Kawasaki KL 650 Tengai

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 06 bře 2013, 09:40

Evidenčka i přepis jsou hotové :). Teď se jedu opatrně projet po šotolině. Večer přidám fotky.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 06 bře 2013, 13:50

Tak tedy congratulation a na šoto ofafrně ... zprvu hodně ofafrně :wink: :) :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 08 bře 2013, 10:04

VOCAĎ
Díval jsem se po nějaké takové brašničce, ale ještě jsem nenatrefil na takovou tak akorát do které by se vešly montérpáky, vercajk, lékárnička a svačina s termoskou :roll: :D . Ale jo, uznávám, je to hyzdič, ale praktickej :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pát 08 bře 2013, 17:54

Pěkná mašinka,hlavně ať se někde nezabiješ.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 08 bře 2013, 18:44

Tu praktičnost fakt vokecat nedokážu. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 09 bře 2013, 17:02

První poznatky: Co mě překvapilo, tak neutrální chování na silnici a lehkost, s jakou jde Tengai do zatáček. Zatímco na Škytákovi vás vyjeté koleje honí ze strany na stranu, tady nejsou cítit.
Zátah motoru je taky slušný, ale maximálku u tohoto řešit nebudu.
V terénu zatím nevím, jel jsem jen po šotolině a ve vymrzlých kolejích v lese a tam jsem si nebyl jistý zase já. Motorka to určitě zvládala líp :-).
Oproti bráchove Tengaice, je můj motor tišší.
Když jsem dojel, brněly mě ruce :-)
Taky jsem vyzkoušel vyhřívané rukojeti (Koso). Též dobré.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 09 bře 2013, 19:21

Já na vyhřívané hefty nedám dopustit ... používal jsem je i v létě, za deště a s kryty na plexi je to určitě obrovské plus ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » sob 09 bře 2013, 22:22

Jsem rád, že jsi rád ... Jó a za tu stabilitu na nerovnostechpoděkuj příteli, který si říká gyroskopický efekt velkých kol, tedy hlavně té přední 21". :D
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 10 bře 2013, 06:04

Aha, tak tím to je. Pak by mělo platit při jízdě v terénu, že čím jedeš rychleji, tím víc to bude stabilní. Proto na dakaru jezdí tak rychle. Při nejbližší příležitosti to zkusím.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » ned 10 bře 2013, 08:32

To já bych se bál ... a proto, že se bojím, nic takového si zřejmě nikdy nepořídím ... to spíše nějakou cestovku. Ale pokud mi výjde new práce, zřejmě pořídím nové auto. ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » ned 10 bře 2013, 09:22

Mildo, pokud jsi to nedělal, chtělo by to možná se podívat na vyvažovací řetízek vyvažovacího hřídele. Nebo hřídelí, nevím kolik jich Tengai má. To může být příčina brnění rukou. Když stojí moto na stojánku, netřepe se nějak hodně ?? Nedrnčí ??
Na Bigovi, pokud byl volný vyvažovací řetízek, za šla vibrace do stupaček.

Tvoje brnění ale taky může pocházet od přední lehce špuntované pneumatiky.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 10 bře 2013, 09:56

Motor byl dělaný před nedávnem a řetěz k vyvažováku jsem kontroloval. Je napnutý. Ty vibrace tam prostě jsou a protože jsem dával vyhřívaný rukojeti, oddělal jsem závažíčka. Ty se musí upravit na soustruhu a pak je vrátím zpátky na řidítka.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 11 bře 2013, 08:45

U objemově velkého jednobuchu a na špuntech se drnčení budeš zbavovat jen velmi těžko ... :wink: :) ... neříkám, že to nejde, ale z podstaty věci je na toto jednobuch nejméně praktický ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 13 bře 2013, 21:14

Sedlo jsem dal k jinýmu čalouníkovi, ten první potvrdil svou nespolehlivost :(.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 14 bře 2013, 21:37

Ty divný čmouhy pod nápisem a barevný přechod, jsou chybou na fotce.
Obrázek
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět