Agility 125 - spojka + variátor

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Agility 125 - spojka + variátor

Příspěvek od manet125 » sob 19 říj 2013, 17:52

martin.151 píše:......
Poradil by někdo s tím řemenem ? všude v online obchodech se líší délkové rozměry a já nevím jaký objednat.. :)
mulah píše:Já už to řešil na pajdu. Prostě jsem našel asi 4 rozměry a nevěděl kterej. Pak to tady honza popisoval že každej výrobce ten rozměr uvádí v jiným místě řemenu. Takže pokud v e-shopu bude uvedeno že pro Agility city 125 jdi bez obav do něj. Já to tak udělal a padl tam jak prdel na hrnec.
mulah píše:Třeba tenhle tam bude pasovat
martin.151 píše:Supr , díky :) ještě dotaz. Kontrasní pruzinu a pruzinky do spojky mam koupit bíle? kdyz chci jako originální tvrdost ? :)
Jo a poradíte na stránkách skutry-levne.cz jake vodítka mam objednat?
Rosi45 píše:Já koupil na buráka určený řemen,který byl v novotě o 1mm užší a měl o pár mm jiný průměr. Dal jsem ho na stroj a jezdil jsem na něčem úplně jiném a horším. Časem jsem si zvyknul,ale po druhé bych to už neudělal a raděj si připlatil a dal výrobcem předepsaný rozměr.
mulah píše:
martin.151 píše:Supr , díky :) ještě dotaz. Kontrasní pruzinu a pruzinky do spojky mam koupit bíle? kdyz chci jako originální tvrdost ? :)
Jo a poradíte na stránkách skutry-levne.cz jake vodítka mam objednat?
Pouštíš se do velké alchymie.
Originální tvrdost zajistíš jen originální pružinou. Jakákoliv od alternativního výrobce (malossi, naraku, stage6) ti rozhodí řazení a to budeš muset doladit jinou váhou válečků. A pokud nemáš nějakou testovací sadu,budeš muset koupit několik sad s různou gramáží (to bude stát ranec) a zkoušet a zkoušet. Takže pokud ta kontrastka není špatná doporučuji neměnit.
Pružinky na rozběhovou spojku nech až nakonec, ti ti ovlivňují jen kdy začne spojka zabírat - jestli při vyšších, nebo nižších otáčkách
martin.151 píše:Dobrá, tak ja tedy zatím objednávám jen řemen a válečky.
Poradíš jaká vodítka objednat ješte? Nějak je tam nemůžu najít.
díky za rady
mulah píše:Pokud je nemáš vydřený - jakože nejspíš ne,tak se na ně vykašli. Stejně to budeš muset při výměně řemenu rozebrat,tak to nejdřív rozeber a prohlídni to. Nikde jsi tu nenapsal kolik má Cityna najeto. Takže je možný že i ten řemen může pár tisíc km ještě počkat - to najdeš v manuálu
martin.151 píše:mám najeto 11800 km , Skútr vlastním od 8500 km.
Při rozjezdech se hodne vytáčí motor a az po chvilce začne skutr zrychlovat, tak myslím že budou válečky kaput.
Vzhledem k tomu ze pri koupi jsem zjistil ze tam byl jeste seriový vzduchac, myslím že víko variátoru nikdo nikdy ještě nesundal.. krom mě když jsem to jen opticky kontroloval.. :)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pon 21 říj 2013, 08:25

Díky za přesun a omlouvám se za bordel který v tom dělám.. :)

Já si teda myslím že válečky budu mít kaput, ale este se mi do toho nechce hrabat. do konce října bych rád ještě jezdil do práce.

od 0-20 skutr zrychluje jen ve vysokych otackach, přes 20 uz zrychluje v pořádku. maximálka je neco kolem 90. Ale nad 80 uz mi prijde ze se motor dost vytáčí.

rychlosti udávám tachometrové
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 21 říj 2013, 16:31

Tak podle toho co píšeš to chce válečky o chlup těžší,ale musíš opatrně aby to zase jelo i do kopce.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » úte 22 říj 2013, 10:50

Nejdřív to po sezone rozeberu, kouknu na valecky a uvidim. Já spíš myslim, že už maj velké plošky, proto to tak zlobí.

Uvidíme . Dočetl jsem se v nějakém manualu, že řemen má mít minimalní tlouštku 19mm. Tak aspon poznam jestli ho mam taky objednat :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 22 říj 2013, 16:06

To je správný přístup. Nejdřív do mrtě rozebrat,očíhnout a zkontrolovat a pak řešit problémy. Vono takhle se to fakt špatně odhaduje.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » ned 27 říj 2013, 12:30

Co říkáte na tohle?
http://www.scooter-tuning.cz/sada-valce-naraku

Jde o to vymenit kus za kus? nebo se musí jeste nejak doladit karburátor?
má nekdo zkusenost? jak se zvedne maximalka? akcelerace a spotreba?

Díky :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 27 říj 2013, 13:00

No. Počítej s tím, že když si zvětšíš obsah,a hnedle na 160, budeš muset přetryskovat karburátor abys měl správně bohatou směs. Bohatá směs je špatně a chudá ještě hůř. Takže ještě počítej s několika stovkama za trysky do karbece protože pochybuju že bys od oka tefil správnej rozměr. A samozřejmě větší tryska větší spotřeba a o kolik? Těžko říct o půl litru ??? Spíš bych měl obavu o ostatní díly aby to vydrzely - ono za půl roku měnit kliku,není žádná slast. A další neopomenutelná věc. Opomenu STK, tak to asi nikdo nezjistí ale v případě že někde něco vyvedeš a cajti nebo pojišťovna ti to odhalí, máš průser.
Toš tak
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 27 říj 2013, 13:02

A maximálka se ti o moc nezvedne. Maximálně o 5km/h
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 29 říj 2013, 07:57

Má pravdu předsedo. Zatížení klikovky se enormě zvýší a bude jen otázkou času, kdy to vzdá. Ty trysky v karburátoru jsou také samozřejmostí. Ale jsou tu ještě další min. 2 věci, které by si v případě namontování této sady, zasloužily úpravu. Větší objem znamená podstatně větší množství vzduchu, které musí motorem prolézt. Tzn. bylo by zapotřebí jaksi zvětšit airbox, nebo původní filtr nahradit přímým sáním, aby to motor udýchal. To samé je potřeba učinit i s výfukovým systémem. Pouhá montáž sady, bez dalších nutných úprav určitě povede k výraznému zvýšení spotřeby. Tipuji o litřík, spíše 2. Nevím jestli to za ty prachy stojí. Ale o tom vlastně tuning je ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 29 říj 2013, 08:12

Je to podobné jako koupit si laděný výfuk a nechat motor v původním nastavení ... utopíš prachy a krom jiného zvuku vlastně nic nezískáš, nepoštělovaný motor spíše trpí .... když už přestavbu, tak komplexněji. Nejde jen vybrat dílčí věc a zbytek nechat původní. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět