Kawasaki KL 650 Tengai
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Jo tohle myslíš . Nijak zvlášť jsem to nestudoval, není důvod, ale ve videu to chlapík nastavoval do horní úvrati a závaží vodorovně.
Značky jsou už jen na vačkách a rotoru alt. a taky tam kde si je udělám
Značky jsou už jen na vačkách a rotoru alt. a taky tam kde si je udělám
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Dobře Milošu, dobře ty!!
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
No kdysi jsem viděl jak u Biga dal soudruh o zub jinak vyvažovák a to by ti pak prasklo sklo v brejlích. . Tak ať to trefíš.
PS: Soudruh nemyslím jako soudruh, ale jako soudruh, tedy jako sou druh, něco jako sou putníl. Takže sou Bigař.
PS: Soudruh nemyslím jako soudruh, ale jako soudruh, tedy jako sou druh, něco jako sou putníl. Takže sou Bigař.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Vyvažovák budu měnit až ... , ale dám si pozor
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Zatímco čekám na čtvrtý ventil a napínák, bavím se jinými věcmi.
V sobotu jsem vymontoval zadní suspenzor. Je po repasi a funguje výborně. Předpětí se dá nastavit v pěti stupních a má i regulaci odskoku, což je v terénu hodně užitečná funkce . Ale za ty léta je pružina tlumiče unavená, tak jsem začal pídit po náhradní nové .
Dá se koupit různě tuhá, problém je, že i s poštovným že zahraničí vyjde na skoro stejný peníze, jak kompletní suspenzor
Začal jsem tedy hledat u výrobců typizovaných pružin, ale tady jsem našel jen buď dlouhé, nebo větší, nebo když už měla hodně podobný rozměr, byla ze silnějšího drátu .
Výsledek, poptal jsem výrobu jednoho a pěti kusů a třeba se najde víc majitelů, kteří by měli zájem.
Problém s pokleslým zadkem až zas tolik neřeším, neb ten se dá vyřešit kratšími kostmi na přepákování. Řeším rozsah pružení, který je teď o dost menší.
V sobotu jsem vymontoval zadní suspenzor. Je po repasi a funguje výborně. Předpětí se dá nastavit v pěti stupních a má i regulaci odskoku, což je v terénu hodně užitečná funkce . Ale za ty léta je pružina tlumiče unavená, tak jsem začal pídit po náhradní nové .
Dá se koupit různě tuhá, problém je, že i s poštovným že zahraničí vyjde na skoro stejný peníze, jak kompletní suspenzor
Začal jsem tedy hledat u výrobců typizovaných pružin, ale tady jsem našel jen buď dlouhé, nebo větší, nebo když už měla hodně podobný rozměr, byla ze silnějšího drátu .
Výsledek, poptal jsem výrobu jednoho a pěti kusů a třeba se najde víc majitelů, kteří by měli zájem.
Problém s pokleslým zadkem až zas tolik neřeším, neb ten se dá vyřešit kratšími kostmi na přepákování. Řeším rozsah pružení, který je teď o dost menší.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Milošu. Regulace odskoku je sice fajnová věc, ale jak se do toho začneš srát, posereš se z toho a nakonec to stejně vrátíš do tovární polohy. Nevim jak na gáje, ale na ještěra je péro za bratru 2800 což mi přijde jako adekvátní, když třeba mě tam sloužilo 17 let Když je péro unavený, dá se to částečně napravit distančním kroužkem - tak to mám teď já na starým tlumiči a musím říci, že to dost pomohlo. To jsem vymyslel, když jsem ještě netušil, že si udělám na vánoce takovou radost
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Odskok reguluju ve třech stupních, takže v tomhle se neztratím
Kroužek = kratší kosti
Nejlevnější suspenzor koupím za asi 8.000, pružina by vyšla na 4-6.000 za tužší.
A dobrá zpráva nakonec, napínák už je v ČR
Ještě k tomu odskoku. Na silnici je skoro jedno jak je nastavený, poznat to je na velkých nerovnostech a zvlášť ve výjezdech, kde je potřeba adheze.
Na YT je hafo videí, kde se borci snaží vyjet kopec a nejde jim to jen díky špatnému nastavení odskoku
Kroužek = kratší kosti
Nejlevnější suspenzor koupím za asi 8.000, pružina by vyšla na 4-6.000 za tužší.
A dobrá zpráva nakonec, napínák už je v ČR
Ještě k tomu odskoku. Na silnici je skoro jedno jak je nastavený, poznat to je na velkých nerovnostech a zvlášť ve výjezdech, kde je potřeba adheze.
Na YT je hafo videí, kde se borci snaží vyjet kopec a nejde jim to jen díky špatnému nastavení odskoku
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Jen 3 stupně, tak to jo. Ta moje potvora má 14 na každou stranu Ten kroužek dáš pod péro, takže péro bude o sílu kroužku trvale zmáčklý, čímž trochu vykompenzuješ jeho únavu.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Máš recht
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Mám taky tři polohy, ale nikde jsem se nedočetl jaké jsou rozdíly. Poučte mě.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Funkce tlumiče spočívá v tom, že stlačit se dá snadno, ale zpátky už jde pomalu (všichni víme ).
Seřízením odskoku vlastně nastavuješ odpor tlumiče při roztažení.
V praxi to znamená:
minimální odpor - motorka ti nakope prdel (doslova), kolo na hrubých nerovnostech odskakuje
velký odpor - jak kdyby se motorka "plazila". To se musí zažít
Jestli jezdíš po pěkných silnicích, nijak to nemusíš řešit.
Kam zmizel Gandalf?
Seřízením odskoku vlastně nastavuješ odpor tlumiče při roztažení.
V praxi to znamená:
minimální odpor - motorka ti nakope prdel (doslova), kolo na hrubých nerovnostech odskakuje
velký odpor - jak kdyby se motorka "plazila". To se musí zažít
Jestli jezdíš po pěkných silnicích, nijak to nemusíš řešit.
Kam zmizel Gandalf?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
"zmizel" z Tvého vlákna nebo z fóra celkově? Však občas tu a tam něco napíšu... samozřejmě pokud mám k věci co říct
Ale co jsem "spisovatel příspěvkový" tolik to už nedrtím
A tohle vlákno sleduji pečlivě... pro technické poučení. Třeba co je to regulace předpětí nebo odskoku jsem věděl
Ale co jsem "spisovatel příspěvkový" tolik to už nedrtím
A tohle vlákno sleduji pečlivě... pro technické poučení. Třeba co je to regulace předpětí nebo odskoku jsem věděl
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Už vím, v telce byl Pán prstenů, tak jsem si myslel, že doprovázíš Froda
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
Doprovázím životem spoustu bytostí (i Tebe ). A naopak řada bytostí provází životem mne, některým se zjednodušeně říká strážní andělé
A taky netrpělivé čekám na Tvůj 4. ventil
A taky netrpělivé čekám na Tvůj 4. ventil
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Kawasaki KL 650 Tengai
I já čekám na čtvrtý ventil . Dodávatel, ač dotazován, se neozývá.
Ventil by byl i jinde (skladem, ale znáte to ), avšak o stokorunu a také o poštovné a balné dražší .
Motoline mi slíbilo dodat čtvrtý bez přirážek.
Nicméně, každým dnem má dorazit napínák a je-li to ten správný, zadekluju řetězárnu
Ventil by byl i jinde (skladem, ale znáte to ), avšak o stokorunu a také o poštovné a balné dražší .
Motoline mi slíbilo dodat čtvrtý bez přirážek.
Nicméně, každým dnem má dorazit napínák a je-li to ten správný, zadekluju řetězárnu
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210