Trophy 1200 SE
Re: Trophy 1200 SE
Vůbec se nestresuj. Nemáme pevný plán. Ozval bych se napřed telefonem. Musíme být mezi 16-17 na ubytku.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Trophy 1200 SE
Ač se to zdá nemožné už mám na Nehtožroutovi, jak ho nazvali kolegové v práci, najeto 2500km. Zkušenosti veskrze pozitivní, pouze mě prudí nutnost pořád přenastavovat režim zatížení stroje pro jízdu v noci. Možnosti jsou 4, jezdec sólo, jezdec s bagáží, jezdec+spolujezdec, jezdec+spolujezdec+bagáž. Je na to pevně navázané chování světel, která se aktivně hýbají i při přejezdu nerovností. To je fajn, svítí to parádně. Ale ráno jedu sám do práce, sklon jsem si nastavil tak na 70m před stroj, večer pro dceru a nikdy si na to nevzpomenu, nepřepnu mód zatížení a najednou to svítí 150m před stroj a už mě nemilosrdně problikávají dálkovejma. Nedivím se jim, je to fakt záře. Jenže za jízdy se to už přenastavit nedá, ba co hůř, dokonce se ani nesmí sedět na moto, protože probíhá elektrické přenastavení tuhosti podvozku. Tak zastavit slézt, nastavit a můžem pokračovat. A ráno opět nazpátek, protože svítí ztěží 20m před moto. Musím si na to zvyknout, nebo se unastupuju. Není to složité, jen ta hlava děravá.
Spotřeba suprová, za celých 2500km průměr 4,5l/100km. A přitom už jsem se trochu "odposral".
Spotřeba suprová, za celých 2500km průměr 4,5l/100km. A přitom už jsem se trochu "odposral".
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Trophy 1200 SE
No hezké.Škoda,že se to nedá přenastavit za jízdy. Já bych na tom pohořel,nebo bych jezdil furt sám a basta ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
To je dost pitomá "daň" ... ale buď si zvykneš ... a naučíš se ... nebo bude pro dceru jezdit někdo jiný
... neééé ... nebo se unastupujete a věř, že až bude dcerka s mladou hlavou poněkolikáté nucena nastoupit a vystoupit, že ti to sama začne připomínat
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Jouziku ty si tak stěžuj. Některé motorky to mají nastavitelné manuálně a ty jen slezes z moto.
Já to mam , ze stačí zastavit a zařadit neutrál.
Jízdní režimy jako komfort, normál a sport jdou při jízdě.
Já to mam , ze stačí zastavit a zařadit neutrál.
Jízdní režimy jako komfort, normál a sport jdou při jízdě.
Slyším na jméno RUDA
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5416
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Se máte s tím nastavováním ![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Re: Trophy 1200 SE
No jo, to jsou ty novinky. To třeba na Varanovi, tam to v Hondě vymakali tak že je jedno kdy si to nastavuješ. To můžeš i ve 150 na dálnici. Stačí šáhnout za vrchní brejle a kolečkem poštelovat nahoru,dolů, doleva, doprava. O nějakým zastavování,natož pak nějakým slejzání nemůže byt ani řeč
A pak že modernější je lepší
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Trophy 1200 SE
Tak jsem si zase jednou pořádně zanadával. Teď se nenechte zmást. K Jéžíškovi dostanu motonavigaci TomTom Rider 550, kterou jsem si koupil v září, poněváč k ní byl právě do konce září dárek v podobě stanu Coleman. Teď k věci, neb mám teď celkem dost času (dík Covid 19) a mám se držet stranou lidí i rodiny, rozhodl jsem se, že si připravím půdu pro ten vánoční dárek. Přesunul jsem se tedy ze své izolace v ložnici do garáže s dárkem za zády. V úmyslu jsem měl pouze pokusit se vyměnit držák navigace, který na motocyklu při koupi už byl za ten nový od TT 550. 4 šroubky ven, vyhodit mezikus, nasadit nový mezikus, šuch, šuch... 4 šroubky zpátky a hotové. Původně jsem to ani dělat nechtěl, ale když ta mechanická stránka šla tak snadno....zkusím se podívat na tu elektrickou část. Stejně bych se do toho jednou musel pustit.
https://www.rajce.idnes.cz/f1447540895
Ze spodní strany držáku vychází kablik a hned šup za přístrojovku. Nu což půjdu po něm a nahradím ho tím novým. Tzn. rozebrat celej čumák... přísahám, vyndal jsem 30 šroubů a krom pléga jsem nedokázal odebrat ani jeden plastík. Po čtyřech hodinách nadávání, prošení a vyhrožování jsem přiznal porážku a uchýlil se k tomu anglickýmu servisnímu manuálu. Neznaje této řeči jsem pomocí dvou mobilů a překladače zoufale hledal nějakou indicii. Po dalších třech hodinách jsem si všiml jednoho obrázku z milionů, kde bylo zpětné zrcátko vlastně jen sklo s kloubem sklopené o 90° k nádrži.
Druhý den jsem zkusil za to sklo háčkem vzít a šlo to. Ztuha ale šlo, takže vězte že u Triumphu vede cesta pod sukně přes zrcátka. Zbytek už byl celkem logicky seskládán, kablík jsem vyměnil, kapotáž sestavil, úspěšně vyzkoušel a spokojeně ulehl.
Třetí den jsem si to chtěl užít trošku v pohybu jen tak kolem bloku. Přijdu do garáže a na stolku v krabičce 4 šroubky. No ty p.čo já jsem takovej debil a někam jsem je zapomněl vrátit, když jich bylo venku asi 60. Rozstřelil jsem to celý znovu, hledal, pátral a žádnou nevyužitou díru jsem nenašel. Zmatený, zkroušený jsem si přiznal další porážku.
Ráno jsem to s těmi šroubky, co mi zbyly, utrousil před těma mejma babama a nic, ticho. Odpoledne najednou od dcery přišel dotaz jestli nevím z čeho jsou ty 4 šroubky, co našla u sebe v pokoji a že mi je položila do krabičky v garáži na stůl, když se tam teď motám a nemáme se stýkat osobně...........tep 487 p.čo .....tlak 300 atm.
Jsem na sebe pyšnej, přešel jsem infarkt a mrtvici najednou bez jediného slova.....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
https://www.rajce.idnes.cz/f1447540895
Ze spodní strany držáku vychází kablik a hned šup za přístrojovku. Nu což půjdu po něm a nahradím ho tím novým. Tzn. rozebrat celej čumák... přísahám, vyndal jsem 30 šroubů a krom pléga jsem nedokázal odebrat ani jeden plastík. Po čtyřech hodinách nadávání, prošení a vyhrožování jsem přiznal porážku a uchýlil se k tomu anglickýmu servisnímu manuálu. Neznaje této řeči jsem pomocí dvou mobilů a překladače zoufale hledal nějakou indicii. Po dalších třech hodinách jsem si všiml jednoho obrázku z milionů, kde bylo zpětné zrcátko vlastně jen sklo s kloubem sklopené o 90° k nádrži.
Druhý den jsem zkusil za to sklo háčkem vzít a šlo to. Ztuha ale šlo, takže vězte že u Triumphu vede cesta pod sukně přes zrcátka. Zbytek už byl celkem logicky seskládán, kablík jsem vyměnil, kapotáž sestavil, úspěšně vyzkoušel a spokojeně ulehl.
Třetí den jsem si to chtěl užít trošku v pohybu jen tak kolem bloku. Přijdu do garáže a na stolku v krabičce 4 šroubky. No ty p.čo já jsem takovej debil a někam jsem je zapomněl vrátit, když jich bylo venku asi 60. Rozstřelil jsem to celý znovu, hledal, pátral a žádnou nevyužitou díru jsem nenašel. Zmatený, zkroušený jsem si přiznal další porážku.
Ráno jsem to s těmi šroubky, co mi zbyly, utrousil před těma mejma babama a nic, ticho. Odpoledne najednou od dcery přišel dotaz jestli nevím z čeho jsou ty 4 šroubky, co našla u sebe v pokoji a že mi je položila do krabičky v garáži na stůl, když se tam teď motám a nemáme se stýkat osobně...........tep 487 p.čo .....tlak 300 atm.
Jsem na sebe pyšnej, přešel jsem infarkt a mrtvici najednou bez jediného slova.....
![Boj :boj:](./images/smilies/ikon_boj.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
A to ještě s boreliozou a Covidem .... ty si teda nakládáš, chlape!!! Jinak ale parádní příběh ... tam muselo padnout ku*ew, co???
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Trophy 1200 SE
Si piš.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Trophy 1200 SE
No páni ! Angláni jsou koumáci
kdo by to čekal,že jo. A ty čtyři šroubky -- pravidlo zní --správnému mechanikovi musí VŽDY něco zůstat
Mě se to u buráka stávalo pravidelně a nikdy nic nikde nechybělo
Klobouk dolů,před tvou výdrží a odhodláním. Příběh je to skvělý.
Přemýšlím,co rozdělat na smrčkovi,když tam všechno funguje (safra snad jsem to nezakřiknul)![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Yes :Y:](./images/smilies/icon_yes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mě se to u buráka stávalo pravidelně a nikdy nic nikde nechybělo
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Přemýšlím,co rozdělat na smrčkovi,když tam všechno funguje (safra snad jsem to nezakřiknul)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5416
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Jouzíku, jsi borec
A Vladimíre, máš pravdu, že musí vždy nějaký ten segment zůstat, ale staříček mi vždy tlúkl do hlavy: nedrbaj do teho, co funguje, jinak sa z teho posereš
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7716
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Jozíku, dobrééé. To mi připomnělo paní Bajzovou z "Bylo nás pět", jak Bajzovi vylila olej ( kopla do plechovky ) a on pak nevěděl jestli ho dal do motoru nebo ne. Ona mu tam také postavila prázdnou plechovku zpátky
. Pak Harleje zadřel, protože tam olej nebyl.
Tím si asi prošel každý šťoural. Já jsem kdysi rozebral a složil půlku motoru ( také podle příručky ), pak jsem nalil olej, posbíral papíry z návodu a zjistil, že pod jedním zbylo kolečko s tisícihranem ze startéru. Tak jsem utřel slzy a znovu rozebral. No jak říkal tchán. Bouráním se práce množí.
Ale stroj je to vskutku nádherný.![Yes :Y:](./images/smilies/icon_yes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tím si asi prošel každý šťoural. Já jsem kdysi rozebral a složil půlku motoru ( také podle příručky ), pak jsem nalil olej, posbíral papíry z návodu a zjistil, že pod jedním zbylo kolečko s tisícihranem ze startéru. Tak jsem utřel slzy a znovu rozebral. No jak říkal tchán. Bouráním se práce množí.
Ale stroj je to vskutku nádherný.
![Yes :Y:](./images/smilies/icon_yes.gif)
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Trophy 1200 SE
Mě to jako až tak moc nevadilo, protože to mají parádně spasované. Když jde šroub skrz plast je buď osazený, nebo je v plastu kovová vložka. Prostě člověka to potěší to provedení. Protože jsou všechny ty díly lakovaný, mám hrůzu, že mi něco vyklouzne a dyť víte... přiznávám už jsem do toho stroje zamontoval i kus svýho srdce. ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Trophy 1200 SE
A na to, kde chybí ty čtyři šroubky nalezené v pokojíku jsi přišel? ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210