Tak, konečně hotovo. Samozřejmě mě čeká doladění karburace a spojek, ale to je u Babetty běh na dlouhou trať a vlastně bych díky tomu nikdy nemohl napsat HOTOVO!
Takže jak to šlo? Pln nadšení jsem se vrhnul na rozebírání a čištění všeho. Spoustu věcí jsem vyhodnotil jako nepoužitelné, některé opravitelné a některé hodné vylepšení. To se týká hlavně zadních suspenzorů.
Je snažší vyjmenovat, co se s Babettou nedělalo, než co všechno dělalo.
Neměnil jsem ložiska v motoru, neb se mi zdají v pořádku a díky tomu jsem nemusel půlit motor a až za jízdy zjistil, že mi při "brždění motorem" klepe ojnice na čepu klikovky. řešením je jízda pod plynem, z kopce pak motor nevrčí, ale drnčí
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Přišlo na řadu lakování, na které jsem si troufl sám, jen rám a vidlice šly na komaxit.
Přední vidlice dostala nová futra, řízení nové misky a věnečky.
Skládání pak bylo jednoduché, protože Babetta má jen málo součástek.
Jízdní vlastnosti jsou nepopsatelné, protože kde žádné nejsou, není co popisovat. Brzdy jsou spíš zpomalovače.
Původní osvětlení (6v/15W) jsem vylepšil nákupem světlometu na Aliexpresu za 280,- Kč. Svítí dobře a jsou v něm i LEDky pro denní svícení.
To teď řešíme s Vyhlošem. ![Yes :Y:](./images/smilies/icon_yes.gif)
. Vzadu je větší blikačka na kolo.
Zatím jsem najel jen asi kolem 100km, spotřebu neměřím. Jízda na Babetě připomíná tak trochu očistec. Sedlo sice je bohatě polstrované, ale sedíte na něm téměř celou vahou a pak bolí prdel
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
. Zatím nejdál jsem byl v Brně a další delší štreka měl neláká. Do práce a zpět dobrý.
Původní zpřevodování babety je 13/51 zubů, po vyzkoušení jsem menší kolečko zaměníl za větší 14zubů. Babeta to zvládne, ale při rozjezdu do kopce je dobré ji pomoct šlapátky.
Z tímhle převodem se zatímrozjede na 50 km/h. Víc ji nehoním, je v záběhu.
Fotky
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210