Chrastivé zvuky při rozjezdu

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
KokoBongo
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: úte 22 čer 2021, 09:31

Chrastivé zvuky při rozjezdu

Příspěvek od KokoBongo » úte 22 čer 2021, 09:49

Ahoj, Xciting 500i, ABS, 2009. Při rozjezdu chrastí jak lego a při zmáčknutí levá brzdové páčky někdy hlasitě zacvaká. Variátor? Uvolněný třmen brzdiče? Něco jiného?

Zažil někdo?

Díky

KokoBongo
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: úte 22 čer 2021, 09:31

Re: Chrastivé zvuky při rozjezdu

Příspěvek od KokoBongo » úte 22 čer 2021, 18:30

Tak prý to asi budou válečky variátoru - stačí prý vyčistit. Trochu se ale projevuje skoro vždycky (u Xciting). Taky vám trochu rachotí variátor při rozjedu?

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9187
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Chrastivé zvuky při rozjezdu

Příspěvek od manet125 » stř 23 čer 2021, 02:25

Nevzpomínám si, že by někdy vyluzoval zvuky, ale ten můj měl málo najeto :shock:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastivé zvuky při rozjezdu

Příspěvek od buchtik » stř 23 čer 2021, 10:08

Levá páčka je zadní ? No ... tím, že se natlakuje a "zpevní" brzdová hadička (pancéřová ?) dozadu, začnou se víc přenášet hluku od motoru. Dtto mi dělá DT 350
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3307
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Chrastivé zvuky při rozjezdu

Příspěvek od mulah » ned 27 čer 2021, 11:59

Mě to teda při rozjezdu vydávalo podivný zvuk dost. Termín "CHrastilo" bych pro to nepoužil. Příčinou bylo rozvibrování spojkovýho zvonu - kde prach z obložení bránil řádnému zabírání a zvon se prostě rozvibroval. Řešením bylo rozebrat a vyčistit. To ale pomohlo na chvíli. Stačil ostřejší rozjezd do kopce ve dvou a už to pomalu zase začínalo. Myslím, že k trvalému odstranění by došlo při výměně ložiska co je v deklu variátoru, nebo toho mezikroužku co přijde do toho ložiska. Podle mě už tam byla vůle a a proto docházelo k rozvibrování. Já jsem to ale už vyřešit nestihl, bo šel XC do světa
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Odpovědět