XCiting 400i
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak pánové, cena od března u autorizovaného prodejce - 160 000 Kč (bez 10 Kč)
Sice chápu vlnu zdražování, ale i tak mne cena svojí výškou překvapila.
ODKAZ
Zvlášť když vezmu, že za 156 000 Kč je nová Yamaha X-Max 400, byť nenabízí ABS
Sice chápu vlnu zdražování, ale i tak mne cena svojí výškou překvapila.
ODKAZ
Zvlášť když vezmu, že za 156 000 Kč je nová Yamaha X-Max 400, byť nenabízí ABS
Naposledy upravil(a) Gandalf dne stř 12 úno 2014, 19:01, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Díval jsem se v Krhové,ale v nabídce jsem ho nenašel. Nicméně DT má stále stejnou cenu.
Myslím,že se prodejce na novém čtyřkile moc neopéří, bo nic za ty prachy neprodá.
Není to ani X-Max,ani Burgman. I když,pokud budou podlézat s cenou,tak se do TOP nedostanou.
Myslím,že se prodejce na novém čtyřkile moc neopéří, bo nic za ty prachy neprodá.
Není to ani X-Max,ani Burgman. I když,pokud budou podlézat s cenou,tak se do TOP nedostanou.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Xciting 400
Chlapi, to tu nikdo nemá čtyřstovku? Vím, je jich v Česku málo, ale přece jenom na special Kymco fóru by se měla objevit. Uvažuji totiž o ní. Jedno Kymco mám, mám další 2 skútry, ale tahle mašinka mi nedává spát. Četl jsem nějaké testy a moc ji chválí. Tak jsem chtěl slyšet hlas z lidu.
Mám třístovku, je silná a rychlá, ale 400 je prý ještě o mnoho lepší.
Má k tomu někdo něco?
Díky!
Mám třístovku, je silná a rychlá, ale 400 je prý ještě o mnoho lepší.
Má k tomu někdo něco?
Díky!
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Xciting 400
Poskytnu pouze zprostředkované informace, protože sám jsem na něm jen seděl, ale nejel Přesto jsem se o něj při uvedení na trh intenzívně zajímal. Motoricky je opravdu skvělý, to se dá říct i o brzdách a stejně tak o jízdních vlastnostech, pokud člověk preferuje "sportovní" charakter jízdy. Znamená to, že sice sedí výtečně v zatáčkách na pěkné silnici, ale je o to tužší a tvrdší, takže odpovídající části těla na nerovnostech českých silnic více trpí. V tomhle je asi dost podobný Yamaze X-Max 400.
A co se mi konkrétně na tomto modelu nelíbilo? V prvé řadě poněkud menší prostor pod sedlem (ve srovnání s X-Maxem nebo např. mým X 10 a dále jsem měl (při výšce 185 cm) kolena celkem blízko řídítkům a palubce... ale ne, že bych o ně zachytával, šlo spíš o nepříjemný pocit. A pak je to omezené místo pro nohy, člověk si nemůže nohy tak dobře střídat v různých polohách, jako u některých jiných modelů a to se projeví např. při delší jízdě. Osobně bych okamžitě měnil sériové plexi za vyšší turistické a moc se mi nelíbila konstrukce tehdy dostupného nosiče top case, ale možná je dnes na výběr už více typů od různých výrobců.
Navíc je to krasavec
i v tmavém matu
A co se mi konkrétně na tomto modelu nelíbilo? V prvé řadě poněkud menší prostor pod sedlem (ve srovnání s X-Maxem nebo např. mým X 10 a dále jsem měl (při výšce 185 cm) kolena celkem blízko řídítkům a palubce... ale ne, že bych o ně zachytával, šlo spíš o nepříjemný pocit. A pak je to omezené místo pro nohy, člověk si nemůže nohy tak dobře střídat v různých polohách, jako u některých jiných modelů a to se projeví např. při delší jízdě. Osobně bych okamžitě měnil sériové plexi za vyšší turistické a moc se mi nelíbila konstrukce tehdy dostupného nosiče top case, ale možná je dnes na výběr už více typů od různých výrobců.
Navíc je to krasavec
i v tmavém matu
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Xciting 400
Pepík Sršňů si ji pochvaloval. I to plexi.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Xciting 400
Jenze Pepik je zvykly, ze na nej na supersportech fouka... tak mu tohle pidiplexi stacilo
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Xciting 400
Alespoň ti v létě není na chcípnutí
Omlouvám se za OT.
Omlouvám se za OT.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Xciting 400
Díky za poznatky, hlavně Gandalfovi.
Ano,chci spíš sportovní skútr. Můj People je poměrně tvrdý a nevadí mi to, jen ty silnice by mohly být lepší. Moje výška je 178 cm a tak mi nebude vadit ani nízký štítek ani omezené místo pro nohy. Prioritou je silný motor a špičkové brzdy s ABS, menší prostor pod sedlem mi taky nevadí.
Myslím, že ve srovnání s X.maxem 400 je Xciting prostě lepší, ať si Yamaha říká o chce. Navíc se dá dnes pořídit za dobrou cenu.
Jakmile to budu mít doma, přidám vlastní dojmy.
Ano,chci spíš sportovní skútr. Můj People je poměrně tvrdý a nevadí mi to, jen ty silnice by mohly být lepší. Moje výška je 178 cm a tak mi nebude vadit ani nízký štítek ani omezené místo pro nohy. Prioritou je silný motor a špičkové brzdy s ABS, menší prostor pod sedlem mi taky nevadí.
Myslím, že ve srovnání s X.maxem 400 je Xciting prostě lepší, ať si Yamaha říká o chce. Navíc se dá dnes pořídit za dobrou cenu.
Jakmile to budu mít doma, přidám vlastní dojmy.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Xciting 400
Pokud zvažuješ Xciting vs. X-Max ve 400 ccm, jednoznačně doporučuji projet oba. Yamaha Ti ho půjčí určitě, u Kymca by mohl být problém, snad jedině v Praze by mohli mít předváděčku. Nebo se s nimi domluvit, jestli ho přistaví na brněnský Motosalon 3-6.3.2016. Může se stát, že až pocit v sedle rozhodne a všechny "papírové" dojmy a zkušenosti budou vedlejší
Na Tvé poznatky, ať se rozhodneš jakkoliv, se už moc těším
Na Tvé poznatky, ať se rozhodneš jakkoliv, se už moc těším
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Xciting 400
Gandalfe, dám vědět, možná brzy. Mám totiž vyhlédnutý jeden sotva zajetý a za velmi dobrou cenu.
Yamahu jsem měl a vím, že je to špičková značka. Ale mě fakt zajímá Kymco. Vždycky jsem se motorkám přizpůsoboval já a nehledal jsem takovou, která bude stoprocentně vyhovovat mě. Na People si zvykám přes 4500 km a teprve teď si tu jízdu začínám opravdu vychutnávat, konečně mi padl do ruky. A nepochybuji, že Xciting 400 bude ještě lepší.
Ať tak či tak, svět cestovních motorek jsem navždy opustil a v říši skútrů jsem okouzlen i lacinou čínou. Mám 3 stroje, různě drahé, výkonné a ojeté, ale nerad bych se s některým loučil. Nicméně ten čas asi přijde a nebudu vědět, kterýmu dám sbohem.
Yamahu jsem měl a vím, že je to špičková značka. Ale mě fakt zajímá Kymco. Vždycky jsem se motorkám přizpůsoboval já a nehledal jsem takovou, která bude stoprocentně vyhovovat mě. Na People si zvykám přes 4500 km a teprve teď si tu jízdu začínám opravdu vychutnávat, konečně mi padl do ruky. A nepochybuji, že Xciting 400 bude ještě lepší.
Ať tak či tak, svět cestovních motorek jsem navždy opustil a v říši skútrů jsem okouzlen i lacinou čínou. Mám 3 stroje, různě drahé, výkonné a ojeté, ale nerad bych se s některým loučil. Nicméně ten čas asi přijde a nebudu vědět, kterýmu dám sbohem.
Cyborg City 150 (Otloukánek) - prodán, TGB Xmotion 300i, Kymco People 300i, Kymco Xciting 400i ABS, Honda SH 150i (SHimla), Honda Integra 700
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xciting 400
Tak doufám Donalde, že jestli ho kúpíš, že nám ho taky dovezeš ukázat a pochlubit se zkušenostmi z první ruky
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..