Sloupaná barva nemá, naštěstí, vliv na jízdní vlastnosti.mulah píše:Péče o babetyho stroj velká, ale na gaye prdí. Ani ten přední blatník nenatřel. To bych se styděl i já
Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Já jsem na Babetce nepopojel, bacílek mi trošku vzal vítr z plachet, ale dneska už v práci a tak asi i pojedu.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Já to nestudoval, jen si matně pamatuju, že od určité doby se na Babetty vyžaduje jakási registrace a TP, což dřív nebylo. Dřív jsem platil jen pár korun pojistku a to bylo vše. Ale později už jsem Babettu prodal a tak ani neznám aktuální postup jejich evidence Ani nevím, v jaké "poloze" vůči úřadům byla Brumla v okamžiku nákupu Mildou Ale to je jen akademická debata, když tu máme tohle vlákno.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Brumla má Technické osvědčení, ve kterém je vše co v normálním, jen v něm není uveden majitel.
S sebou vozím kartičku Výpis technického osvědčení, kde je VIN, rozměry a hmotnosti.
Na STK, ani na evidenčku nemusí, ale musí splňovat podmínky provozu podle ..... a včetně nějakých vyjímek osvětlení, který se mi nepodařilo zatím vypátrat.
Vůči úřadům není Brumla v nijaké poloze, kromě Tech. osv. a povinného ručení.
Moped lze zaregistrovat v evidenci vozidel, pak dostane RZ a člověk na něm může vyrazit i do Rakouska.
Ale když jsem pročítal zkušenosti babetistů s cestou přes Rakousko, tak nikdo je neprudil
S sebou vozím kartičku Výpis technického osvědčení, kde je VIN, rozměry a hmotnosti.
Na STK, ani na evidenčku nemusí, ale musí splňovat podmínky provozu podle ..... a včetně nějakých vyjímek osvětlení, který se mi nepodařilo zatím vypátrat.
Vůči úřadům není Brumla v nijaké poloze, kromě Tech. osv. a povinného ručení.
Moped lze zaregistrovat v evidenci vozidel, pak dostane RZ a člověk na něm může vyrazit i do Rakouska.
Ale když jsem pročítal zkušenosti babetistů s cestou přes Rakousko, tak nikdo je neprudil
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Brumla zlobí Minulý týden jsem ji tlačil 4km, ale cesta hezký utíkala, neb jsem potkal kolegu z předchozího zaměstnání a tak jsme splkli.
On na koloběžce, v jedenáct v noci, nalitý z hospody, kde ho museli vzbudit . A jak si tak jdeme stejným směrem, přehlídl nevelkou, ale o to hlubší díru v silnici a přepadl přes řidítka . Pohoda, ne? Však ožralým se obvykle nic nestane. A taky že ne . Posbíral se, oprášil kolena a lokty, zkontroloval kolem sebe co mu vypadlo tašky a vyrazili jsme ku domovu. Ušli jsme asi pět metrů a ten blbec si to zopakoval v menší díře, než předtím . Tentokrát padal elegantněji, protože cvičením se člověk zdokonaluje
No ale k Brumle. Ucpal se karburátor jakýmsi kentusem, který se tam vzal kdoví odkud . Tryska volnoběhu ucpaná totálně, tak jsem pořídil novou. Paráda, krásně se leskne. Jak zlato. Poskládal, našlápl, Brumla chytla na půl otočení šlapátek a já vyrazil testovat. Táhla jak burlak, když po chvíli začla v otáčkách pravidelně tarokovat. Jízda na půl válce není žádný med, tak jsem vyměnil svíčku, vyzkoušel, fajfkou s VN kabelem, vyzkoušel a prd. V nízkých otáčkách pohoda, ve vysokých nehoda. Pátráním na webu jsem zjistil, že je nejspíš v řiti tyristorové zapalování (moderně CDI) a tak jsem objednal samodomo výrobek za poloviční cenu, ale odzkoušené a údajně spolehlivé. Ještě nedorazilo, ale už se těším na další zážitky s Brumlou pod prdelí
On na koloběžce, v jedenáct v noci, nalitý z hospody, kde ho museli vzbudit . A jak si tak jdeme stejným směrem, přehlídl nevelkou, ale o to hlubší díru v silnici a přepadl přes řidítka . Pohoda, ne? Však ožralým se obvykle nic nestane. A taky že ne . Posbíral se, oprášil kolena a lokty, zkontroloval kolem sebe co mu vypadlo tašky a vyrazili jsme ku domovu. Ušli jsme asi pět metrů a ten blbec si to zopakoval v menší díře, než předtím . Tentokrát padal elegantněji, protože cvičením se člověk zdokonaluje
No ale k Brumle. Ucpal se karburátor jakýmsi kentusem, který se tam vzal kdoví odkud . Tryska volnoběhu ucpaná totálně, tak jsem pořídil novou. Paráda, krásně se leskne. Jak zlato. Poskládal, našlápl, Brumla chytla na půl otočení šlapátek a já vyrazil testovat. Táhla jak burlak, když po chvíli začla v otáčkách pravidelně tarokovat. Jízda na půl válce není žádný med, tak jsem vyměnil svíčku, vyzkoušel, fajfkou s VN kabelem, vyzkoušel a prd. V nízkých otáčkách pohoda, ve vysokých nehoda. Pátráním na webu jsem zjistil, že je nejspíš v řiti tyristorové zapalování (moderně CDI) a tak jsem objednal samodomo výrobek za poloviční cenu, ale odzkoušené a údajně spolehlivé. Ještě nedorazilo, ale už se těším na další zážitky s Brumlou pod prdelí
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Mne taky občas zlobila pod zátěží, dal jsem to kamarádovi, který ruzné části rozebral. Nakonec našel v nádrži chuchvalec vaty nebo celulozy, která postupně ucpávala od kohoutu směrem ke karbecu citlivá místa... holt daň za neuzamykatelnou nádrž a blbce kolem nás Držím palce
Opilý exkolega fakt pobavil
Opilý exkolega fakt pobavil
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
I mě opilý bývalý kolega pobavil ... Brumlu ať se ti podaří brzy zprovoznit, ať můžete spolu hltat kilometry okolí Blanenska..
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Ještě to múže být vlhkem v tyristoru. Za ty roky už plast popraskal, a já Brumlu umýval.
Dneska prubnu, jestli to je tím, času na vyschnutí měla krabička dost.
Dneska prubnu, jestli to je tím, času na vyschnutí měla krabička dost.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Obecně se nejvíc v elektrice kazí kondenzátory, ve kterých se musí uskladnit energie, která mechanicky působí na dielektrikum, vznikají mikrozkraty třeba i vlhkostí, stejně jako ve vysokonapěťovém vinutí cívky a kabelech, pro které je voda problém - zažil jsem to ve Formanu.
No už jen krátce, segmenty LED jsem dneska přepojil, po neděli to v práci prubnu na zdroji s měničem a můžeme zkoušet, snad si vzpomenu tam jsem dal ten usměrňovač s transilem a filtračním kondenzátorem .
No už jen krátce, segmenty LED jsem dneska přepojil, po neděli to v práci prubnu na zdroji s měničem a můžeme zkoušet, snad si vzpomenu tam jsem dal ten usměrňovač s transilem a filtračním kondenzátorem .
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Přesně tohle psali i na Babeťáckým fóru. Kondíky.
Ten transil a spol. je na konci dlouhého kabelu, takže dřív, nebo později se ti do cesty připlete .
Skvělá práce
Ten transil a spol. je na konci dlouhého kabelu, takže dřív, nebo později se ti do cesty připlete .
Skvělá práce
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Vůbec nevím, o čem tady píšete
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Vlaďo,taky nerozumím této řeči kolegů, a to mám taky Babetu
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Rossi, Ládínku, vůbec tomu rozumět nepotřebujete pokud vám to jezdí
Rossi rozumí Zlobivcovi, tam jsme v řiti my .
Dobré je mít kamarády, kteří těmto věcem rozumí a dokonce je to i baví
Rossi rozumí Zlobivcovi, tam jsme v řiti my .
Dobré je mít kamarády, kteří těmto věcem rozumí a dokonce je to i baví
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Trošku na Brumlovi ve volném čase experimentujeme s elektrikou abychom svítili (denní svícení) a netratili energii motoru (kterou potřebujeme na řetězu) přeměnou elektrického výkonu na teplo (toho máme v létě dost).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Každý watt dobrý!
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210