Kawasaki KL 650 Tengai
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
VOCAĎ
Díval jsem se po nějaké takové brašničce, ale ještě jsem nenatrefil na takovou tak akorát do které by se vešly montérpáky, vercajk, lékárnička a svačina s termoskou . Ale jo, uznávám, je to hyzdič, ale praktickej
Díval jsem se po nějaké takové brašničce, ale ještě jsem nenatrefil na takovou tak akorát do které by se vešly montérpáky, vercajk, lékárnička a svačina s termoskou . Ale jo, uznávám, je to hyzdič, ale praktickej
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
První poznatky: Co mě překvapilo, tak neutrální chování na silnici a lehkost, s jakou jde Tengai do zatáček. Zatímco na Škytákovi vás vyjeté koleje honí ze strany na stranu, tady nejsou cítit.
Zátah motoru je taky slušný, ale maximálku u tohoto řešit nebudu.
V terénu zatím nevím, jel jsem jen po šotolině a ve vymrzlých kolejích v lese a tam jsem si nebyl jistý zase já. Motorka to určitě zvládala líp .
Oproti bráchove Tengaice, je můj motor tišší.
Když jsem dojel, brněly mě ruce
Taky jsem vyzkoušel vyhřívané rukojeti (Koso). Též dobré.
Zátah motoru je taky slušný, ale maximálku u tohoto řešit nebudu.
V terénu zatím nevím, jel jsem jen po šotolině a ve vymrzlých kolejích v lese a tam jsem si nebyl jistý zase já. Motorka to určitě zvládala líp .
Oproti bráchove Tengaice, je můj motor tišší.
Když jsem dojel, brněly mě ruce
Taky jsem vyzkoušel vyhřívané rukojeti (Koso). Též dobré.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Já na vyhřívané hefty nedám dopustit ... používal jsem je i v létě, za deště a s kryty na plexi je to určitě obrovské plus
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Jsem rád, že jsi rád ... Jó a za tu stabilitu na nerovnostechpoděkuj příteli, který si říká gyroskopický efekt velkých kol, tedy hlavně té přední 21".
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Aha, tak tím to je. Pak by mělo platit při jízdě v terénu, že čím jedeš rychleji, tím víc to bude stabilní. Proto na dakaru jezdí tak rychle. Při nejbližší příležitosti to zkusím.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
To já bych se bál ... a proto, že se bojím, nic takového si zřejmě nikdy nepořídím ... to spíše nějakou cestovku. Ale pokud mi výjde new práce, zřejmě pořídím nové auto.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7716
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Mildo, pokud jsi to nedělal, chtělo by to možná se podívat na vyvažovací řetízek vyvažovacího hřídele. Nebo hřídelí, nevím kolik jich Tengai má. To může být příčina brnění rukou. Když stojí moto na stojánku, netřepe se nějak hodně ?? Nedrnčí ??
Na Bigovi, pokud byl volný vyvažovací řetízek, za šla vibrace do stupaček.
Tvoje brnění ale taky může pocházet od přední lehce špuntované pneumatiky.
Na Bigovi, pokud byl volný vyvažovací řetízek, za šla vibrace do stupaček.
Tvoje brnění ale taky může pocházet od přední lehce špuntované pneumatiky.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Motor byl dělaný před nedávnem a řetěz k vyvažováku jsem kontroloval. Je napnutý. Ty vibrace tam prostě jsou a protože jsem dával vyhřívaný rukojeti, oddělal jsem závažíčka. Ty se musí upravit na soustruhu a pak je vrátím zpátky na řidítka.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
U objemově velkého jednobuchu a na špuntech se drnčení budeš zbavovat jen velmi těžko ... ... neříkám, že to nejde, ale z podstaty věci je na toto jednobuch nejméně praktický ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..