Už jsem dlouho nepřidal nový zápis, tak provedu uzávěrku sezony 2015, protože od 1.12.2015 mám stejně po sezónním pojištění
Letos jsem najezdil o něco méně než vloni, spíš srovnatelně jako s Downtownem předloni. Určitě se do toho promítla i neúčast na ORHOR, půjčený Soníkův skútr v Jáchymově a nerealizovaná vyjížďka v létě do Chorvatska. Ale tak nějak mám v plánu se "usadit" na ročním nájezdu kolem 10 t km. Konkrétně je teď na tachometru necelých 21 t km a tedy za letošní rok cca 7 t km. Závady žádné, ale po 20 t jsem se rozhodl vyměnit pneumatiky - z výroby byly M City grip a ještě by asi pár stovek km v pohodě zvládly. Ale protože se mi nechtělo přerušovat příští sezonu starostmi s přezouváním a chtěl jsem vyzkoušet zase jiné, nechal jsem už při velké servisní prohlídce začátkem listopadu přezout na M Power pure. Uvidím, jestli vůbec, při mém jízdním stylu, zaregistruji nějaký rozdíl v chování skútru
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Do pneu leju těsnící tmel OKO Puncture free a technik měl vyloženou "radost", když jsem mu to sdělil. Taky si o víc jak hodinu navýšil dobu výměny pneu, protože prý byl zážitek kolo od tmelu čistit. Kdo ví, jestli to stojí za ten "dobrý pocit" a nebo by měl člověk spoléhat na štěstí a knot pod sedlem
Byla to poslední záruční prohlídka a tak jsem kluky požádal, aby prohlédli a vyzkoušeli vše, co je napadne a snížili tak riziko "těsně pozáruční" opravy. Ale vím, že jsou pečliví a už se s nimi nějaký pátek znám (Skutry-levne, Velký Týnec).
Co se týká prohlídky, byla to velká serviska, která se dělá v sudých desítkách tisíc km. Kromě výměny oleje, filtru, svíčky a běžných předepsaných úkonů se měnil vzduchový filtr, malinko oleje v převodovce, dolévali mi chybějící chladící kapalinu (tu musím kontrolovat častěji), měnily se válečky, vodítka a řemen (ten samotný stále myslím 2200 Kč) a s výhledem na Piavu jsem si pro klid duše nechal vyměnit i brzdovku, byť mi kluci tvrdili, že ji měřili a je ještě ve velmi dobré kondici. Asi jsem si nevzpomněl na úplně všechny úkony, ale v každém případě skútr pochválili a měl by být v dobrém stavu. Tak snad bude sloužit bez problémů dál, jako doposud. Faktura byla celkem tučná - vzhledem ke značkovým dílů, množství úkonů a výměně pneu se vyšplhala přes 8 t Kč, ale na dva roky bude snad klid. Malou servisku po dalších 10t km si po záruce už z větší části udělám sám a když narazím na nějaký oříšek, udělám si výlet do servisu směr Olomouc. Autorizák na okraji Brna nemá mezi kolegy na Piaggiu moc dobrou pověst a ani já jsem neměl zkušenost zcela bezchybnou. Navíc mi tam teď kluci při servisu našli rok chybějící šroubky na krytu vzd. filtru
Teď už je Stínovlas pod lehkou plachtou v garáži se stálou teplotou kolem 13-15°C, chodím ho pozdravit, pohladit a občas dobít akumulátor nebo pootočit přední kolo
Podobný obrázek jsem letos pořídit nemohl... tak snad někdy příště
![Obrázek](http://1.bp.blogspot.com/-B_d3og8tD8Q/ULkWRiPgfCI/AAAAAAAADFw/HMVvMUC9wf4/s640/IMG_0767.jpg)