Multivar Malossi

Upravovali jste své Kymco? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 05 pro 2012, 21:07

HonzaH píše:Jachy?? ... dar výřečnosti??? ... dyk jeden aby z něj slova krompáčem doloval !!! :wink: :D :D
Kluky na montáži už ze mě bolí hlava :D
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 06 pro 2012, 10:30

Kluci samo, že rozdíl mezi 50 a 500 je obrovský. Vždyť si jen porovnejte průměry variátorů a musí vám to hned docvaknout. Vyšší kubatury mají vetší průměry, válečky toho více naběhají (od min. do max. rychlosti) a na větším průměru se rozdíly dále násobí. Mě je popravdě šumák, jak kdo ladí a zkouší, vždyť je to nakonec jen jeho stroj, ale proč to neříct. Rozdíl vah jako měl Cossman, to je v pohodě, tam problém nevidím. Blbost je to honit třeba 3x5 g + 3x7 g. Blbost, ale pořád to ještě nejspíš odskáčou jen ty válečky. Jsou ovšem mezi námi tací čarodějové, kteří se rozhodnou kombinovat dokonce 3 gramáže např 2x5 g + 2x6 g + 2x7g. I když válečky stejné hmotnosti dáte vzorně proti sobě, je vyváženost v pořádku, ale pouze v klidu. Co se děje, když se dají válečky do pohybu? 2 těžší páry se budou snažit jakoby klec ohnout přes rovinu nejlehčího páru. Tak tady už jde o život variátoru, ložiskům i klikovce samotné. :!:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 06 pro 2012, 14:07

Tak to je bez diskuzí ... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » čtv 06 pro 2012, 22:36

Já koukám a čtu to tady od začátku,vždyt to je věda.To u chopperů vůbec neznám.Tam se leje benzín,jednou za rok olej,občas baterka a není co řešit.
Ty Vaše válečky mě děsej.Před Jouzou smekám kulicha !!!!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 06 pro 2012, 22:46

Františku, tohle ladění se týká spíš malých objemů. On ten půllitr se s tím popere líp. A tak my, co tomu nerozumíme jezdíme na těch velkých a experti, co tomu rozumí a jsou schopní si i sami vyrobit válečky na testování, jezdí na těch malých. Že je to tak děcka, že si rádi hrajete? ;):D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » čtv 06 pro 2012, 22:50

Dobrý,vzpomínám jak v Jarkách tam exeloval Jáchy stěmi válečky.Ta byla podívaná..
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 06 pro 2012, 23:53

Doufám, že tentokrát nebude Jachy excelovat v Chrastavě :roll: :lol: :lol: :lol:
Tuším, že excelovali s Pavlem (cossman) :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 07 pro 2012, 06:23

Přesně tak :) . Ale stejně zvažuju cestu na Nimbusu ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 07 pro 2012, 06:47

Jachy, ty jsi ďábel? ... tebe ta "pajda" musí vyloženě bavit, co? .. respekt :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 07 pro 2012, 20:21

Upřímně? Je to tak. Víc než jízda na Dantem ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 10 úno 2013, 21:09

manet125 píše:Františku, tohle ladění se týká spíš malých objemů. On ten půllitr se s tím popere líp. A tak my, co tomu nerozumíme jezdíme na těch velkých a experti, co tomu rozumí a jsou schopní si i sami vyrobit válečky na testování, jezdí na těch malých. Že je to tak děcka, že si rádi hrajete? ;):D
To si piš,že si rádi hrajeme. A můžeš si vsadit na to že už mám připravenej nerez na novou testovací sadu válečků tentokráte v rozměru 25x22.2
Ještě nějak vychytám ty futra,buďto silon anebo teflon (ale ten je sakra drahej a máme ho v práci ,moc málo) abych je nemusel kupovat a bude vymalováno úplně :D :D :D
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 11 úno 2013, 08:05

to Mulah> nevím přesně jaké futro máš na mysli, ale bacha na teflon, ten je celkem dost měkký a pokud budou na hřídelce větší radiální síly, tak se teflon ohromně rychle vymačká ... :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 11 úno 2013, 16:49

No,jak bych to... Jsou to takový plastový pouzdra s rozměrem normálního válečku, ale je to udělaný tak, že se dají měnit vnitřky. Takže pokud chceš těžší váleček, vymáčkneš vnitřek (bývá z bronzu, nebo nerezu) a namáčkneš tam jinej - s menší dírou a je hotovka.
A samozřejmě máš praudu,teflon je měkej a silon zase nesnese teplo.
Ikdyž mám v práci tyčku takovýho černýho silonu a ten je podstatně tvrdší a teplotně odolnější. Musím mrknout do tech. listu kolik snese
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 12 úno 2013, 08:51

To Mulah> já mám celkem dobré zkušenosti s fy wolkoplast.cz, používáme poměrně dost materiály Zedex pro nejrůznější aplikace. Jsou tady kousek od nás, ve VM a nebo ještě blíž k Bobovi, jsou ochotni prodat i malý kousek, pokud vím. Mrkni na jejich materiály a pokud se ti něco zalíbí, dalo by se domluvit, bych ti pro to sjel a poslal poštou ... nenutím, jen referuji ... :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 12 úno 2013, 16:33

Dík, mrknu se.
KOukal jsem do technických listů a černej silon snese úplně stejně jako bílej,jen líp maže páč je v něm grafit a proto je černej a tepelné trvalé zatížení je 150 stupňů, což je málo,variátor bude rozhicovanej určitě víc.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět