Zdendo, ono Bobo to má z pohledu od zadního kola nahoře vpravo, vzduch. filtr je nalevo. Nicméně, myslím, že servisáci - a hlavně pokud je stroj ještě v záruce - by měli stroj odstrojit a zjistit, kde je příčinaGek píše:Nahoře není nic, z čeho by to teklo. Koukni se na odkalovací hadičku a na vzduchový filtr.
Únik oleje Xciting 500 iR
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Tak sem se skrzeva práce na zahrade dostal i ke kymovi a ejhle na motoru kapka nečeho divného. Lidi co může týct z motoru a má to zelenou barvu? Olej zelený nemám benzín zelený taky není takže brzdovka nebo chladící kapalina o žádné dálší kapalině na motorce nevím. Prosím nepsat vtipné komentáře jako voda do ostřikovačů.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel
Takže po telefonické konzultaci s Ládíkem jsem dotáhl svorky hadice chladící kapaliny u motoru (šlo to o dvě otáčky musím se zeptat v servisu jestli takové věci kontrolujou)
Takže ta kaluž nebyl olej ale právě chladící kapalina. Ovšem stále zůstáva problém s olejem. Nahoře z pravé strany lehce prolíná kolem průchodky pro dráty které vedou do vnitřku motoru. Vyčistil jsem motor a po dnešní stokilometrové projížďce je tam opět znatelně vidět mastnota.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
jak jsem to četl, že je to zelené, tak mě okamžitě napadlo chladící kapalina ... tak snad to dotažení svorek pomůže .... s tím olejem fakt nevím, ale pokud je to kolem průchodky, kudy vedou dráty do motoru, určitě to nebude zevnitř... bude to nejspíš nakapané ...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Ačkoliv to zní divně až neuvěřitelně, někteří výrobci dávají přímo do oleje zapalování. Měl jsem to tak na Daelimu Daystar 125. Není to právě tady taky tak? Pak by to pravděpodobně vyřešila jen výměna průchodky.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
To mně taky napadlo, je tam více průchodek a okolo nich mastnotajouza74 píše:Ačkoliv to zní divně až neuvěřitelně, někteří výrobci dávají přímo do oleje zapalování. Měl jsem to tak na Daelimu Daystar 125. Není to právě tady taky tak? Pak by to pravděpodobně vyřešila jen výměna průchodky.
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honzo, tenkrát mi to mechanik vysvětlil, jako že je to strašně šikovné, protože tam nic neoxiduje a konstantní teplota ... prostě se skoro udělal něž vyjmenoval všechny výhody. Tak jsem se ještě zeptal, proč stojí litr oleje 400 Kč a jestli mi nezapoměl vyměnit převodový olej. Psal se rok 2000 a Jouza se poprvé dozvěděl o společné olejové náplni pro motor i převodovku včetně spojky. Přátelé chtělo se mi zvracet při představě jak ten jemnej bordel ze spojky (samo je tam filtr) sprchuje ložiska na klice.
No nic, dneska platím za oleje pro Guzzinu (TWS 10W60 a SAF-XJ 75W140) 1930 Kč a už se radši ničemu nedivím, hold velkej vzduchem chlazenej motor.
Bobo, k tvému problému, jsem přesvědčenej, že to nebude nic vážnýho.
No nic, dneska platím za oleje pro Guzzinu (TWS 10W60 a SAF-XJ 75W140) 1930 Kč a už se radši ničemu nedivím, hold velkej vzduchem chlazenej motor.
Bobo, k tvému problému, jsem přesvědčenej, že to nebude nic vážnýho.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013