KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
Ahoj. Mám problém s kymco agility 50 4T. Koupil jsem použité a někdo se v tom v celku hrabal. Špatně zapojené dráty, překopaný, nefunkční...
Při koupi nestartovalo, tak jsem ho vzal na opravu. Nyní nový startér, nová baterie a stále nestartoval. Vypadalo to na špatné tlaky, taky dým z výfuku jak z nafty. Tak jsme rozdělali válec a stírače špatné. Objednal jsem od naraku nový píst, při přeměření jsem zjistil, že někdo vyměnil za 72ccm (píst 47mm místo 39mm). Po výměně pístu s kroužky a výměně oleje přestal konečně dýmit. Starty už také lepší. Ale po zahřátí točí ale nechce naskočit. Pak po cca 10 minutách jde natočit. Studený taky v pohodě. A když ho zahřáté chcípnu a ihned zkusím nastartovat, tak taky naskočí.. Může to dělat cdi jednotka?
Čím to může být?
Pak mám problém, že kolísá volnoběh. Respektive drží chvíli silnější otáčky na volnoběh (točí i se zadním kolem) a pak za třeba za minutu otáčky sníží. Myslíte, že by pomohlo vyměnit automatický sytič? Nebo problém hledat v karburátoru či jinde??
Dále jsem zkusil z aliexpressu objednat cdi jednotku. Máte někdo schéma zapojení drátů? Konektor sedí, ale po zapojení to vyhodilo akorát pojistky.
Uvažoval jsem že bych zkusil objednat sportovní modrý cdi:
https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.yN34cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za rady.
Při koupi nestartovalo, tak jsem ho vzal na opravu. Nyní nový startér, nová baterie a stále nestartoval. Vypadalo to na špatné tlaky, taky dým z výfuku jak z nafty. Tak jsme rozdělali válec a stírače špatné. Objednal jsem od naraku nový píst, při přeměření jsem zjistil, že někdo vyměnil za 72ccm (píst 47mm místo 39mm). Po výměně pístu s kroužky a výměně oleje přestal konečně dýmit. Starty už také lepší. Ale po zahřátí točí ale nechce naskočit. Pak po cca 10 minutách jde natočit. Studený taky v pohodě. A když ho zahřáté chcípnu a ihned zkusím nastartovat, tak taky naskočí.. Může to dělat cdi jednotka?
Čím to může být?
Pak mám problém, že kolísá volnoběh. Respektive drží chvíli silnější otáčky na volnoběh (točí i se zadním kolem) a pak za třeba za minutu otáčky sníží. Myslíte, že by pomohlo vyměnit automatický sytič? Nebo problém hledat v karburátoru či jinde??
Dále jsem zkusil z aliexpressu objednat cdi jednotku. Máte někdo schéma zapojení drátů? Konektor sedí, ale po zapojení to vyhodilo akorát pojistky.
Uvažoval jsem že bych zkusil objednat sportovní modrý cdi:
https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.yN34cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za rady.
Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáky.
Z návodu k obsluze:
Startování při studeném motoru:
- Stiskněte spouštěcí tlačítko, nepřidávejte plyn.
- Jakmile motor naskočí, uvolněte startovací tlačítko.
- Pokud motor nenaskočí (po cca 3-5 sekundách), startování přerušte a po 5-10 sekundách jej zopakujte.
Startování při teplém motoru:
- Jestliže motor nenaskočí po 2-3x opakovaném startování, zopakujte postup s plynem nastaveným na 1/4.
---------------------------------------------------
Může to být ten automatický sytič, ale jestli se v tom někdo hrabal, může to být taky "jen" špatně seřízený karburátor. Tomu by odpovídalo i roztočení zadního kola (vysoké otáčky motoru).
Co se týká CDI, pošlu ti na mail odkaz na stažení servisního manuálu v pdf. Schéma zapojení CDI je na straně 164. Seřízení karburátoru je tam taky na straně 57.
Startování při studeném motoru:
- Stiskněte spouštěcí tlačítko, nepřidávejte plyn.
- Jakmile motor naskočí, uvolněte startovací tlačítko.
- Pokud motor nenaskočí (po cca 3-5 sekundách), startování přerušte a po 5-10 sekundách jej zopakujte.
Startování při teplém motoru:
- Jestliže motor nenaskočí po 2-3x opakovaném startování, zopakujte postup s plynem nastaveným na 1/4.
---------------------------------------------------
Může to být ten automatický sytič, ale jestli se v tom někdo hrabal, může to být taky "jen" špatně seřízený karburátor. Tomu by odpovídalo i roztočení zadního kola (vysoké otáčky motoru).
Co se týká CDI, pošlu ti na mail odkaz na stažení servisního manuálu v pdf. Schéma zapojení CDI je na straně 164. Seřízení karburátoru je tam taky na straně 57.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
Startování motoru bez přidání plynu nejde. Pokud začnu startovat, tak pak když přidám plyn, tak to chytne.
Ohledně karburátoru, a seštelování volnoběhu, teď je to na minimum. Když uberu, tak to sice netočí kolem, ale někdy jak klesne sám volnoběh, tak to chcípe. A s kombinací se špatnými starty, tak raději ať to točí kolem.
Zkusím vyměnit automatický sytič.
Ohledně karburátoru, a seštelování volnoběhu, teď je to na minimum. Když uberu, tak to sice netočí kolem, ale někdy jak klesne sám volnoběh, tak to chcípe. A s kombinací se špatnými starty, tak raději ať to točí kolem.
Zkusím vyměnit automatický sytič.
Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
Ještě jsem koupil novou CDI jednotku /modrá racing/. Po zapojení konektoru a testu startu to za vteřinu vyhodilo pojistku. Ale díval jsem se že tam byla 7A pojistka, tak to může být tím, mám pocit, že tam má být 15A.
CDI jednotka i se zapojením: https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.JKwHQh" onclick="window.open(this.href);return false;
CDI jednotka i se zapojením: https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.JKwHQh" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
Jo, ty automatický sytiče stojí za pendrek. Já bych to asi překopal na manuál. A s tím CDI, já ti nevím. Já bych to tam nedával. Oni sice soudruzi z PRCu jsou šikovní ale v tomhle bych jim asi nevěřil
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
CDI už mám doma, tak to aspon chci vyzkoušet.
Kymco má ten konektor jak jsou dva piny zapojený jen jeden drát. Ale CDI má dva piny, a podle všeho je to + a -
Zbytek toho čtyřpinového konektoru netuším.
Kymco má ten konektor jak jsou dva piny zapojený jen jeden drát. Ale CDI má dva piny, a podle všeho je to + a -
Zbytek toho čtyřpinového konektoru netuším.