People One 125i
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Jouzo,dneska jsem byl v Hondě Liberec.Mají tam Hondu 300i ,tam kupovanou,najeto 5000km,za 60.000Kč,vínové barvy,velký kufr.No prostě krasavice.Nemít doma Kyma tak zítra pro ní jdu.
Dneska se mě o ní bude zdát.
Dneska se mě o ní bude zdát.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Jouzíku, nevydržel bych čekat na složité schvalovací homologační procesy... Jel bych do ČB a koupil krasavce SH v té neodolatelné vínové barvě. Vzhledově vidím minimalilinkaté rozdíly, které neřeším. Dej si sám sobě týden na rozmyšlenou a dej nám vědět, kdy pro SH jedeš 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Včera jsem sebral medvíďata a využil toho, že Medvědice měla 24 hodinovou šichtu. Prostě jsem šel na průzkum trhu do Hondy Bartyzal a Motortechu (Yamaha,Aprilie,Gilera,Piaggio). Děckám jsem nacpal bombóny a zalígroval je na parkovišti v autě. V Hondě fyzicky mají tu parádní SH ve vínové barvě. Poseděl jsem na ní, pokecal s majitelem firmy. Ten zřejmě shledal, že mám zájem a učinil mi zajímavou nabídku. Když budete platit hotově tak vám ji dám za 68 900 Kč i s tím originálním 35L kufrem. No jsem pěkně načatej, to se přiznám. Potom do Motortechu (je to jen 50 metrů od Hondy). Pan Hlaváč (rovněž majitel firmy) se zrovna chystal zamknout, ale všiml jak tam peláším z Hondy a přivítal mě tedy velmi vřele. Nastínil jsem mu nabídku od sousedů a začly se dít věci. Během chviličky nenápadně demontoval cenovky z obou v obchodě stojících Xenterů 125i. Bylo na nich 78 900 Kč toho jsem si stačil všimnout. Během pětiminutového rozhovoru jsme se dostali na rovných 70 000 Kč navíc originální topcase 39L v hodnotě cca 6000 Kč darem. A úplně stejně rozsekal cenu Aprilie Scarabeo 125i, která má nejsilnější motor 15 koní. Rovněž 70 knedlíků včetně topcasu. Mám teď v tom pěknej gulášek. Designově je mi nejblíž Honda, motoricky je nejlepší Scarabeo a nejlepší slevu vykouzlil u Yamahy Xenter. Včíl mudrujte, protože ten People asi letos ani nebude k mání.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Jouzíku to znám,4měsíce vybírám a zatím nic.Já koukám na mírně ojeté
za pár kaček,co nejmladší.Mám pár typů na People 200i.Z ČB mě slíbyli fotku People 200 odřeného na boku,zatím nic neposlali,tak čekám.
za pár kaček,co nejmladší.Mám pár typů na People 200i.Z ČB mě slíbyli fotku People 200 odřeného na boku,zatím nic neposlali,tak čekám.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Scarabeo 125i - 10,8 kW, ale při 10.000 ot/min, max. točivý moment 11 Nm při 8.000 ot/min, přední brzda kotouč, zadní kotouč
Yamaha Xenter 125i - 9,2 kW při 7.500 ot/min, max. točivý moment 11,9 Nm při 7.250 ot/min, přední brzda kotouč, zadní buben
Honda SH125i - 8,7 kW při 8.500 ot/min, max. točivý moment 11 Nm při 6.500 ot/min, přední brzda kotouč, zadní kotouč, možnost ABS,
"Nový motor "eSP" (enhanced Smart Power) byl vyvinut v souvislosti s myšlenkou co nejnižšího tření; je vybavený technologií Idling Stop (systém vypínání motoru při zastavení) a nabízí výrazné zlepšení účinnosti spalování paliva o 25 % v přímém srovnání s předchozím modelem (2,1 l/100 km)"
Všechny mají malý podsedadlový prostor jen na helmu, takže topcase je v podstatě nutnost.
Vybíral bych mezi Yamahou a Hondou. Yamaha je na tom lépe motorově, ale zadní bubnová brzda to kazí. Honda je na tom lépe "výbavou" a barvou. Osobně bych šel do Hondy (možná s ABS).
Yamaha Xenter 125i - 9,2 kW při 7.500 ot/min, max. točivý moment 11,9 Nm při 7.250 ot/min, přední brzda kotouč, zadní buben
Honda SH125i - 8,7 kW při 8.500 ot/min, max. točivý moment 11 Nm při 6.500 ot/min, přední brzda kotouč, zadní kotouč, možnost ABS,
"Nový motor "eSP" (enhanced Smart Power) byl vyvinut v souvislosti s myšlenkou co nejnižšího tření; je vybavený technologií Idling Stop (systém vypínání motoru při zastavení) a nabízí výrazné zlepšení účinnosti spalování paliva o 25 % v přímém srovnání s předchozím modelem (2,1 l/100 km)"
Všechny mají malý podsedadlový prostor jen na helmu, takže topcase je v podstatě nutnost.
Vybíral bych mezi Yamahou a Hondou. Yamaha je na tom lépe motorově, ale zadní bubnová brzda to kazí. Honda je na tom lépe "výbavou" a barvou. Osobně bych šel do Hondy (možná s ABS).
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Nene Františku, na Jouzu nemám ani náhodou. To byla jen chvilka času a hledání informací na internetu. 
Pokud ten Burgman není z ČR a hlavně se servisní knížkou, tak bych těm km nevěřil. To je jediné, co Ti já k tomu mohu říct (napsat).
Pokud ten Burgman není z ČR a hlavně se servisní knížkou, tak bych těm km nevěřil. To je jediné, co Ti já k tomu mohu říct (napsat).
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Tohle jsem Cossmane študoval a ověřoval od různých zdrojů několikrát. Silnější motor Yamahy je fajn, ale já mám celkem problém s designem Xenteru. Motor v Aprilii je od Piaggia a tahá fakt pěkně. Má ho kolega v tom Malaguti Madisonu 3. Je moc spokojený, jen ta spotřeba není úplně malá 3,3 až 3,7 l/100km. Naproti tomu v Hondě p. Bartyzal chtěl dávat ruku na špalek, že ať s tím SH budu jezdit furt na plnej po městě, víc než 2,5 litru si nevezme. Tak asi nakonec ze mě bude hondař.
Fando já jsem vázán kubaturou 125 ccm, aby to mohla užívat i Medvědice.
Geku přejmenovávat nic nemusíme, až nějakýmu prodejci položím prašule na stůl, založím příslušný chlívek (nebo ty), tu dáme přesměrovátko a budu pokračovat tam ...
Fando já jsem vázán kubaturou 125 ccm, aby to mohla užívat i Medvědice.
Geku přejmenovávat nic nemusíme, až nějakýmu prodejci položím prašule na stůl, založím příslušný chlívek (nebo ty), tu dáme přesměrovátko a budu pokračovat tam ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Jouzíku, mě by u Xenteru odrazoval ten buben vzadu. Když porovnám brdy Agilitky s bubnem a Yagera s kotoučem, to je sakra rozdíl. A vyšší spotřeba Scarabea vzhledem k vyšším otáčkám je řekl bych skoro jasná. Na lítání po městě ten výkon Hondy myslím stačí a nízká spotřeba je taky plus. Navíc ta vínová barva u Hondy jasně vede. Tu nikdo nemá. 
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Však taky Kymčí tříkilo novináři chválí všude kde kouknu. Ale kdybys dal celých 100 km čistě jen po městě asi by ty 4 litříky taky schroustnul.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Z těch tří vidím jako vítěze SH, byť je papírově nejslabší. Nevím jak nové SH, ale do Xenteru pod sedlo nedostaneš skoro nic, pokud vím, tak ani přilbu, takže další mínus. Yamaha by mohla být levnější v servisu a dílech, dostupnost bude asi stejně rychlá, ale na Hondu bude určitě vzhledem k prodejům všeho víc. Xenter je a asi i zůstane poměrně zřídkavý model na našich silnicích. Ale údajně má super zase podvozek 
Naposledy upravil(a) Gandalf dne sob 06 dub 2013, 13:19, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)