Ahoj, pracuji na webu o DJ 50 S (konkrétně informace k odblokaci), vzhledem k tomu, že ten tu nikdo krom mě nemá, ale Agility 50 ve 4 taktu je motorově stejná, tak by mě zajímalo pár věcí, abych to mohl dát na web.
Kdo má Agility 50 ve 4 taktu, prosím o napsání:
Jaký máte variátor, jestli máte neblokované CDI a kolik Vám Vaše Agility jede po rovině (dle GPS nebo radaru). Něco jsem četl u jakattari, že mu jel 60km/h, ale pak i něco o 74 km/h v závěsu, tak prosím o upřesnění.
Díky a jako poděkování Vás uveřejním na webu (Vaše přezdívky a Kymco Forum tam bude mít taky reklamu)
Mně jede můj DJ 50 S s variátorem Naraku Sport a 7.5g válečky po rovině dle radaru 51 km/h, ale nemám měněnou kontrasní pružinu a spojky (to Malossi variátory jsem koukal jsou komplet i s novou kontraskou a spojkami) + mám blokované CDI.
Agility 50 - 4 takt a vaše rychlosti
Variátor Naraku HS sport - 60kmh,CDI blokované, po rovině. Z kopce jsem to vytáhl na 70 vše podle radaru u nás ve městě. Na budíku agilitky bylo cca o 10kmh víc.
Válečky jsou tam domácí výroby 7.46g, modrá kontrastka čínského původu (plus 1000ot) a na rozběhový spojce jsou žlutý pérka.
Sice tyto informace nemají na finální rychlost vliv, ale ať to máš komplet
Válečky jsou tam domácí výroby 7.46g, modrá kontrastka čínského původu (plus 1000ot) a na rozběhový spojce jsou žlutý pérka.
Sice tyto informace nemají na finální rychlost vliv, ale ať to máš komplet
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Díky na webu dělám furt, nicméně, trochu mi to nesedí, protože já tam napsal toto:
To by se vyvracelo, nicméně teď mi svitlo, že vy u Agility máte ještě 6-pinové CDI, zatím to já mám jiné 8-pinové. Takže to máte asi blokované jinak a dovolí Vám to vyšší otáčky = vyšší rychlost, než mně.Svého DJ 50 S nemám zatím odblokovaného úplně kompletně.
Mám samozřejmě neblokovaný čep, dále nový variátor Naraku Standard (7.5 gramové válečky) popsán je výše. CDI mám originální, tedy zablokované. Vyměnil jsem i hlavní trysku v karburátoru, i když to asi není nutné s originálním CDI.
Maximální rychlost na rovině je 51 km/h (měřeno radarem).
Veliký nárůst výkonu přišel do kopce, rychlost napsat ale nemohu, jelikož ta je odvozena až dle stoupání a to je většinou vždy jiné.
Blokované CDI funguje pouze jako omezovač otáček. A páč máme stejnej motor tak to bude tutáč omezený na stejný otáčky a to takový, který produkujou nejlepší výkon při dobré životnosti motoru.
Nevím,jen odhaduju že to bude bloklý někde kolem 7 - 8 tis. ot.
Takže když tam dáš neblokovaný, můžeš to roztočit třeba i na 10tis. což ti zvedne maximálku asi o 10 - 15kmh samozřejmě na úkor životnosti,spotřeby paliva a oleje.
S variátorem toho moc nevymyslíš, páč máš danou velikost řemenu,a průměry řemenic takže ikdyby jsi se rozkrájel ten řemen se ti neprodlouží aby vepředu vylezl výš. Nehledě na to že bys ten variátor musel upravit na soustruhu aby šel ještě víc k sobě.
Někde jsem četl, že na závodních skůtrech se používá o něco delší řemen,ale o kolik to netuším. Kdybych to totiž věděl, znám kluka, který by mi udělal řemen na rozměr - ale jestli by to pomohlo i u sériového skůtra a jestli by s tím nebyli problémy při malých rychlostech, to netuším
A pak existuje varianta změnit finální převod výměnou ozubených kol v převodovce. Otázka je jestli se to dá sehnat. A nechat si to vyrobit v nějaké firmě, tak to bude za pěknej balík. Já tu možnost mám,a zkusím to udělat přez zimu, páč to budu fušovat a bude to na dlouho
Nevím,jen odhaduju že to bude bloklý někde kolem 7 - 8 tis. ot.
Takže když tam dáš neblokovaný, můžeš to roztočit třeba i na 10tis. což ti zvedne maximálku asi o 10 - 15kmh samozřejmě na úkor životnosti,spotřeby paliva a oleje.
S variátorem toho moc nevymyslíš, páč máš danou velikost řemenu,a průměry řemenic takže ikdyby jsi se rozkrájel ten řemen se ti neprodlouží aby vepředu vylezl výš. Nehledě na to že bys ten variátor musel upravit na soustruhu aby šel ještě víc k sobě.
Někde jsem četl, že na závodních skůtrech se používá o něco delší řemen,ale o kolik to netuším. Kdybych to totiž věděl, znám kluka, který by mi udělal řemen na rozměr - ale jestli by to pomohlo i u sériového skůtra a jestli by s tím nebyli problémy při malých rychlostech, to netuším
A pak existuje varianta změnit finální převod výměnou ozubených kol v převodovce. Otázka je jestli se to dá sehnat. A nechat si to vyrobit v nějaké firmě, tak to bude za pěknej balík. Já tu možnost mám,a zkusím to udělat přez zimu, páč to budu fušovat a bude to na dlouho
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Ale mně teď nejde o to, kolik mně to jezdí, to je v pohodě. Jen o to, že ty máš taky blokované CDI, neblokovaný čep a nový variátor Naraku, ale máš i jinou kontrastku a spojky, tak to bude možná tím, i když to se mi zdá nemá na vyšší maximálku vliv.
Jde mi o to, že to máme prakticky stejně odblokovaný a každý máme jiný údaj rychlosti, to mě zaráží.
Jde mi o to, že to máme prakticky stejně odblokovaný a každý máme jiný údaj rychlosti, to mě zaráží.