Stránka 1 z 1

KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.

Napsal: stř 07 čer 2017, 22:54
od lopezot
Ahoj. Mám problém s kymco agility 50 4T. Koupil jsem použité a někdo se v tom v celku hrabal. Špatně zapojené dráty, překopaný, nefunkční...
Při koupi nestartovalo, tak jsem ho vzal na opravu. Nyní nový startér, nová baterie a stále nestartoval. Vypadalo to na špatné tlaky, taky dým z výfuku jak z nafty. Tak jsme rozdělali válec a stírače špatné. Objednal jsem od naraku nový píst, při přeměření jsem zjistil, že někdo vyměnil za 72ccm (píst 47mm místo 39mm). Po výměně pístu s kroužky a výměně oleje přestal konečně dýmit. Starty už také lepší. Ale po zahřátí točí ale nechce naskočit. Pak po cca 10 minutách jde natočit. Studený taky v pohodě. A když ho zahřáté chcípnu a ihned zkusím nastartovat, tak taky naskočí.. Může to dělat cdi jednotka?
Čím to může být?

Pak mám problém, že kolísá volnoběh. Respektive drží chvíli silnější otáčky na volnoběh (točí i se zadním kolem) a pak za třeba za minutu otáčky sníží. Myslíte, že by pomohlo vyměnit automatický sytič? Nebo problém hledat v karburátoru či jinde??

Dále jsem zkusil z aliexpressu objednat cdi jednotku. Máte někdo schéma zapojení drátů? Konektor sedí, ale po zapojení to vyhodilo akorát pojistky.
Uvažoval jsem že bych zkusil objednat sportovní modrý cdi:
https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.yN34cd" onclick="window.open(this.href);return false;

Díky za rady.

Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáky.

Napsal: úte 13 čer 2017, 11:20
od Cossman
Z návodu k obsluze:

Startování při studeném motoru:
- Stiskněte spouštěcí tlačítko, nepřidávejte plyn.
- Jakmile motor naskočí, uvolněte startovací tlačítko.
- Pokud motor nenaskočí (po cca 3-5 sekundách), startování přerušte a po 5-10 sekundách jej zopakujte.

Startování při teplém motoru:
- Jestliže motor nenaskočí po 2-3x opakovaném startování, zopakujte postup s plynem nastaveným na 1/4.
---------------------------------------------------
Může to být ten automatický sytič, ale jestli se v tom někdo hrabal, může to být taky "jen" špatně seřízený karburátor. Tomu by odpovídalo i roztočení zadního kola (vysoké otáčky motoru).

Co se týká CDI, pošlu ti na mail odkaz na stažení servisního manuálu v pdf. Schéma zapojení CDI je na straně 164. Seřízení karburátoru je tam taky na straně 57.

Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.

Napsal: stř 28 čer 2017, 19:41
od lopezot
Startování motoru bez přidání plynu nejde. Pokud začnu startovat, tak pak když přidám plyn, tak to chytne.

Ohledně karburátoru, a seštelování volnoběhu, teď je to na minimum. Když uberu, tak to sice netočí kolem, ale někdy jak klesne sám volnoběh, tak to chcípe. A s kombinací se špatnými starty, tak raději ať to točí kolem.

Zkusím vyměnit automatický sytič.

Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.

Napsal: stř 28 čer 2017, 19:43
od lopezot
Ještě jsem koupil novou CDI jednotku /modrá racing/. Po zapojení konektoru a testu startu to za vteřinu vyhodilo pojistku. Ale díval jsem se že tam byla 7A pojistka, tak to může být tím, mám pocit, že tam má být 15A.

CDI jednotka i se zapojením: https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.JKwHQh" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.

Napsal: stř 28 čer 2017, 20:24
od mulah
Jo, ty automatický sytiče stojí za pendrek. Já bych to asi překopal na manuál. A s tím CDI, já ti nevím. Já bych to tam nedával. Oni sice soudruzi z PRCu jsou šikovní ale v tomhle bych jim asi nevěřil

Re: KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.

Napsal: stř 28 čer 2017, 21:37
od lopezot
CDI už mám doma, tak to aspon chci vyzkoušet.

Kymco má ten konektor jak jsou dva piny zapojený jen jeden drát. Ale CDI má dva piny, a podle všeho je to + a -
Zbytek toho čtyřpinového konektoru netuším.