Jak zvýšit rychlost?
- MrMith
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 16 črc 2011, 16:05
- Bydliště: Praha - Černošice
Hehe, Zdenka naprosto chapu, sam kdyz jsem mel neco v neporadku a nakonec jsem to opravil tak jsem mel podobny pocit ze do dane veci uz nikdy nebudu stourat atd:-D. Pri vymene variatoru jsem se taky nanadával jelikoz jsem take nemel spravne naradi, ale kdyz byl varec uz vpohode tak jsem mel zas dobry pocit ze jsem si udelal vymenu sam. Kazdopadne vam tise zavidim ze se muzete prohanet na svych Nymbusech p. Mouchách a na dalsich Kymkach, ja nekde chytil nejakou divnou nemoc a ted mam byt 3 tydny vklidu bez slunicka a pohybu (((.
preji prijemne jezdeni a predem se omlouvam za hrubky, prizpevek pisi na Mob. telefonu
preji prijemne jezdeni a predem se omlouvam za hrubky, prizpevek pisi na Mob. telefonu
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Mě nemoc neumožnila sednout na skutr skoro půl roku, tak vím o čem to je. Ale nejvíce ve mě škubalo, když bylo krásně. Taky přeji brzké uzdravení
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 27 črc 2011, 18:50
.
V sobotu jsem udeěal testovací jízdu s přítelkyní. Počasi bylo akorát. Občas se linuly z variátoru podivné zvuky ale po chvilce lítal Pan Moucha jako dáběl! Akorát mě sejří že mě předjel nějakej dvoutakt na rovince.
Taky my jsme byli dva a byl jsem rád že to jelo. Akorát po těch sto kilometrech jsme měli chut jít pěšky jak nás boleli zadnice. Jinak vejlet dobrý a povedlo se mi na Modravě potkat aktivisty tak jsem je ze sedla Pana Mouchy posílal do končin kde slunce nesvítí... Největší radost dne si zařvat ze skůtru
Taky my jsme byli dva a byl jsem rád že to jelo. Akorát po těch sto kilometrech jsme měli chut jít pěšky jak nás boleli zadnice. Jinak vejlet dobrý a povedlo se mi na Modravě potkat aktivisty tak jsem je ze sedla Pana Mouchy posílal do končin kde slunce nesvítí... Největší radost dne si zařvat ze skůtru
Kymco agility 50 MMC- Neni to skůtr, je to Pan Moucha ...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Proč né, když se ti tím řvaním ulevilo, viď ? Jinak z těch 2T si vůbec nic nedělám - je mi to jedno
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Ono to není jen o varci... Koukni do mého profilu na motorkářích - odkaz mám v podpisu - je tam celá cesta v mých úpravách .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Ahoj pánové. Asi před měsícem jsem se stal hrdým majitelem Agility 50. Najeto pouhých 2500 km v originálním stavu bez úprav. Maximálka 44 km/h mě brzy omrzela a proto jsem se po prostudování tohoto fóra rozhodl odstranit restrikci na čepu variátoru. Navštívil jsem tedy kamaráda v jeho kovo dílně, který mi to rozšíření na čepu stočil na soustruhu.
Maximální rychlosti to pomohlo více než jsem očekával. Nyní se stroj dokáže rozjet až na tachometrových 70 km/h, což bude v reálu skoro 60 km/h. S tímto výsledkem bych byl naprosto spokojený, nebýt toho, že se v určité rychlosti z variátoru začnou ozývat nezdravé zvuky. Vypozoroval jsem, že se to děje v rozmezí cca 58 - 64 km/h (tachometrových). Při rychlosti 65 a vyšší to opět přestane. Jde o takové vysoké klapavé zvuky a nohama dokonce cítím i lehké rázy od podlahy skútru.
Neměl by tu náhodou někdo tušení, čím by to mohlo být způsobené?
Jinak jsem při rozdělání variátoru zkouknul válečky, vodítka i řemen. Nejsem odborník, ale vše se mi zdálo jako nové a odpovídající nízkému nájezdu (nyní 3000 km).
Předem díky za každou radu.
Aleš
Maximální rychlosti to pomohlo více než jsem očekával. Nyní se stroj dokáže rozjet až na tachometrových 70 km/h, což bude v reálu skoro 60 km/h. S tímto výsledkem bych byl naprosto spokojený, nebýt toho, že se v určité rychlosti z variátoru začnou ozývat nezdravé zvuky. Vypozoroval jsem, že se to děje v rozmezí cca 58 - 64 km/h (tachometrových). Při rychlosti 65 a vyšší to opět přestane. Jde o takové vysoké klapavé zvuky a nohama dokonce cítím i lehké rázy od podlahy skútru.
Neměl by tu náhodou někdo tušení, čím by to mohlo být způsobené?
Jinak jsem při rozdělání variátoru zkouknul válečky, vodítka i řemen. Nejsem odborník, ale vše se mi zdálo jako nové a odpovídající nízkému nájezdu (nyní 3000 km).
Předem díky za každou radu.
Aleš
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Já tomu moc nerozumím, ale myslím si, že když se odstraní restrikce, tak se více roztahuje řemenice. A možná že řemen je v tu chvíli volnější a rozklepe se. To by mohly být ty vibrace. Ale říkám. Je to jen můj odhad věci.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Gratuluji k pořízení Agiltky. Taky jsem ji vlastnil a nikdy mě nenechala ve štychu.
Pokud to dělá při jen lehce přidaném nebo naopak ubraném plynu, tak bych to taky typnul na vibrující řemen, jak píše Gek. Na Yagerovi při ubraném plynu a brždění motorem občas taky nějaké vibrace cítím. Ale není to pravidelně. Při plném plynu by to mohly dělat válečky, jak se "snaží dostat" s již naplno otevřeného variátoru. Mě se na Agilitce po výměně za Multivar z variátoru ozývalo takové jakoby cinkání, které zřejmě způsobovaly volnější vodítka v krytu válečků. Ale najel jsem i s cinkáním bez problémů přes 23 tisíc km.
Pak mě ještě napadá ten čep. Je část, kde byla restrikce, stočená na stejný průměr jako zbytek čepu? Není tam nějaký "schůdek"? Nechci se tvého kamaráda dotknout, ale i desetinka milimetru by to mohla dělat. Chodí čep volně? Nesmí se zadrhávat ani tam nesmí být velká vůle. Zkus čep otočit, jak se to bude chovat potom.
Pokud to dělá při jen lehce přidaném nebo naopak ubraném plynu, tak bych to taky typnul na vibrující řemen, jak píše Gek. Na Yagerovi při ubraném plynu a brždění motorem občas taky nějaké vibrace cítím. Ale není to pravidelně. Při plném plynu by to mohly dělat válečky, jak se "snaží dostat" s již naplno otevřeného variátoru. Mě se na Agilitce po výměně za Multivar z variátoru ozývalo takové jakoby cinkání, které zřejmě způsobovaly volnější vodítka v krytu válečků. Ale najel jsem i s cinkáním bez problémů přes 23 tisíc km.
Pak mě ještě napadá ten čep. Je část, kde byla restrikce, stočená na stejný průměr jako zbytek čepu? Není tam nějaký "schůdek"? Nechci se tvého kamaráda dotknout, ale i desetinka milimetru by to mohla dělat. Chodí čep volně? Nesmí se zadrhávat ani tam nesmí být velká vůle. Zkus čep otočit, jak se to bude chovat potom.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Děkuju za reakce. Jsem laik, ale podle zvuku bych to také odhadoval na nějaké nepatřičné pohyby řemenu. Jsou to spíš takové tupé zvuky, žádné kovové cinkání.
Děje se to, jak jsem psal, pouze v tom zmiňovaném rychlostním rozmezí a je jedno jestli zrovna přidávám, ubírám, nebo držím plyn v konstantní poloze.
Čep se myslím povedlo stočit dobře. Kamarád to pak měřil a byla tam odchylka v řádu tisícin milimetru. Jen tam zůstala tenoučká drážka, která byla od výroby těsně před tím rozšířeným místem. V domnění, aby tato drážka nedělala nějaký problém jsem čep raději otočil právě touto drážkou blíže k motoru. Čep je tedy nyní obráceně, oproti tomu, jak byl předtím. Zkusím ho tedy otočit zpět a uvidím, jestli tam bude nějaký rozdíl.
Díky za nápady.
Děje se to, jak jsem psal, pouze v tom zmiňovaném rychlostním rozmezí a je jedno jestli zrovna přidávám, ubírám, nebo držím plyn v konstantní poloze.
Čep se myslím povedlo stočit dobře. Kamarád to pak měřil a byla tam odchylka v řádu tisícin milimetru. Jen tam zůstala tenoučká drážka, která byla od výroby těsně před tím rozšířeným místem. V domnění, aby tato drážka nedělala nějaký problém jsem čep raději otočil právě touto drážkou blíže k motoru. Čep je tedy nyní obráceně, oproti tomu, jak byl předtím. Zkusím ho tedy otočit zpět a uvidím, jestli tam bude nějaký rozdíl.
Díky za nápady.
Děkuju za nabídku, ale jsem z Čelákovic, což je trochu z ruky. Přemýšlím o tom, že bych objednal tenhle: http://www.skutry-malsice.cz/baotian/ce ... ml#content.
Ten by tam měl pásnout, je to tak?
Ten by tam měl pásnout, je to tak?
No, anebo ven tenhle a máš to i s variátorem
Ikdyž,já nad tím tak přemýšlím, stále víc se mi nezdá ta myšlenka špatnýho čepu. Logicky. Protože problémy by nastaly hned po překročení tý rychlosti 45kmh,navíc, čím rychleji jedeš, tím větší síly působí na napínání řemenu.
Já bych na tvým místě zajel do servisu. Popovídej si tam o tvým problému a určitě ti poradí líp než my tady,protože má možnost se na tom svézt.V Kymco servisu jsou vstřícní.
Takhle za pětikilo i s poštou objednáš čep a nemusí se problém vyřešit. A navíc servis padesátek je dosti levný. Já než jsem si udělal přípravky, sem se ptal na výměnu kontrastky a chtěli by 500 včetně pružiny.
A ještě něco. Ty rány.... nemáš něco pod sedačkou??? Třeba volný pouzdro s nářadím,lekárničku atd???
Já jen, že jednou jsem na XC hodil do přihrádky pár drobnejch, zapoměl jsem na ně a chvílema se ozývaly ventily..... Toš tak.
Ikdyž,já nad tím tak přemýšlím, stále víc se mi nezdá ta myšlenka špatnýho čepu. Logicky. Protože problémy by nastaly hned po překročení tý rychlosti 45kmh,navíc, čím rychleji jedeš, tím větší síly působí na napínání řemenu.
Já bych na tvým místě zajel do servisu. Popovídej si tam o tvým problému a určitě ti poradí líp než my tady,protože má možnost se na tom svézt.V Kymco servisu jsou vstřícní.
Takhle za pětikilo i s poštou objednáš čep a nemusí se problém vyřešit. A navíc servis padesátek je dosti levný. Já než jsem si udělal přípravky, sem se ptal na výměnu kontrastky a chtěli by 500 včetně pružiny.
A ještě něco. Ty rány.... nemáš něco pod sedačkou??? Třeba volný pouzdro s nářadím,lekárničku atd???
Já jen, že jednou jsem na XC hodil do přihrádky pár drobnejch, zapoměl jsem na ně a chvílema se ozývaly ventily..... Toš tak.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Tak jsem si konečně po delší době našel čas a variátor znovu rozdělal a myslím, že jsem našel příčinu. Všiml jsem si na řemenici nepatrného "schůdku", který se nejspíš vytvořil v místě, kam až restrikce dovolila řemenu vyjet. Teď když řemen leze výš, tak možná vzniká ten zvuk a vibrace při kontaktu řemenu s tímto místem. Je mi teda divné takové opotřebení materiálu řemenice po tak málo kilometrech, ale možné je asi všechno. Řemem vypadá dobře, takže se zdá, že mu to nijak zásadně neškodí. Rozhodl jsem se, že to nebudu řešit a uvidím, jestli se to náhodou nezlepší samo, pokud by náhodou moje teorie byla správná.
Každopádně díky všem za rady.
Aleš
Každopádně díky všem za rady.
Aleš