Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » ned 16 srp 2015, 12:05

jouza74 píše:Agilitka se ve 2T nedělá i padouch je 4T.
Tak tak. Má pravdu předsedo :lol: .

A jak tedy poladit bohatost směsi na karburátoru skota Agility City 125 :?:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od ok8 » pon 17 srp 2015, 15:01

Buď si karburaci nastuduješ sám, nebo to předej do servisu.

4l je jasně moc.
Downtown 300

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » pon 17 srp 2015, 19:36

ok8 píše:Buď si karburaci nastuduješ sám, nebo to předej do servisu.

4l je jasně moc.
Děkuji za radu. Vcelku jsi se snažil :yes: .

Ale čekám na někoho, kdo má praktické zkušenosti. Servis se s tím asi moc párat nebude.

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od jouza74 » úte 18 srp 2015, 06:33

Na praktické zkušennosti budeš čekat nejspíš dlouho. Samo se těžko rozhodí, spíš je to dílem zvědavosti, nebo omylem mechanika "amatéra". Sám jsem to zkoušel kdysi doladit na Vitalitce, bohužel to vždy v nějakém režimu nebylo ono. Když to jelo dobře za studena, po ohřátí to chtělo chcípat při zastavemí, volnoběžné otáčky podivně kolísaly a vůbec to nešlo nastavit. Měnil jsem postavení jehly i nastavení vzdušníku a nakonec z toho vylezl špatný automatický sytič. Byl jaksi "po obrně" a jak říkám, jednou přivřel víc, podruhý míň, prostě na pytel. Po výměně bylo nastavení otázka chviličky. Bohužel pro tebe jsem měl 2T, u 4T to bude určitě nastavené jinak.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » stř 19 srp 2015, 20:00

Karburátor už mám doma. Zkusím to rozebrat a vyčistit a nejspíše mne nemine koupit sadu trysek a zkusit je povyměňovat. Uvidím.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od HonzaH » čtv 20 srp 2015, 07:11

Tak hodně zdaru :yes: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od ok8 » pát 21 srp 2015, 15:07

A na co sadu trysek? Spíš zkoušej funkci plováku. To chcaní benzínu všude okolo asi nebude normální funkce :lol: A tím to bude.
Downtown 300

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » sob 22 srp 2015, 07:39

Zdarec.
Chcaní benzínu není normální funkce ale přidaná prémiová funkce :lol: :lol: :lol: .
Už jsem lehce přihnul plíšek plováku aby zavíral dříve a zjistil jsem, že hlavní tryska je 1.02.
Zkusím nejdříve vyměnit automatický sitič, protože jsem si vzpoměl, že když se motor zahřeje jízdou tak volnoběžné otáčky jsou určitě vyšší než když se motor nastartuje a nechá se automatický sitič zahřát aby snížil otáčky. Uvidím zda to pomůže.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od Rosi45 » sob 22 srp 2015, 19:42

Frodo na scooterlandu (tuším),je popsáno jak zjistit správnou funkci aut. sytiče.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » pát 18 zář 2015, 20:52

Takže karburátor namontován zpět a když jsem byl v tom rozebírání pořídil jsem a namontoval otáčkoměr. Protáhnout kabílek pod plastama to byl porod. Dal jsem otáčkoměr vedle přístrojové desky. No ale proč to píšu. Kolikpak asi mají být maximální otáčky?

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od frodo » pát 18 zář 2015, 20:57

frodo píše:Měřil. Spotřeba cca 4 litry na 100 km.
Jo a opětovné měření spotřeby mne čeká asi zítra. Uvidím.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility City 125 - samovolné chcípnutí motoru

Příspěvek od HonzaH » pon 21 zář 2015, 07:16

Zkus mrknout do velkého TP nebo někde, kde najdeš technická data, tam by mohl být udaný max. výkon při nějakých otáčkách ... neříkám, že jsou to maximální, ale aspoň orientačně bys mohl mít přehled :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět