Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » stř 16 kvě 2018, 20:41

mulah píše:Péče o babetyho stroj velká, ale na gaye prdí. Ani ten přední blatník nenatřel. To bych se styděl i já
Sloupaná barva nemá, naštěstí, vliv na jízdní vlastnosti.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 680
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Vyhlos » stř 16 kvě 2018, 21:27

Já jsem na Babetce nepopojel, bacílek mi trošku vzal vítr z plachet, ale dneska už v práci a tak asi i pojedu.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4007
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Gandalf » čtv 17 kvě 2018, 08:44

Já to nestudoval, jen si matně pamatuju, že od určité doby se na Babetty vyžaduje jakási registrace a TP, což dřív nebylo. Dřív jsem platil jen pár korun pojistku a to bylo vše. Ale později už jsem Babettu prodal a tak ani neznám aktuální postup jejich evidence :) Ani nevím, v jaké "poloze" vůči úřadům byla Brumla v okamžiku nákupu Mildou :wink: Ale to je jen akademická debata, když tu máme tohle vlákno.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » čtv 17 kvě 2018, 09:15

Brumla má Technické osvědčení, ve kterém je vše co v normálním, jen v něm není uveden majitel.
S sebou vozím kartičku Výpis technického osvědčení, kde je VIN, rozměry a hmotnosti.
Na STK, ani na evidenčku nemusí, ale musí splňovat podmínky provozu podle ..... a včetně nějakých vyjímek osvětlení, který se mi nepodařilo zatím vypátrat.
Vůči úřadům není Brumla v nijaké poloze, kromě Tech. osv. a povinného ručení.
Moped lze zaregistrovat v evidenci vozidel, pak dostane RZ a člověk na něm může vyrazit i do Rakouska.
Ale když jsem pročítal zkušenosti babetistů s cestou přes Rakousko, tak nikdo je neprudil
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » úte 29 kvě 2018, 23:51

Brumla zlobí :? Minulý týden jsem ji tlačil 4km, ale cesta hezký utíkala, neb jsem potkal kolegu z předchozího zaměstnání a tak jsme splkli.
On na koloběžce, v jedenáct v noci, nalitý z hospody, kde ho museli vzbudit :D . A jak si tak jdeme stejným směrem, přehlídl nevelkou, ale o to hlubší díru v silnici a přepadl přes řidítka :mrgreen: . Pohoda, ne? Však ožralým se obvykle nic nestane. A taky že ne :Y: . Posbíral se, oprášil kolena a lokty, zkontroloval kolem sebe co mu vypadlo tašky a vyrazili jsme ku domovu. Ušli jsme asi pět metrů a ten blbec si to zopakoval v menší díře, než předtím :mrgreen: :mrgreen: . Tentokrát padal elegantněji, protože cvičením se člověk zdokonaluje :wink: :mrgreen:

No ale k Brumle. Ucpal se karburátor jakýmsi kentusem, který se tam vzal kdoví odkud :( . Tryska volnoběhu ucpaná totálně, tak jsem pořídil novou. Paráda, krásně se leskne. Jak zlato. Poskládal, našlápl, Brumla chytla na půl otočení šlapátek a já vyrazil testovat. Táhla jak burlak, když po chvíli začla v otáčkách pravidelně tarokovat. Jízda na půl válce není žádný med, tak jsem vyměnil svíčku, vyzkoušel, fajfkou s VN kabelem, vyzkoušel a prd. V nízkých otáčkách pohoda, ve vysokých nehoda. Pátráním na webu jsem zjistil, že je nejspíš v řiti tyristorové zapalování (moderně CDI) a tak jsem objednal samodomo výrobek za poloviční cenu, ale odzkoušené a údajně spolehlivé. Ještě nedorazilo, ale už se těším na další zážitky s Brumlou pod prdelí :-P
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4007
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Gandalf » stř 30 kvě 2018, 07:19

Mne taky občas zlobila pod zátěží, dal jsem to kamarádovi, který ruzné části rozebral. Nakonec našel v nádrži chuchvalec vaty nebo celulozy, která postupně ucpávala od kohoutu směrem ke karbecu citlivá místa... holt daň za neuzamykatelnou nádrž a blbce kolem nás :roll: Držím palce :yes:

Opilý exkolega fakt pobavil :mrgreen:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6287
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od HonzaH » pát 01 čer 2018, 08:33

I mě opilý bývalý kolega pobavil :mrgreen: :mrgreen: ... Brumlu ať se ti podaří brzy zprovoznit, ať můžete spolu hltat kilometry okolí Blanenska.. :yes:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » pát 01 čer 2018, 11:13

Ještě to múže být vlhkem v tyristoru. Za ty roky už plast popraskal, a já Brumlu umýval.
Dneska prubnu, jestli to je tím, času na vyschnutí měla krabička dost.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 680
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Vyhlos » pát 01 čer 2018, 21:47

Obecně se nejvíc v elektrice kazí kondenzátory, ve kterých se musí uskladnit energie, která mechanicky působí na dielektrikum, vznikají mikrozkraty třeba i vlhkostí, stejně jako ve vysokonapěťovém vinutí cívky a kabelech, pro které je voda problém - zažil jsem to ve Formanu.
No už jen krátce, segmenty LED jsem dneska přepojil, po neděli to v práci prubnu na zdroji s měničem a můžeme zkoušet, snad si vzpomenu tam jsem dal ten usměrňovač s transilem a filtračním kondenzátorem :D .
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » pát 01 čer 2018, 23:41

Přesně tohle psali i na Babeťáckým fóru. Kondíky.
Ten transil a spol. je na konci dlouhého kabelu, takže dřív, nebo později se ti do cesty připlete ;-).
Skvělá práce :Y:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3972
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Rosi45 » sob 02 čer 2018, 10:58

Vůbec nevím, o čem tady píšete :oops: :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5059
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od motorr66 » sob 02 čer 2018, 15:35

Vlaďo,taky nerozumím této řeči kolegů, a to mám taky Babetu :mrgreen:
Pomalu, ale jistě ...

Honda 750 NCX DCT
Čertík - B650 EXE K8
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » sob 02 čer 2018, 15:40

Rossi, Ládínku, vůbec tomu rozumět nepotřebujete pokud vám to jezdí
:Y:
:-D
Rossi rozumí Zlobivcovi, tam jsme v řiti my :D .
Dobré je mít kamarády, kteří těmto věcem rozumí a dokonce je to i baví :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 680
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od Vyhlos » sob 02 čer 2018, 18:20

Trošku na Brumlovi ve volném čase experimentujeme s elektrikou abychom svítili (denní svícení) a netratili energii motoru (kterou potřebujeme na řetězu) přeměnou elektrického výkonu na teplo (toho máme v létě dost).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8759
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla

Příspěvek od manet125 » sob 02 čer 2018, 19:20

Každý watt dobrý!
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět