KYMCO AGILITY 50 4T - NESTARTUJE ZA TEPLA, volnoběh drží otáčky.
Napsal: stř 07 čer 2017, 22:54
Ahoj. Mám problém s kymco agility 50 4T. Koupil jsem použité a někdo se v tom v celku hrabal. Špatně zapojené dráty, překopaný, nefunkční...
Při koupi nestartovalo, tak jsem ho vzal na opravu. Nyní nový startér, nová baterie a stále nestartoval. Vypadalo to na špatné tlaky, taky dým z výfuku jak z nafty. Tak jsme rozdělali válec a stírače špatné. Objednal jsem od naraku nový píst, při přeměření jsem zjistil, že někdo vyměnil za 72ccm (píst 47mm místo 39mm). Po výměně pístu s kroužky a výměně oleje přestal konečně dýmit. Starty už také lepší. Ale po zahřátí točí ale nechce naskočit. Pak po cca 10 minutách jde natočit. Studený taky v pohodě. A když ho zahřáté chcípnu a ihned zkusím nastartovat, tak taky naskočí.. Může to dělat cdi jednotka?
Čím to může být?
Pak mám problém, že kolísá volnoběh. Respektive drží chvíli silnější otáčky na volnoběh (točí i se zadním kolem) a pak za třeba za minutu otáčky sníží. Myslíte, že by pomohlo vyměnit automatický sytič? Nebo problém hledat v karburátoru či jinde??
Dále jsem zkusil z aliexpressu objednat cdi jednotku. Máte někdo schéma zapojení drátů? Konektor sedí, ale po zapojení to vyhodilo akorát pojistky.
Uvažoval jsem že bych zkusil objednat sportovní modrý cdi:
https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.yN34cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za rady.
Při koupi nestartovalo, tak jsem ho vzal na opravu. Nyní nový startér, nová baterie a stále nestartoval. Vypadalo to na špatné tlaky, taky dým z výfuku jak z nafty. Tak jsme rozdělali válec a stírače špatné. Objednal jsem od naraku nový píst, při přeměření jsem zjistil, že někdo vyměnil za 72ccm (píst 47mm místo 39mm). Po výměně pístu s kroužky a výměně oleje přestal konečně dýmit. Starty už také lepší. Ale po zahřátí točí ale nechce naskočit. Pak po cca 10 minutách jde natočit. Studený taky v pohodě. A když ho zahřáté chcípnu a ihned zkusím nastartovat, tak taky naskočí.. Může to dělat cdi jednotka?
Čím to může být?
Pak mám problém, že kolísá volnoběh. Respektive drží chvíli silnější otáčky na volnoběh (točí i se zadním kolem) a pak za třeba za minutu otáčky sníží. Myslíte, že by pomohlo vyměnit automatický sytič? Nebo problém hledat v karburátoru či jinde??
Dále jsem zkusil z aliexpressu objednat cdi jednotku. Máte někdo schéma zapojení drátů? Konektor sedí, ale po zapojení to vyhodilo akorát pojistky.
Uvažoval jsem že bych zkusil objednat sportovní modrý cdi:
https://www.aliexpress.com/item/Perform ... 0.0.yN34cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za rady.