Stránka 1 z 2

Akcelerace

Napsal: pon 02 kvě 2011, 09:58
od manet125
Jak vám akceleruje Xciting? Můj ročník 2010 se rozjede, a takové to opravdu zrychlení následuje až po rozjezdu. Jako by byla spojka nastavená na citlivý rozjezd, bez prokluzu na kluzkých površích. Jak to máte vy?

Napsal: pon 02 kvě 2011, 16:07
od motorr66
Ja s hranatymi valecky mam najeto 1550 km,tah je oproti kulatym uz odspodu,je jemny a do tahu.Zkousel jsem rozjezd na sterku a hrabal jak saleny !!! :lol: Toz tak.

Napsal: pon 02 kvě 2011, 16:16
od manet125
no právě, říkám si, že novější ročníky to mají nastavené jinak. Když jsem četl test na People GT 300, tak v něm popisovali podobné chování, jak u mýho.

Napsal: úte 03 kvě 2011, 11:40
od manet125
Nikdo nejezdí na Xcitingu? Halóóó, jste tam někdóóó???

Napsal: úte 03 kvě 2011, 20:34
od motorr66
Všichni jsou už v Mexiku ... Neboj Mildo, všecko bude, aj akvárko, aj rybičky, aj další Xcitingy :wink: :wink:

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 20:29
od Bobo76
je to dáno nastavením variátoru jukni na odkaz je tam porovnání seriového var proti Malossi var na brzdě s průběhy výkonu a otáček. Sériový var je laděný na nižší otáčky při rozjezdu a tudíž i nižší výkon a samo i spotřeba. Jestli jsem to teda dobře pochopil

http://www.scootland.cz/graf-vykonu-z-m ... -brzdy/168

Napsal: čtv 05 kvě 2011, 20:55
od manet125
Porovnáme, uvidíme. Příští týden jdu na garančku, tak snad budou vědět o co jde.

Napsal: úte 10 kvě 2011, 08:38
od motorr66
Taky jsem Mildo zvědav na tvoje pocity a srovnání :roll: :roll:

Napsal: pon 17 čer 2013, 22:58
od pecuch
Mám taky XC 500 a ten rozjezd je opravdu vlažný, na 500. Jinak jede pěkně, pocitově zrychlení i na dálnici ze stovky je cítit, ale ten rozjezd ostrý není, asi je to tak nastavený schválně, na pohodu.

Napsal: čtv 20 čer 2013, 12:47
od mulah
Tak tak. DO nějakých 10, 20km/h je to mrcha líná a opravdovej zátah nastane až potom. Určitě by se to dalo poštelovat válečkama a pružinkama ve spojce,neb mi přijde, že spojka zabírá hodně brzo kdy motor nemá točky a jednoválec prostě nemá krouťák při nízkých otáčkách.

Napsal: čtv 20 čer 2013, 13:06
od jouza74
Tak si tam dejte tvrdší pružinky do spojky, na válečky nesahat. Potom si ale nestěžujte, že vám zadní guma mizí před vočima. Já jsem vás varoval ... :mrgreen:

Napsal: čtv 20 čer 2013, 13:25
od Gek
No jasně, že zátah je až potom. Musí přece nejdříve zapnout turbo, néééé.

Za sebe mohu říci, že mě to vyhovuje jak to je. Já totiž nikam nespěchám. :lol:

Napsal: pon 24 čer 2013, 11:00
od HonzaH
I mě vyhovuje vlažnějsí rozjezd. V porovnání s plechovkama je ta akcelerace ale přeci jen lepší. Když chcu, do křižovatky po rozjezdu "vletím" na Downovi první. :wink:

Napsal: čtv 08 srp 2013, 11:21
od Gek
Mám teď takové vlažné rozjezdy. A to jsem ani neztloustl, ale rozjezd prostě není co býval. Je tam jakoby takový pytel. Může to být spojka ?? Nebo pružina ?? Nebo válečky ??
Spojka je nově nalepená, pružina původní. Že bych zkusil Poulíčky ?? Co vy na to ?

Napsal: čtv 08 srp 2013, 13:42
od Cossman
Geku, spíše pružinky ve spojce nebo že by trochu více klouzal řemen? To ale může to být i tím horkem, které teď je. A tak to vypadalo, že bude letos krásná zima ... :roll: