Kymco Yager GT 125
Re: Kymco Yager GT 125
Děkuji za reakce. Vidím to také na tu bohatou směs. Po studeném startu se otáčky za chvilku ustálí na +- 1700 ot/min. Dnes mě napadlo, že vzduchový filtr tam je 6000km tak by mohl taky být příčinou, ale na pohled je jak novej... tak nevím.
Re: Kymco Yager GT 125
Vyfoukáním nic nekazíš .
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kymco Yager GT 125
... ehm .. aha ... pakliže tam teda ŘJ není ... nemůže běžet v nouzovém režimu
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Kymco Yager GT 125
Tak já pokračuji s mým problémem. (Náhodná ztráta výkonu - obnovení výkonu po restartu motoru). Řemen a válečky nepomohly. Vyčistil se karbec (moc prý v něm nebylo), myslel jsem že pomohlo, zlepšil se výkon - ale zase nic.
Takže teď přetlakový ventil oleje. Divili se, že mi olej při otevření přetekl ven - dokonce i za studena. Teď po 3km jízdy měl hladinu normální.
Uvidíme
Takže teď přetlakový ventil oleje. Divili se, že mi olej při otevření přetekl ven - dokonce i za studena. Teď po 3km jízdy měl hladinu normální.
Uvidíme
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj, dnes ráno jsem nemohl nastartovat pomocí elektrického startéru. Po zmáčknutí brzdové páčky zhasl displey. Po několika pokusech jsem raději nastartoval pomocí nakopávačky (zaplať pánbůh, že tam je). Takže jsem si říkal že to je baterkou, i když je asi jen rok stará. Na první křižovatce chci dát blinkr a ejhle další problém. Zvuková signalizace začla chrčet a blinker spíš nešel. Po příjezdu do práce jsem hodil skútr na stojan a zkusil znovu blinkr. Fungoval v pohodě dukud jsem nepřidal plyn. pak opět chrčení a přestal blikat dokud jsem neubral plyn. dnes už to nestihnu, ale zkusím změřit dobíjení a baterku jako takovou. Nestalo se to už někomu? Případně nějaké tipy? Předem díky.
edit: Po chvíli stání v práci zkouška a po otočení klíče do 1. polohy - zdlouhavé nabíhání, vyblité barvy displeje a postupné blednutí a problikávání kontrolek až do uplného zhasnutí.
edit: Po chvíli stání v práci zkouška a po otočení klíče do 1. polohy - zdlouhavé nabíhání, vyblité barvy displeje a postupné blednutí a problikávání kontrolek až do uplného zhasnutí.
Re: Kymco Yager GT 125
Tipoval bych na špatnou baterku v důsledku špatného dobíjení (přebíjení).
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Tak to opravdu vypadá na špatnou baterku. Dobíjí to dobře. Po nabití nabíječkou měla za chvíli pouze 10V. Včera jsem dal baterku na diagnostiku a ukázalo to špatný článek. Takže reklamace.
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj, tak vyřešeno , zapomenul jsem napsat. Problém byl že se smíchal benzín s olejem. Vyčistili, dali nové filtry. Vše jede jak po másle.raj píše:Tak já pokračuji s mým problémem. (Náhodná ztráta výkonu - obnovení výkonu po restartu motoru). Řemen a válečky nepomohly. Vyčistil se karbec (moc prý v něm nebylo), myslel jsem že pomohlo, zlepšil se výkon - ale zase nic.
Takže teď přetlakový ventil oleje. Divili se, že mi olej při otevření přetekl ven - dokonce i za studena. Teď po 3km jízdy měl hladinu normální.
Uvidíme
Nicméně mám dotaz II - dá se nějak seřídit přední světlo? Jel jsem po dlouhé době ve tmě a všichni na mě blikali, a mě samotnému přišlo, že to svítí nějak nahoru .
Re: Kymco Yager GT 125
Určitě jo. Na 100% budou vzadu na světlometu 2 šroubky na seřízení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Kymco Yager GT 125
Světlomet seřídíš jedním šroubkem, který je přístupný po výjmutí gumové záslepky u prostřed spodní části větrného štítku. Také na mě ze začátku všichni blikali
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj všem, zvažuji nákup skútru do 125ccm a mezi jinými mě zaujal Yager 125. Slušná cena a zdá se, že většina z vás, co ho vlastníte si ho stále pochvalujete jako dobrou volbu. Přesto pořád váhám, je to už výběhový model, na stránkách Kymco jsem už o něm nenašel zmínku, letošní modely skútrů už mají většinou elektronické vstřikování.... Zvažuji např. konkurenční SYM Symphony ST 125i , který má čtyřletou záruku, ale zase nižší výkon a menší objem nádrže. Rád bych se vás tu proto zeptal na názor, jestli byste i ted šli znovu do Yagera nebo už volili novější model a jestli je elektronické vstřikování natolik výhodnější před karburátorem ( spotřeba, poruchovost ) Děkuji předem za odpovědi.
PS: Skutr chci primárně na dojíždění do práce cca 30km denně v kopcovitém terénu.
PS: Skutr chci primárně na dojíždění do práce cca 30km denně v kopcovitém terénu.
Re: Kymco Yager GT 125
Ahoj. Skútr mám taky primárně na dojíždění do práce - 28km tam + 28 km zpět. Najeto mám od novoty přes 40 tisíc. A kdybych si měl vybrat mezi Yagerem a SYM Symphony ST 125i, šel bych do Yagera. Jak píšeš, má větší výkon, větší nádrž, vodou chlazený motor, má podstatně větší podsedlový prostor (ten je pro mě dost důležitý). U SYMu jsou výhodou větší kola, vstřikování, pak možná ještě LED denní svícení a přední uzamykatelná schránka s USB. Co jsem četl a viděl fotky v recenzi na motorkářích, tak vzhledově se mě osobně moc nelíbí a třeba přístrojovka je úplná katastrofa.
S karburátorem jsem problém nikdy neměl. Jen si na něm 2x ročně upravím volnoběh. Na jaře, když už je tepleji, tak malinko přidám, protože díky dřívějšímu vypínání automatického sytiče má tendenci chcípat a na podzim pak zase malinko uberu, protože jsou otáčky motoru vysoko a na stojanu se roztáčí zadní kolo. Úprava volnoběhu je otázkou necelé minuty, včetně vytažení a schování šroubováku z pouzdra na nářadí.
S karburátorem jsem problém nikdy neměl. Jen si na něm 2x ročně upravím volnoběh. Na jaře, když už je tepleji, tak malinko přidám, protože díky dřívějšímu vypínání automatického sytiče má tendenci chcípat a na podzim pak zase malinko uberu, protože jsou otáčky motoru vysoko a na stojanu se roztáčí zadní kolo. Úprava volnoběhu je otázkou necelé minuty, včetně vytažení a schování šroubováku z pouzdra na nářadí.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
To zní víc než dobře, ješte by mě zajímalo co komfort jízdy s ohledem na malé kola skútru a nekvalitu našich cest. Teď sou v módě 16" kola, pro lepší žehlení cest a u Yagera obzvláště ta 12" vzbuzuje trochu obavu.
Re: Kymco Yager GT 125
Na 16" jsme nejel, takže nemůžu posoudit. Můžu jen srovnat Yagerem 125 s Agility 50, kdy oba skútry měli 13"/12", ale Yager je díky podstatně lepším tlumičům jiná kategorie. Jinak u nás jsou cesty celkem v pohodě, ale i když ve městě jedu po kostkách, tak se to dá.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Kymco Yager GT 125
Zdravím, opravoval jsem spojku, po skompletování skůtr startuje, ale motor nechytne. Hledal jsem, jestli jsem neudělal někde chybu já - třeba rozpojil nějaký konektor, nebo nevytrhl nějaký kablík. Na nic takového jsem nepřišel. Svíčka jiskru háže, ale chová se to jako když je sklopený stojánek, taky mi to startovalo, ale nechytl motor. Vyzkoušel a proměřil jsem kontakt na stojánku a funguje. Ale na konektoru stojánku jsem naměřil jen 5 V, mnělo by tam být asi 12 - ne? Taky jsem zkoušel dávkování paliva, abych vyloučil i tuto variantu. Našel jsem hadičku do karbecu a čerpadlo palivo dávkuje.
Nevíte někdo, čím by to molo být, nebo co ještě prověřit?
Díky za podněty, Libi
Nevíte někdo, čím by to molo být, nebo co ještě prověřit?
Díky za podněty, Libi