Kluky na montáži už ze mě bolí hlavaHonzaH píše:Jachy?? ... dar výřečnosti??? ... dyk jeden aby z něj slova krompáčem doloval !!!
Multivar Malossi
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Kluci samo, že rozdíl mezi 50 a 500 je obrovský. Vždyť si jen porovnejte průměry variátorů a musí vám to hned docvaknout. Vyšší kubatury mají vetší průměry, válečky toho více naběhají (od min. do max. rychlosti) a na větším průměru se rozdíly dále násobí. Mě je popravdě šumák, jak kdo ladí a zkouší, vždyť je to nakonec jen jeho stroj, ale proč to neříct. Rozdíl vah jako měl Cossman, to je v pohodě, tam problém nevidím. Blbost je to honit třeba 3x5 g + 3x7 g. Blbost, ale pořád to ještě nejspíš odskáčou jen ty válečky. Jsou ovšem mezi námi tací čarodějové, kteří se rozhodnou kombinovat dokonce 3 gramáže např 2x5 g + 2x6 g + 2x7g. I když válečky stejné hmotnosti dáte vzorně proti sobě, je vyváženost v pořádku, ale pouze v klidu. Co se děje, když se dají válečky do pohybu? 2 těžší páry se budou snažit jakoby klec ohnout přes rovinu nejlehčího páru. Tak tady už jde o život variátoru, ložiskům i klikovce samotné.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Já koukám a čtu to tady od začátku,vždyt to je věda.To u chopperů vůbec neznám.Tam se leje benzín,jednou za rok olej,občas baterka a není co řešit.
Ty Vaše válečky mě děsej.Před Jouzou smekám kulicha !!!!
Ty Vaše válečky mě děsej.Před Jouzou smekám kulicha !!!!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Františku, tohle ladění se týká spíš malých objemů. On ten půllitr se s tím popere líp. A tak my, co tomu nerozumíme jezdíme na těch velkých a experti, co tomu rozumí a jsou schopní si i sami vyrobit válečky na testování, jezdí na těch malých. Že je to tak děcka, že si rádi hrajete? :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak . Ale stejně zvažuju cestu na Nimbusu .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Upřímně? Je to tak. Víc než jízda na Dantem .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
To si piš,že si rádi hrajeme. A můžeš si vsadit na to že už mám připravenej nerez na novou testovací sadu válečků tentokráte v rozměru 25x22.2manet125 píše:Františku, tohle ladění se týká spíš malých objemů. On ten půllitr se s tím popere líp. A tak my, co tomu nerozumíme jezdíme na těch velkých a experti, co tomu rozumí a jsou schopní si i sami vyrobit válečky na testování, jezdí na těch malých. Že je to tak děcka, že si rádi hrajete? :D
Ještě nějak vychytám ty futra,buďto silon anebo teflon (ale ten je sakra drahej a máme ho v práci ,moc málo) abych je nemusel kupovat a bude vymalováno úplně
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
to Mulah> nevím přesně jaké futro máš na mysli, ale bacha na teflon, ten je celkem dost měkký a pokud budou na hřídelce větší radiální síly, tak se teflon ohromně rychle vymačká ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
No,jak bych to... Jsou to takový plastový pouzdra s rozměrem normálního válečku, ale je to udělaný tak, že se dají měnit vnitřky. Takže pokud chceš těžší váleček, vymáčkneš vnitřek (bývá z bronzu, nebo nerezu) a namáčkneš tam jinej - s menší dírou a je hotovka.
A samozřejmě máš praudu,teflon je měkej a silon zase nesnese teplo.
Ikdyž mám v práci tyčku takovýho černýho silonu a ten je podstatně tvrdší a teplotně odolnější. Musím mrknout do tech. listu kolik snese
A samozřejmě máš praudu,teflon je měkej a silon zase nesnese teplo.
Ikdyž mám v práci tyčku takovýho černýho silonu a ten je podstatně tvrdší a teplotně odolnější. Musím mrknout do tech. listu kolik snese
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Mulah> já mám celkem dobré zkušenosti s fy wolkoplast.cz, používáme poměrně dost materiály Zedex pro nejrůznější aplikace. Jsou tady kousek od nás, ve VM a nebo ještě blíž k Bobovi, jsou ochotni prodat i malý kousek, pokud vím. Mrkni na jejich materiály a pokud se ti něco zalíbí, dalo by se domluvit, bych ti pro to sjel a poslal poštou ... nenutím, jen referuji ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Dík, mrknu se.
KOukal jsem do technických listů a černej silon snese úplně stejně jako bílej,jen líp maže páč je v něm grafit a proto je černej a tepelné trvalé zatížení je 150 stupňů, což je málo,variátor bude rozhicovanej určitě víc.
KOukal jsem do technických listů a černej silon snese úplně stejně jako bílej,jen líp maže páč je v něm grafit a proto je černej a tepelné trvalé zatížení je 150 stupňů, což je málo,variátor bude rozhicovanej určitě víc.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500