Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8358
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » pát 31 srp 2018, 09:07

Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai

Uživatelský avatar
Gandalf
Superkecal
Příspěvky: 3760
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Gandalf » pát 31 srp 2018, 09:44

Bomba :shock: Jsem oslněn :lol: :yes:
Honda CTX 700D Obrázek Honda Forza 125 Obrázek
(Piaggio X10 350 2013-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Jawa Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8358
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » ned 06 říj 2019, 19:27

Brumla má najeto 2600km, většinou do práce a zpět, ale nebrání se i cesty do Brna, nebo někam jinam. Nejdelší štreku jsme dali 60km v tahu.
Spotřeba kolem 2l.
Spojky si sedly a už se tolik nemastí.
Jen pravidelně mažu řetězy olejem a suspenzory vazelínou.
Teď jsem dával dokopy kamarádovu Babetta. Má najeto 920km, ale stála chudák v kůlně, tak trochu zrezla. Vyčistil jsem ji, vyměnil gufera, namazal a Babetta zase jede.
S kvalitou výroby si tehdy moc starostí nedělali. Šrouby volné, hlava nedotažená, zadní blatník drnčel o řetěz.
Holt se počítalo s tím, že jsme šikovný narod a dokážeme si pomoct sami :Y:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai

Odpovědět