Problém s Agility City 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » stř 24 črc 2013, 10:41

Jde to nějak ověřit než třeba koupím zbytečně nový?
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 11:36

To víš, že dá. Nejlepší by bylo zjistit správné hodnoty vysunutí a zasunutí ze servisního manuálu. Ale pro jednoznačnou detekci špatné funkce sytiče by ti mělo stačit přečíst si tohle.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » stř 24 črc 2013, 11:47

v manuálnu jsem nic nenašel. Startovat jde dobře, zmacknu a jede...

už jsem z toho vážně otrávený :(
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 12:55

Máš na mysli uživatelský manuál, který se dostává ke skůtru, nebo ten podrobný pro servisní pracoviště? V každým případě ten sytič za studena vyndej a změř si kolik je vysunutý. Potom zapni klíček a pozoruj co se bude dít. Měl by se pomaličku vysunout, za cca 2 min. opět změřit. Rozdíl bych očekával tak okolo 3 mm. Jen doufám, že do sytiče půjde proud i bez nastartovaného motoru. Pokud tam proud půjde, ale jehla se nebude chtít vysunout, nebo jen trošku, je jasné, že je po smrti a budeš muset koupit nový. To je tak všechno, co mě napadá ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » stř 24 črc 2013, 14:12

dobře, vyzkouším a napíšu :) . Tak krásné počasí a ja musím do práce smrdět v autě... Snad se to brzy vyřeší. Každopádne to tu sleduj , hned jak vecer přijdu domu napíšu jak to dopadlo.

popř. nevíš kde koupit nový?
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 14:31

Těch sytičů není moc druhů, koupit ho není problém. Maj ho snad v každým servise. Je tam jen pár důležitých rozměrů. Nejdřív ten tvůj zkontroluj a pak se uvidí ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » stř 24 črc 2013, 20:04

hurááá . Už šlape jak hodinky. Sytič byl v pořádku, tak jsem znovu kompletně rozebral karbec a uz to jede :) . díky všem za rady :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » čtv 25 črc 2013, 13:43

Rozebral jsem cely karbec a poradne ho vycistil. Našel jsem pár smítek- malých plastových pylin z noveho palivoveho filtru- to zacpalo trysku.

Všem fakt moc děkuju.

Obzvlášť tobě Jouzo! :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 25 črc 2013, 13:46

Rádo se stalo ... :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět