motor, na Kymu lehneš. :lol: Vlastní zkušenost.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 07 úno 2013, 22:12

Včera jsem dementoval zadní tlumič a nechal u odborníka dofouknout dusíkem. On ten předchozí majitel ho přetěsňoval, ale tak nějak podle svýho uvážení.Do teď fungoval tak, že když se na motorce rychle pohoupalo, tak tlumič netlumil. Když se na ni sedlo, 5 vteřin posedělo a prudce vstalo, motorka šla pomalu nahoru :shock: . Teď jde jen dolů a nahoru jí to trvá půl minuty :lol: :lol: . Brácha bude o víkendu transplantovat ten svůj za nový, tak dostanu jeho použitý orgán.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 08 úno 2013, 07:32

obzvláště u Crosky či endura jsou tlumiče hodně důležité ... jak letěl, hezky??? daleko??? :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 08 úno 2013, 12:41

Nikam neletěl :-D, jen šel z mašiny ven
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 09 úno 2013, 11:34

Kdo letěl? A kam? :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 09 úno 2013, 21:09

Hans nejspíš myslel, že jsem tlumič rozebíral. Asi s tím má nějaké nepříjemné zkušenosti ;). Jinak jsem dneska celé odpoledne strávil v manetárně. Namontoval jsem tlumič.zapojil gripy na spínačku, zvedl jsem řídítka a když už to je na koze, vyzkoušel jsem postoj ve stupačkách. Zvláštní pocit, když máš hlavu skoro dvaapůl metru vysoko :shock: . Skoro jsem se bál. Namontoval jsem padací rám, upravil ho aby nevypad z objímky a ještě podělal pár drobností. Ještě jsem do pneumatik nalil tu OKOhmotu. Uvidíme, co to udělá v provozu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 09 úno 2013, 21:15

HonzaH píše:A možná bych doporučil trošku začít posilovat ruce, v terénu dostávají fakt zabrat ... :wink:
Honzo, ty máš nějaké zkušenosti s terénem? Jeden by řek, že jo. Co? Jak je to s tebou? :) Geku, co další rada? Už se nemůžu dočkat :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 09 úno 2013, 22:18

Koukej se před sebe. Kam se koukáš, tam jde kolo.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 11 úno 2013, 08:32

to Manet> ještě než se nám narodila prvorozená, asi tak 1995-1996, sedlal jsem chvíli Suzuki DR 600, dovezl mi to známý z AUT, bez papírů, tak jsem to měl vyloženě na lítání mimo silnici, prodal jsem ji ale, když se dcerka narodila a my jsme kupovali byt, takže zkušeností moc nemám. Ale je pravda s tím koukáním, kam se díváš, tam jde kolo. Oproti kochačce na skůtru, kdy se při projížďkách kocháš okolní krajinou, tak na enduru, obzvláště pak v terénu, hledíš jen tam, kam ti půjdou pneu, volba stopy je nesmírně důležitá .... a z okolní krajiny máš něco jen když zastavíš a rozhlédneš se ... :wink: Jo a ještě bacha na jízdu mezi stromy, blízko větví, viděl jsem to někde na videu, jak se klukovi pod přilbu dostala větev, resp. pahýl větve a prošla mu lícem do dutiny ústní, hnus ... takže dál od stromů :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět