Stránka 1 z 1

XC 250 - pískanie vo výfuku

Napsal: pon 23 črc 2012, 21:38
od orim
Nevie niekto poradiť, čo by mohlo spôsobovať pískanie (ako z rozhodcovskej píšťalky), keď akcelerujem. Nastáva to hlavne zo začiatku jazdy-vyrážame, alebo po prestávke cca 5 a viac minut. Skutrika pritom nechám zahriať na prevádzkovú teplotu :?: :?. Ď, orim

Napsal: úte 24 črc 2012, 15:12
od motorr66
Zdarec, a jde to od výfuku ? Nebo od spojky ? :roll:

Napsal: úte 24 črc 2012, 22:47
od orim
Ladínku ahoj. Skôr to ide asi z pravej strany. Ono to robí len vtedy ak to dán naplno. Pozvolná akcelerácia sa javí normálne, ako aj doerajšie jazdné vlastosti. Ja som si to všimol cca asi tak mesiac dozadu. Doteraz to bolo OK, ale aj počas jazdy je doposiľ všetko normálne. Žiadne iné príznaky. :? . Dôfam, že sa to neprejaví nikde inde :?: :shock: .

Napsal: stř 25 črc 2012, 06:09
od jouza74
Jak starý máš řemen ve variátoru, pískání může vytvářet právě on, tím že prokluzuje. U pískání je velmi těžké ho lokalizovat, neboť lidská ušiska se dají lehce zmást. :wink:

Napsal: stř 25 črc 2012, 15:27
od orim
Ahojda jouza74, r.v. 2007 cca pri 10.000 km, som remeň menil. Teraz asi tak 16.000 km.

Napsal: stř 25 črc 2012, 15:58
od jouza74
Zduř chlape!
Tak ten nový řemen má teď naběháno 6, nebo 16 tisíc km? 6000 km by bylo celkem málo, ale je možné, že to řemen bude mít za sebou a bude vytahaný. Potom by vzadu vybíhal zčásti až z řemenice. Zbylá část bočních ploch pak nestačí na přenos výkonu a řemen si začne trošku prokluzovat, když sepne rozběhová spojka. Sundal bych víko variátoru a podíval se, jak vysoko vzadu na řemenici řemen vybíhá. Jestli bude byť jen trochu řemenici přesahovat, tak je to jasný a čeká tě výměna. Jednomu mému kamarádovi, který si nechal řemen měnit v nějakým servisu, tam nacpali řemen delší než tam patřil a veškerá dynamika byla v řiti. Jemu to klouzalo, ale nepískalo. Přišel na to teprve když sundal ten dekl variátoru. Řemen přelézal přes největší průměr řemenice o cca 3 mm a kontrastní pružina ho už ani nedokázala řádně napnout.
Zkus tam mrknout. Řemen nesmí být moc volný, to ukazuje na unavenou kontrastní pružinu a nesmí přelézat řemenici. Pak dej vědět. :wink:

Napsal: čtv 26 črc 2012, 20:30
od orim
Ano 6000 km . Niečo skúsim. Ď. :)

Napsal: čtv 28 úno 2013, 01:25
od orim
Tak nazdar. Ja len toľko, že som tu na tuto tému nezanevrel, ale ešte som sa k tomu nedostal. Výfuk to ale asi nebude. A inak, aj keď neskoro, PF 2013 a bez poruchy a nehody :).

Napsal: úte 10 bře 2015, 23:53
od orim
Tak záhada s pískaním bola zrejme odstránená 30. 6. 2014. Asi tak 130 na tachu, ľahučký náklon v pravotočivej zátačke. Rýchlosť prudko klesá a otáčky stúpaju. Trošku to zašklbalo, ale bezpečne som odstavil na krajnici. Po zhodení krytu variátoro som našiel len cverinky a čiernu antuku. Po remeni ani stopy :D
Už som sa to myslím pýtal a ak nie: je vhodný kevlarový remeň variátoru alebo radšej niečo iné? Je my jasné, že origoš je origoš :wink:

Napsal: stř 11 bře 2015, 07:31
od Rosi45
O kevlaru jsem nic dobrého neslyšel. Na řemenu bych nešetřil.

Napsal: stř 11 bře 2015, 20:11
od motorr66
Orimko, zdarec, kup origo řemen a budeš vpohodě :wink:

Napsal: stř 18 bře 2015, 09:01
od HonzaH
Kevlarový řemen vydrží, ale prý dokáže "sežrat" polořemenice ... raději bych volil ten origo řemen :wink: :)