Honda CTX700

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » sob 03 čer 2017, 22:01

Po dnešní vyjížďce přes 400 km a trojím tankování (v rámci cca 700 km) mi Spritmonitor hlásí spotřebu 2,6 l/100 km :shock: A to jsem cestou tam i zpět celkem spěchal - mimo obec dle provozu 90-110, kousek na dálnici mi cvičně svítilo 160. Ale celý den jsem se snažil řadit manuálně - že by to byl jeden z důvodů?
Jinak, čím víc s ním jezdím, tím líp si rozumíme. Asi zůstanu zpravidla u manuálního řazení, díky němu jsem se dnes dozvěděl, jak pracovat s využitelným spektrem otáček v různých situacích. Ale učit se toho ještě musím dost a dost :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Macek » ned 04 čer 2017, 07:41

..Mi Mi.. ňijaaauuu.. Road Runner Mojda.. :twisted: :twisted:
..super že Tě motka posouva dal a inspiruje.. :wink:
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Vyhlos » ned 04 čer 2017, 08:35

Ta spotřeba je super, já mám s Integrou o litr vyšší. Ale ručně řadím jen mimo silnice.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » ned 04 čer 2017, 09:16

Člověka asi posouvá každá delší jízda... samozřejmě pokud sám chce. Pro mne bylo obrovským posunem Slovinsko vloni a za to vděčím řadě z vás a na 1. místě nedostižnému Jouzíkovi, který vymyslel trasy a vedl nás :yes: Ale Macku neboj, poserproužky tam budou dál :mrgreen: a to jsem si jen včera 3x štrejchl hlásiči náklonu, vpravo i vlevo - 2x pod Hostýnskými vrchy a 1x kousek za Vizovicemi. Ale posed a poloha za řídítky mi vyhovuje.

Spotřeba mne samotného překvapila... asi ta pohodová fáze přesunu z Rožnova na Kohútku a samozřejmě x-km průjezd Zlínem cestou zpět :mrgreen: Zelená vlna mě tam vždy nadchne, měla by se přejmenovat na Baťovu vlnu :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Macek
Starší Kecal
Příspěvky: 746
Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
Bydliště: ..u čtyř bambuli..
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Macek » ned 04 čer 2017, 09:50

..Mojdo poserproužky mit budeš, bo CTX ti svym konceptem ani nedovoli jet až na hranu pneu.. Slovinsko byla jizda, to jistě posunulo vic lidi, duležite je jet za někym kdo ti ukaže, že se vlastně nebojiš a že to jde.. sam se učim uplně stejně.. snad si stejně užijem i Slovensko..
..jezdím.. to je hlavni.. :wink:

ramirez
Starší Kecal
Příspěvky: 903
Registrován: stř 18 dub 2012, 09:53

Re: Honda CTX700

Příspěvek od ramirez » ned 04 čer 2017, 17:55

Gandalfe, mi to svítí 160 skoro furt, a to nespěchám, pak to začíná dvojkou... a spotřeba?... asi třikrát větší jako u tvého skoro elektro motoru... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pecka je, že se konečně dostáváš do fáze motorkáře (ne skútráře), který si umí řadit podle aktuální potřeby provozu, .....neříká se nadarmo, že automat vždy žere o litr víc....platí to i u motorek....čili jen tak dál a spoustu krásných km s novou.... :yes: :yes: :yes: :yes: hoj!!!!!

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pát 03 lis 2017, 14:08

Motorka dostala plnou nádrž Vervy 100, je umytá, řetěz vyčištěný a namazaný. Na tacho stojí 6000 km.
Průměrná spotřeba se celý rok pohybuje mezi 3,1-3,2 l/100 km.
Protože jsem jezdil takřka výhradně v suchu a na relativně čistých silnicích, péči o řetěz jsem omezil na cyklus 1000 km (plus jedno čištění navíc udělal zdarma servis). Možná řeknete, že by stálo za to mazat častěji, ale žádné nestandardní zvuky nebo jiné náznaky jsem nezaregistroval... však uvidím, co mi řeknou na stav řetězu při jeho výměně, někdy ve 20t km :)
Zajímavé je, že delšími jízdami na CTX a zpravidla krátkými na Forze se mi stavy na konci prvního roku srovnaly na obou na 6000 km, pravda na Forze ještě občas jedu, takže tam bude do sněhu asi blíž k sedmi. Zatím mne nepotkal žádný technický problém, když pominu hned zjara idiota, který mi nacouval do zaparkovaného stroje a ulomil nožičku zadního blinkru... ale aspoň jsem se to naučil rozebírat a přátelé z Číny vyrobili funkční díl :lol: Ještě mne čeká pevné napojení origo napájecího kabelu navigace (rád bych za spínačku) a uvidím, jestli se do toho pustím sám. Kupodivu jsem na Slovensku zjistil, že navigace při plném nabití bohatě vydrží celodenní provoz (zatím), takže nějaká rezerva tam je. Tož tak :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pon 28 led 2019, 10:28

V loni jsem se k tomu přes zimu "nedostal", ale letos už jsem to zvládl :lol:
Na padáky, co jsme si s Jachym nechali vyrobit na CTX jsem měl příliš dlouhé šrouby, abych si na ně mohl nasadit černé plastové krytky a sjednotit tak vše do černa. Vím, blbost, která zabere s demontáží, zkrácením závitů a montáží max. hodinku. Ale sláva, už jsem se k tomu konečně rozhoupal :lol:
Přidám pár fotek a technickým pečlivkám se předem omlouvám, že jsem to prostě (o cca 1 cm) uřízl a hlídal si jen funkčnost závitu, ne nějaké přebrušování nebo vyhlazování dočista. Beztak je to zakryté :mir:

PŘED a PO
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » pon 28 led 2019, 10:52

Druhou "operací", kterou jsem letos provedl, byla montáž centrálního stojanu. Ten CTX z výroby nemá a nenabízí se oficiálně ani jako příslušenství, na rozdíl od NC-ček. Ale na Youtube jsem našel video jednoho Amíka, který vypátral, že do ok rámu CTX přesně pasuje stojan právě z NC 700S a k tomu ještě třeba dodat regulovatelný doraz, aby se stojan nevyklápěl až k řetězu. Montáž dosti jednoduchá. Jen jsem si musel vypůjčit upínací pás s ráčnou, abych dokázal natáhnout dvojitou pružinu tam, kam patří. Stojan je po sklopení pěkně schovaný a nijak neomezuje náklony, které jsou už tak dost limitované hlásiči na stupačkách. Hlavní je, že mohu kdekoliv snadno čistit a mazat řetěz bez dalších pomůcek a přes zimu pěkně kolům ulevit. Navíc se chystám na přezutí, tak to bude taky dobré pro demontáž kol. Mezi dostupnými servisními stojany pro přední a zadní kolo jsem si nevybral - hlavně kvůli specifickému omezení vzadu, kde tlumič výfuku vede velmi blízko vidlice a navíc je pod vidlicí ještě tělísko ruční brzdy. Zkrátka tam ani jeden ze stojanů (zkoušených u různých prodejců) nevešel :roll:

A tady už je foto se stojanem (hmotnosti moc nepřidá a rád ho s sebou budu vozit) :-)

ZEPŘEDU a ZEZADU

Vtipné je, že objednávka od japonského prodejce vyšla (včetně dopravného) o dost méně než mi nacenili v brněnské Hondě. Sice mi pak kamarád přihrál odkaz na českého výrobce stojanů (za což mu děkuji :wink: ), ale jednak to bylo pro mne už pozdě a jednak bych stejně neměl pro montáž všechny díly komplet. Pořád to vychází levněji než kupovat přední a zadní servisní stojany, které s sebou ani nemůžu brát na cesty :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Honda CTX700

Příspěvek od mulah » pon 28 led 2019, 16:23

A dobře jsi udělal. To bylo první po čem jsem při koupi moto koukal - jestli to má stojan.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda CTX700

Příspěvek od motorr66 » úte 29 led 2019, 19:05

Mojdo super, není ten stojan moc kolmo ? Podle foto to nepoznám, vypadá to na hraně, ať Ti to při výměně pneu neupadne Máchale :shock:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » úte 29 led 2019, 19:45

Ládínku, z nejvyšší polohy to celkem žuchne a dost jsem s tím na všechny strany zkušebně cloumal :) Ale to víš, že budu zpočátku hodně opatrný a budu testovat :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » úte 19 lis 2019, 08:12

Kamarádi, tak CTX si včera odvezl pán až do severních Čech. Stylově pršelo, aby loučení bylo depresivní... Po 3 sezónách spokojeného cestování převážně ve dvou, po 6 evropských státech a najetých necelých 20t km jsem tenhle krásný strojek poslal do světa. Byl spolehlivý, pohodlný a díky třem kufrům prostorný na cesty, ale poněkud těžkopádný a navíc jsem tak nějak cítil, že je zbytečné živit dva stroje. Skútru zůstávám nadále věrný, ale do budoucna nevylučuji nějaké malé cendurko typu CB 500X nebo Versys 650 :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Honda CTX700

Příspěvek od manet125 » úte 19 lis 2019, 11:04

:shock:
Cendurko potřebuje čas od času protáhnout blátem, tohle nedáš :mrgreen:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda CTX700

Příspěvek od Gandalf » úte 19 lis 2019, 11:33

Mildo :) rozumím Ti, ale nemyslím si, že to opravdu "potřebuje". Ovšem chápu, že jsou jezdci, kteří si to bez bláta představit neumějí :yes:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět