Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla - Stránky 10 - Kymco Club

Kymco Club

Pro příznivce značky Kymco

* FAQ    * Hledat

 * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je čtv 16 srp 2018, 00:54

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 160 příspěvků ]  Přejít na stránku Předcházející 17 8 9 10 11 Následující
Autor Zpráva
 PříspěvekNapsal: stř 16 kvě 2018, 20:41   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
mulah píše:
Péče o babetyho stroj velká, ale na gaye prdí. Ani ten přední blatník nenatřel. To bych se styděl i já

Sloupaná barva nemá, naštěstí, vliv na jízdní vlastnosti.

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: stř 16 kvě 2018, 21:27   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Starší Kecal

Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Příspěvky: 648
Bydliště: Brno
Já jsem na Babetce nepopojel, bacílek mi trošku vzal vítr z plachet, ale dneska už v práci a tak asi i pojedu.

_________________
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: čtv 17 kvě 2018, 08:44   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Příspěvky: 3522
Bydliště: Brno-venkov
Já to nestudoval, jen si matně pamatuju, že od určité doby se na Babetty vyžaduje jakási registrace a TP, což dřív nebylo. Dřív jsem platil jen pár korun pojistku a to bylo vše. Ale později už jsem Babettu prodal a tak ani neznám aktuální postup jejich evidence :) Ani nevím, v jaké "poloze" vůči úřadům byla Brumla v okamžiku nákupu Mildou :wink: Ale to je jen akademická debata, když tu máme tohle vlákno.

_________________
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: čtv 17 kvě 2018, 09:15   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Brumla má Technické osvědčení, ve kterém je vše co v normálním, jen v něm není uveden majitel.
S sebou vozím kartičku Výpis technického osvědčení, kde je VIN, rozměry a hmotnosti.
Na STK, ani na evidenčku nemusí, ale musí splňovat podmínky provozu podle ..... a včetně nějakých vyjímek osvětlení, který se mi nepodařilo zatím vypátrat.
Vůči úřadům není Brumla v nijaké poloze, kromě Tech. osv. a povinného ručení.
Moped lze zaregistrovat v evidenci vozidel, pak dostane RZ a člověk na něm může vyrazit i do Rakouska.
Ale když jsem pročítal zkušenosti babetistů s cestou přes Rakousko, tak nikdo je neprudil

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: úte 29 kvě 2018, 23:51   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Brumla zlobí :? Minulý týden jsem ji tlačil 4km, ale cesta hezký utíkala, neb jsem potkal kolegu z předchozího zaměstnání a tak jsme splkli.
On na koloběžce, v jedenáct v noci, nalitý z hospody, kde ho museli vzbudit :D . A jak si tak jdeme stejným směrem, přehlídl nevelkou, ale o to hlubší díru v silnici a přepadl přes řidítka :mrgreen: . Pohoda, ne? Však ožralým se obvykle nic nestane. A taky že ne :Y: . Posbíral se, oprášil kolena a lokty, zkontroloval kolem sebe co mu vypadlo tašky a vyrazili jsme ku domovu. Ušli jsme asi pět metrů a ten blbec si to zopakoval v menší díře, než předtím :mrgreen: :mrgreen: . Tentokrát padal elegantněji, protože cvičením se člověk zdokonaluje :wink: :mrgreen:

No ale k Brumle. Ucpal se karburátor jakýmsi kentusem, který se tam vzal kdoví odkud :( . Tryska volnoběhu ucpaná totálně, tak jsem pořídil novou. Paráda, krásně se leskne. Jak zlato. Poskládal, našlápl, Brumla chytla na půl otočení šlapátek a já vyrazil testovat. Táhla jak burlak, když po chvíli začla v otáčkách pravidelně tarokovat. Jízda na půl válce není žádný med, tak jsem vyměnil svíčku, vyzkoušel, fajfkou s VN kabelem, vyzkoušel a prd. V nízkých otáčkách pohoda, ve vysokých nehoda. Pátráním na webu jsem zjistil, že je nejspíš v řiti tyristorové zapalování (moderně CDI) a tak jsem objednal samodomo výrobek za poloviční cenu, ale odzkoušené a údajně spolehlivé. Ještě nedorazilo, ale už se těším na další zážitky s Brumlou pod prdelí :-P

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: stř 30 kvě 2018, 07:19   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Příspěvky: 3522
Bydliště: Brno-venkov
Mne taky občas zlobila pod zátěží, dal jsem to kamarádovi, který ruzné části rozebral. Nakonec našel v nádrži chuchvalec vaty nebo celulozy, která postupně ucpávala od kohoutu směrem ke karbecu citlivá místa... holt daň za neuzamykatelnou nádrž a blbce kolem nás :roll: Držím palce :yes:

Opilý exkolega fakt pobavil :mrgreen:

_________________
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pát 01 čer 2018, 08:33   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Příspěvky: 5854
I mě opilý bývalý kolega pobavil :mrgreen: :mrgreen: ... Brumlu ať se ti podaří brzy zprovoznit, ať můžete spolu hltat kilometry okolí Blanenska.. :yes:

_________________
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pát 01 čer 2018, 11:13   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Ještě to múže být vlhkem v tyristoru. Za ty roky už plast popraskal, a já Brumlu umýval.
Dneska prubnu, jestli to je tím, času na vyschnutí měla krabička dost.

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pát 01 čer 2018, 21:47   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Starší Kecal

Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Příspěvky: 648
Bydliště: Brno
Obecně se nejvíc v elektrice kazí kondenzátory, ve kterých se musí uskladnit energie, která mechanicky působí na dielektrikum, vznikají mikrozkraty třeba i vlhkostí, stejně jako ve vysokonapěťovém vinutí cívky a kabelech, pro které je voda problém - zažil jsem to ve Formanu.
No už jen krátce, segmenty LED jsem dneska přepojil, po neděli to v práci prubnu na zdroji s měničem a můžeme zkoušet, snad si vzpomenu tam jsem dal ten usměrňovač s transilem a filtračním kondenzátorem :D .

_________________
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pát 01 čer 2018, 23:41   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Přesně tohle psali i na Babeťáckým fóru. Kondíky.
Ten transil a spol. je na konci dlouhého kabelu, takže dřív, nebo později se ti do cesty připlete ;-).
Skvělá práce :Y:

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 02 čer 2018, 10:58   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Příspěvky: 3390
Bydliště: Zlín
Vůbec nevím, o čem tady píšete :oops: :D

_________________
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 02 čer 2018, 15:35   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Příspěvky: 4642
Bydliště: Starojická Lhota
Vlaďo,taky nerozumím této řeči kolegů, a to mám taky Babetu :mrgreen:

_________________
Pomalu, ale jistě ...

Čertík - B650 EXE K8
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 02 čer 2018, 15:40   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Rossi, Ládínku, vůbec tomu rozumět nepotřebujete pokud vám to jezdí
:Y:
:-D
Rossi rozumí Zlobivcovi, tam jsme v řiti my :D .
Dobré je mít kamarády, kteří těmto věcem rozumí a dokonce je to i baví :D

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 02 čer 2018, 18:20   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Starší Kecal

Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Příspěvky: 648
Bydliště: Brno
Trošku na Brumlovi ve volném čase experimentujeme s elektrikou abychom svítili (denní svícení) a netratili energii motoru (kterou potřebujeme na řetězu) přeměnou elektrického výkonu na teplo (toho máme v létě dost).

_________________
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 02 čer 2018, 19:20   Předmět příspěvku: Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Příspěvky: 7981
Bydliště: Blansko
Každý watt dobrý!

_________________
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 160 příspěvků ]  Přejít na stránku Předcházející 17 8 9 10 11 Následující

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited Color scheme created with Colorize It - upravil Cossman.
Český překlad – phpBB.cz