Údržba

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Údržba

Příspěvek od martin.151 » čtv 17 říj 2013, 17:33

Zdravim chlapy, založil jsem novou sekci, protože bych chtel pomoci s údržbou mé Cityny. A třeba to bude sloužit i dalším .
1.odvzdusnil jsem brzdy a vymenil kapalinu , ale zadni jde porad do měkka. Brzdí lépe, ale pořád to není ono... nějaké rady prosím?

2. Asi pristi tyden se chystam skutr odstavit do garaze a chtel bych poradit s řemenem variátoru. Jak poznám že už má dost když nenajdu žádne poškození? měří se jeho tlouštka?
popř. jaký má agility city 125 rozměr řemene?

Mám v plánu koupit nové válečky, nejspíš dr.pulley,vodítka a pruzinky do spojky. Jen u toho řemene si nejsem jistý.

Díky za rady :) :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 17 říj 2013, 18:36

S tím řemenem je to těžký. Protože ikdyž koupíš novej, může být užší než jetej origoš. Pokud z něho nelezou nítě a po ohutí nejsou vidět praskliny, můžeš ještě jezdit. Ale na Citynu stojí řemen kolem pětiklíště, což není ranec a pro klid duše bych ho radši vyměnil. Protože prasklej řemen ti udělá pěknou paseku. Tož tak.
A s tou zadní brzdou..... na Agilitě mám jedovku,ale tam je klasika lanko,zato na XC to mám taky takový gumový a nic platný že jsem to odvzdušňoval 3x
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » čtv 17 říj 2013, 18:42

Fajn dík. A poradil bys jakou váhu těch Pulley mám dát .. origo je 13,5 . :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 17 říj 2013, 18:53

Šířka origo řemene - minus jeden milimetr je na výměnu.
Jinou šíři,než uvádí výrobce bych z vlastní zkušenosti nedoporučoval. Není to ono. Změní se rozjezdy i maximálka k horšímu.
Doktorovy válečky se tady i na jiných fórech rozebírají docela dost. No žádná sláva.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 17 říj 2013, 18:54

Neporadil, páč nemám 125ku. To musíš vyzkoušet. Ale pokud jsi nedělal nějaký úpravy - jako výměna varce, tvrdší kontrastka, dal bych tam originál váhu - ale kolik gramů to je, nevím.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba

Příspěvek od forman » čtv 17 říj 2013, 19:04

martin.151 píše:Zdravim chlapy, založil jsem novou sekci, protože bych chtel pomoci s údržbou mé Cityny. A třeba to bude sloužit i dalším .
1.odvzdusnil jsem brzdy a vymenil kapalinu , ale zadni jde porad do měkka. Brzdí lépe, ale pořád to není ono... nějaké rady prosím?

Díky za rady :) :)
Vloni jsem měl ten samý problém.Výměna kapaliny - odvzdušnění a stejně to bylo stále jako do sra..k. Vyzkoušel jsem snad všechny rady co mě kdo radil a stále nic.
Nakonec mi někdo poradil(už nevím kdo),ale tímto mu děkuji.
Takže - napumpovat a přitáhnout něčím páčku k rukojeti a nechat to do rána. Takto jsem to udělal třikrát a byl pokoj.
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » čtv 17 říj 2013, 19:08

bez povolovani odvzdusnovaciho sroubu jo? jen to nechat zmackle?

Chci obedna remene , ale vsude pisou jine delkove rozmery .. nevim jaky objednat ...
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » čtv 17 říj 2013, 19:11

Odvzdušněné to už máš ne??? Nebo ti jdou ještě bublinky. Pokud ne,tak zmačknout držet zafixovat a hybaj od toho.
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » čtv 17 říj 2013, 19:16

to mám :) tak dnes to hned zkusím :)

Poradí někdo s tím rozměrem řemene? díky
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » čtv 17 říj 2013, 19:18

Dělej to se zataženýma odvzdušňovákama a pod tlakem
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 17 říj 2013, 20:55

Přesunuto z Technické sekce
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 18 říj 2013, 06:43

K těm brzdám ... někde jsem slyšel nebo četl, teď už nevím, ale že existuje i opačná cesta, jak vyměnit kapalinu a zároveň odvzdušnit brzdy a to ideálně postavit skútra/moto předním kolem do kopce, rozšroubovat nádržku na řidítkách, odsát brzdovku, co to půjde, ale tak aby zůstala zaplavená výpusť, co jde z nádržky k pístku u páčky, napojit na odvzdušňovák na třmenu hadičku (pozor, musí bezvadně těsnit) na jejímž druhém konci je velká stříkačka plná nové brzdovky. Zaplavit hadičku brzdovkou ze stříkačky tak, aby tam nebyly bublinky, povolit odvzdušňovák a tlačit to naopak, od brzdového ústrojí směrem nahoru k páčce. Případný vzduch v okruhu odejde lépe. Jen je nutné kontrolovat, aby ti nepřetekla nádržka novou brzdovkou. Vyzkoušené to ale nemám. Pokud ale Agíla nemá pancéřované hadičky (opletené drátem), s nějakou pružností brzdové páčky musíš počítat, prostě to nikdy nepůjde úplně natvrdo. Každý kaučuk je do jisté míry pružný, taky se to od něj očekává :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pát 18 říj 2013, 12:57

Dík za odpověď.

I tuhle variantu jsem zkoušel. Nedával jsem skůtr teda do kopce, ale to myslím není důležité. Je fakt ze na předku je hadicka obalena dratem, na zadku myslím ne.

já práve jel na Maxonu a tomu zadek flokoval, kdyz se poradne zmackl .. U mě to bohužel nezaflokuje ani na mokru na přechodu...
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 18 říj 2013, 13:26

Gumavatý projev brzdové páčky je věc jedna, ale tohle už smrdí mastnýma destičkama a kotoučem. Rozebrat, vyčistit a řádně odmastit, nic jinýho s tím udělat nemůžeš. Skoro bych se vsadil ... :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pát 18 říj 2013, 15:07

:D Tak bys sázku prohrál , protože to už jsem taky delal .. :D čistil jsem obě při přezouvání :)

Páčka je gumová až k rukojeti, vzduch tam být už nemůže a vše je vyčištěno... No babo raď... :D
Kymco Agility City 125

Odpovědět