Spotřeba a rady
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem vždy pečlivě rovnal hodiny a pak při startování se slabou baterkou se vždy vynulovaly. Pak napsal Jouza, že je naprd vědět kolik je hodin, když nenastartuju. Od té doby na hodiny kašlu.
Denní počítadlo, ale vždy nuluji při tankování. Ani ne skrzevá spotřebu, ale abych věděl, kdy mám asi jet tankovat. Teoreticky bych měl najet cca 300 km. Tak když mám 250, koukám po pumpě.
Denní počítadlo, ale vždy nuluji při tankování. Ani ne skrzevá spotřebu, ale abych věděl, kdy mám asi jet tankovat. Teoreticky bych měl najet cca 300 km. Tak když mám 250, koukám po pumpě.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Já tankuju ze zásady do plna a začínal hledat pumpu po 200km - to byla ručička těsně nad rezervou,neboť jsem nevěděl kolik se vejde do nádrže (teď už vím,díky Geku) a ani nemám zkušenost kolik se dá najet na opřenou ručičku.
A ještě k těm tlačítkům na přístrojovce. Vpravo je zapuštěný tlačítko olej- servis,to když zmáčku, objeví se mi km od poslední výměny oleje,samozřejmě za předpokladu, že to někdo vynuloval. Nuluje se to jen dlouhým podržením??? Já to nezkoušel,bo jsem hlava dubová a zapoměl bych kolik je na oleji. Jo a jen tak mimochodem kolik na olej?
A ještě k těm tlačítkům na přístrojovce. Vpravo je zapuštěný tlačítko olej- servis,to když zmáčku, objeví se mi km od poslední výměny oleje,samozřejmě za předpokladu, že to někdo vynuloval. Nuluje se to jen dlouhým podržením??? Já to nezkoušel,bo jsem hlava dubová a zapoměl bych kolik je na oleji. Jo a jen tak mimochodem kolik na olej?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Když najedeš 6 000 km, rozsvítí se kontrolka oil servis. Tak vyměníš olej a filtr oleje a podržíš to tlačítko, až kontrolka zhasne. No a za dalších 6 000 se ti rozsvítí kontrolka, tak vyměníš olej a filtr oleje a podržíš to tlačítko, až kontrolka zhasne. Za dalších 6 000 se ti rozsvítí kontrolka, tak vyměníš olej a filtr oleje a podržíš to tlačítko, až kontrolka zhasne. Za dalších 6 000 se ti rozsvítí kontrolka, tak vyměníš olej a filtr oleje a podržíš to tlačítko, až kontrolka zhasne. No a pro změnu za dalších 6 000 se ti rozsvítí kontrolka, tak vyměníš olej a filtr oleje a podržíš to tlačítko, až kontrolka zhasne. A za dalších, no však už to znáš
, až kontrolka zhasne.
Jediné co na tom všem je divné, je to, že v knížce ke Kymčákovi mám napsané " výměna oleje a filtru po 5 000". Ale olej servisní kontrolka je nastavená na 6 000. Tak měním po 6 000. Od světýlka do světýlka.
Jo a mimo interval jsem to tlačítko nikdy nemačkal.
Jediné co na tom všem je divné, je to, že v knížce ke Kymčákovi mám napsané " výměna oleje a filtru po 5 000". Ale olej servisní kontrolka je nastavená na 6 000. Tak měním po 6 000. Od světýlka do světýlka.
Jo a mimo interval jsem to tlačítko nikdy nemačkal.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Není zcestná Honzo. Dost možná to někdo zbastlil při psaní, nebo překladu manuálu. V každým případě bych bral těch 6000 km jako strop.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Jo tááák. Ono tam bude i něco svítit
Kurňa, já bych si ten návod měl někde stáhnout a studovat - v češtině asi nebude že?
Vyrazím směr Kymco servis, a zakoupím olej filtr, a radši to vyměním. Neb na počítadle oleje je asi 1100km a jen já jsem s tím najel 1000km a minulý týden chybělo půl litru oleje,což znamená,že buď to tak žere olej, nebo bývalý majitel nalil málo,anebo tam je olej bůch ví jak starý a vykuk jen vynuloval počítadlo těsně před prodejem.
Vyrazím směr Kymco servis, a zakoupím olej filtr, a radši to vyměním. Neb na počítadle oleje je asi 1100km a jen já jsem s tím najel 1000km a minulý týden chybělo půl litru oleje,což znamená,že buď to tak žere olej, nebo bývalý majitel nalil málo,anebo tam je olej bůch ví jak starý a vykuk jen vynuloval počítadlo těsně před prodejem.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
No já nevím Venco, ale výměna motor. oleje a filtru po koupi ojetiny bývával kdysi základ, co udělat, když si přivezu koupenou ojetinu. U Aut navíc pak ještě rozvody, ale jestli se to dělává i u moto, tak to nevím?? .. tos mě teď celkem překvapil, žes to nevyměnil ...
.. hybaj na to

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
No popravdě, já to chtěl udělat, ale chlápek říkal že to měnil, ještě mi ukazoval flašku se zbytkem oleje (nějakej Motul 10W-40) a i účtenku mi ukazoval (2 měsíce stary datum od koupi oleje a hlifofiltra) toš tak jsem věřil. Svíčku jsem zkouknul,když jsem mě odplastováno pří opravách po CRASHi a ta byla taky nová.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Zdar chlapi,
kolik najezdíte km než se Vám rozsvítí hladové oko? Mně se naposled rozsvítilo už při 227km a natankoval jsem pak při 262 km pak vlezlo 12.1L, což odpovídá spotřebě okolo 4,6L/100. Po ujetí cca 50 metrů jsem otevřel víčko a benzín už nešel ani vidět. Zřejmě byla někde bublina a ta se popojetím přesunula, takže by ještě benzínu vešlo... Zdá se minereálné najezdit 300 a více km. Někde jsem četl dokonce 330km.
kolik najezdíte km než se Vám rozsvítí hladové oko? Mně se naposled rozsvítilo už při 227km a natankoval jsem pak při 262 km pak vlezlo 12.1L, což odpovídá spotřebě okolo 4,6L/100. Po ujetí cca 50 metrů jsem otevřel víčko a benzín už nešel ani vidět. Zřejmě byla někde bublina a ta se popojetím přesunula, takže by ještě benzínu vešlo... Zdá se minereálné najezdit 300 a více km. Někde jsem četl dokonce 330km.
Kymco Xciting 500iR - 7.400 km (já 4.400 km)
Honza jméno mé
Honza jméno mé
Nereálné to není. Nádrž má něco přes 12l plus se vejde něco do hadice. Máš íčko, takže se dá v pohodě jezdit za 4l, takže 300km na nádrž se dá najezdit celkem v pohodě. Samozřejmě když jezdíš jako vepř a heft máš furt na doraz, dojezd na nádrž se ti zkracuje. Já naměřil 3.8l a to jezdím většinou s batůžkem a i když jedu sám, tak jedu taky za 2 
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500