Trophy 1200 SE

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3821
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od Rosi45 » pon 10 srp 2020, 11:02

Vůbec se nestresuj. Nemáme pevný plán. Ozval bych se napřed telefonem. Musíme být mezi 16-17 na ubytku.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2877
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od jouza74 » úte 25 srp 2020, 20:27

Ač se to zdá nemožné už mám na Nehtožroutovi, jak ho nazvali kolegové v práci, najeto 2500km. Zkušenosti veskrze pozitivní, pouze mě prudí nutnost pořád přenastavovat režim zatížení stroje pro jízdu v noci. Možnosti jsou 4, jezdec sólo, jezdec s bagáží, jezdec+spolujezdec, jezdec+spolujezdec+bagáž. Je na to pevně navázané chování světel, která se aktivně hýbají i při přejezdu nerovností. To je fajn, svítí to parádně. Ale ráno jedu sám do práce, sklon jsem si nastavil tak na 70m před stroj, večer pro dceru a nikdy si na to nevzpomenu, nepřepnu mód zatížení a najednou to svítí 150m před stroj a už mě nemilosrdně problikávají dálkovejma. Nedivím se jim, je to fakt záře. Jenže za jízdy se to už přenastavit nedá, ba co hůř, dokonce se ani nesmí sedět na moto, protože probíhá elektrické přenastavení tuhosti podvozku. Tak zastavit slézt, nastavit a můžem pokračovat. A ráno opět nazpátek, protože svítí ztěží 20m před moto. Musím si na to zvyknout, nebo se unastupuju. Není to složité, jen ta hlava děravá.
Spotřeba suprová, za celých 2500km průměr 4,5l/100km. A přitom už jsem se trochu "odposral".
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3821
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od Rosi45 » úte 25 srp 2020, 21:34

No hezké.Škoda,že se to nedá přenastavit za jízdy. Já bych na tom pohořel,nebo bych jezdil furt sám a basta :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6211
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od HonzaH » stř 26 srp 2020, 06:23

To je dost pitomá "daň" ... ale buď si zvykneš ... a naučíš se ... nebo bude pro dceru jezdit někdo jiný :lol: :lol: ... neééé ... nebo se unastupujete a věř, že až bude dcerka s mladou hlavou poněkolikáté nucena nastoupit a vystoupit, že ti to sama začne připomínat :wink: :lol: :mrgreen:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2408
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Někde u Uherska
Kontaktovat uživatele:

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od forman » stř 26 srp 2020, 11:40

Jouziku ty si tak stěžuj. Některé motorky to mají nastavitelné manuálně a ty jen slezes z moto.
Já to mam , ze stačí zastavit a zařadit neutrál.
Jízdní režimy jako komfort, normál a sport jdou při jízdě.
www.BMW R1200RT , pilot RUDA
Honda PCX 125 pilot www.zdenicka.eu <-- klikej !!
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4968
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od motorr66 » stř 26 srp 2020, 19:00

Se máte s tím nastavováním :yes:
Pomalu, ale jistě ...

Čertík - B650 EXE K8
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3074
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Trophy 1200 SE

Příspěvek od mulah » ned 30 srp 2020, 21:27

No jo, to jsou ty novinky. To třeba na Varanovi, tam to v Hondě vymakali tak že je jedno kdy si to nastavuješ. To můžeš i ve 150 na dálnici. Stačí šáhnout za vrchní brejle a kolečkem poštelovat nahoru,dolů, doleva, doprava. O nějakým zastavování,natož pak nějakým slejzání nemůže byt ani řeč :D A pak že modernější je lepší
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Odpovědět