Agility 50 4T nesvítí světla
Agility 50 4T nesvítí světla
Zdravím
Prosím potřebuji poradit, informaci. Na mojí Agilitě 50 přestali fungovat světlá. Motor nastartuje ale parkovačka ani H4 nesvítí. Blinkry funguji a ještě dálkové jenom na podržení tlačítka. Ale při přepnutí dálkových nastálo již nesvítí. Žárovky jsou pořádku.
Nevíte čím by to mohlo bít, jestli jsou tam nějaké pojistky nebo elektrický regulátor?
Dekuji všem za nějakou radu.
Prosím potřebuji poradit, informaci. Na mojí Agilitě 50 přestali fungovat světlá. Motor nastartuje ale parkovačka ani H4 nesvítí. Blinkry funguji a ještě dálkové jenom na podržení tlačítka. Ale při přepnutí dálkových nastálo již nesvítí. Žárovky jsou pořádku.
Nevíte čím by to mohlo bít, jestli jsou tam nějaké pojistky nebo elektrický regulátor?
Dekuji všem za nějakou radu.
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Pojistky tam rohodně budou a tipuji to buď na tu pojistku,nebo přepínač světel. Ale vic ti poradí agiliťáci.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Ahoj,
no já jen vím, že jediná pojistka u Agility City je 10A skleněná, nic víc a ta mám pocit slouží jen k altíku. Dle mě hledej chybu v tom přepínači. Pokud ti světlo svítí na "světelnou houkačku" a při dálkových ne, tak jsou podle mě třeba zoxidované kontakty, ale nechci vařit z vody samozřejmě .
no já jen vím, že jediná pojistka u Agility City je 10A skleněná, nic víc a ta mám pocit slouží jen k altíku. Dle mě hledej chybu v tom přepínači. Pokud ti světlo svítí na "světelnou houkačku" a při dálkových ne, tak jsou podle mě třeba zoxidované kontakty, ale nechci vařit z vody samozřejmě .
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Pojistky tam musí být minimálně dvě.
Hledej u baterky.
Hledej u baterky.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Já mám v Angie u baterky jednu...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
hledej i jinde
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Jestli si dobře pamatuju, tak pojistky jsou u baterky na kabelech v bakelitových pouzdrech - jiný tam myslím nejsou. Koukni na ně. A jestli budou v rychtiku, tak bude problém nejspíš v dynamu. Agilita to má totiž šalamounsky vymyšlený. Já už si to přesně nepamatuju, ale myslim, že hlavní světo svítilo jen s nastartovaným motorem a zadní žárovka byla jak na stejnosměr (brzda) co šlo z baterky, tak i na střídavý co šlo z dynama. Takže pokud ti dynamo nevyrábí proud tak ti nebudou svítit světla. Takže primárně bych změřil jesti ti to vyrábí proud přímo na dynamu. Jestli jo, tak se ti to potratí cestou, tak potom změřit regulátor - ten jsem viděl za budíkama na a pak už to může být jen upadlej nebo zlomenej kablík. Ale Pavel je expert, ten ti poradí líp
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Zatím díky všem za info
Připravím operační stůl a budu zjišťovat závadu. Pojistky, dynamo, káble, regulátor, přepínač…
Připravím operační stůl a budu zjišťovat závadu. Pojistky, dynamo, káble, regulátor, přepínač…
Re: Agility 50 4T nesvítí světla
Jo, Vašku, myslím, že jsi to popsal přesně. Světla šla jen s nastartovaným motorem a byla na střídavých 12V. Brzdovka, blinkry, klakson a světelná houkačka (dálkové na přidržení) byly z akumulátoru na stejnosměrných 12V. Pojistky byly myslím 2 a to přímo u akumulátoru. Možná byla jen jedna, už si to přesně nepamatuju. Měl jsem tam xenony s pojistkou a alarm taky s pojistkou.
Proměř přepínač, regulátor, projdi kabely a konektory, jestli nejsou zoxidované (pod přístrojovkou je určitě jeden konektor - tam jsem napojoval usměrňovač pro xenon). Altík to snad nebude, ale možné je všecko.
Proměř přepínač, regulátor, projdi kabely a konektory, jestli nejsou zoxidované (pod přístrojovkou je určitě jeden konektor - tam jsem napojoval usměrňovač pro xenon). Altík to snad nebude, ale možné je všecko.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km