Údržba
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Vím, že to věci teď už moc nepomůže, ale přesně tohle je důvod, proč výměnu brzdovky svěřím servisu. Olej nebo chladící kap. si vyměním bez výčitek, ale brzdovku svěřím zkušenému odborníkovi
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Já už to řešil na pajdu. Prostě jsem našel asi 4 rozměry a nevěděl kterej. Pak to tady honza popisoval že každej výrobce ten rozměr uvádí v jiným místě řemenu. Takže pokud v e-shopu bude uvedeno že pro Agility city 125 jdi bez obav do něj. Já to tak udělal a padl tam jak prdel na hrnec.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Já koupil na buráka určený řemen,který byl v novotě o 1mm užší a měl o pár mm jiný průměr. Dal jsem ho na stroj a jezdil jsem na něčem úplně jiném a horším. Časem jsem si zvyknul,ale po druhé bych to už neudělal a raděj si připlatil a dal výrobcem předepsaný rozměr.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Pozor, začínají se tady míchat jabka s hruškama a vzniká supertéma. Navrhuji založit pro variátor ke 125 nové téma. Za chvíli se tu nevyzná ani prase a taky dohledat nějakou informaci zpětně bude dost těžké.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Pouštíš se do velké alchymie.martin.151 píše:Supr , díky ještě dotaz. Kontrasní pruzinu a pruzinky do spojky mam koupit bíle? kdyz chci jako originální tvrdost ?
Jo a poradíte na stránkách skutry-levne.cz jake vodítka mam objednat?
Originální tvrdost zajistíš jen originální pružinou. Jakákoliv od alternativního výrobce (malossi, naraku, stage6) ti rozhodí řazení a to budeš muset doladit jinou váhou válečků. A pokud nemáš nějakou testovací sadu,budeš muset koupit několik sad s různou gramáží (to bude stát ranec) a zkoušet a zkoušet. Takže pokud ta kontrastka není špatná doporučuji neměnit.
Pružinky na rozběhovou spojku nech až nakonec, ti ti ovlivňují jen kdy začne spojka zabírat - jestli při vyšších, nebo nižších otáčkách
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Pokud je nemáš vydřený - jakože nejspíš ne,tak se na ně vykašli. Stejně to budeš muset při výměně řemenu rozebrat,tak to nejdřív rozeber a prohlídni to. Nikde jsi tu nenapsal kolik má Cityna najeto. Takže je možný že i ten řemen může pár tisíc km ještě počkat - to najdeš v manuálu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
mám najeto 11800 km , Skútr vlastním od 8500 km.
Při rozjezdech se hodne vytáčí motor a az po chvilce začne skutr zrychlovat, tak myslím že budou válečky kaput.
Vzhledem k tomu ze pri koupi jsem zjistil ze tam byl jeste seriový vzduchac, myslím že víko variátoru nikdo nikdy ještě nesundal.. krom mě když jsem to jen opticky kontroloval..
Při rozjezdech se hodne vytáčí motor a az po chvilce začne skutr zrychlovat, tak myslím že budou válečky kaput.
Vzhledem k tomu ze pri koupi jsem zjistil ze tam byl jeste seriový vzduchac, myslím že víko variátoru nikdo nikdy ještě nesundal.. krom mě když jsem to jen opticky kontroloval..
Kymco Agility City 125
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Pokud chcete řešit variátor a spojku, pokračujte prosím ZDE
Dbejte prosím adminova doporučení, opravdu si zaděláváte na zmatek v hlavě.
Kymcu zdar, chaosu zmar!!!
Dbejte prosím adminova doporučení, opravdu si zaděláváte na zmatek v hlavě.
Kymcu zdar, chaosu zmar!!!
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210