Stránka 1 z 3

XCiting 400i

Napsal: pon 15 črc 2013, 11:30
od Gek

Napsal: pon 15 črc 2013, 11:38
od HonzaH
Vypadá dobře ... jsem zvědav, jak to bude v reálu. :wink:

Napsal: pon 15 črc 2013, 11:54
od láďa
nevypadá zle,radiální uchycení předních brzd,poněkud futuristická zrcátka,vypadá to na výcuc toho nejlepšího z Kymca..mno uvidíme jaká bude cena :)
tak jsem našel cca cenu 4600 eur,což by nebylo tak nejhorší :D

Napsal: pon 15 črc 2013, 12:03
od jouza74
Za cca 120 knedlíků, to vypadá solidně. Leč mě se netýká. :wink:

Napsal: pon 15 črc 2013, 15:37
od Gandalf
Kdybych dnes uvažoval o silnějším nástupci, tak by byl velmi vážný kandidátem. Asi společně s Majesty 400, X10 350, event. Burgmanem 400, který už cenou leze hodně vysoko.

Ale cenu ve Francii jsem našel ZDE a šplhá k 5800 EUR, tedy kolem 150 000 Kč a v Itálii cca 5500 EUR, takže o nějakou desítku méně.

Napsal: sob 07 zář 2013, 19:13
od romishowski62
Vypadá skvěle,hlavně ty LEDky jsou cool.Kolik kW to může mít? :?:

Napsal: ned 08 zář 2013, 06:39
od Macek
..zrcátka jsou super, plexi vypadá spíš jako přípravná montáž na plexi.. designově moc zajímavé.. praktičnost stroje potvrdí až reální majitelé..

Napsal: sob 05 říj 2013, 23:47
od Rosi45
Už jsem ho viděl na šňůře

Napsal: ned 06 říj 2013, 09:28
od Gandalf
Je opravdu nádherný a docela mne překvapuje, že byl k dispozici už na šňůře (předpokládám, že tam mělo Kymco stánek) a přitom oficiální prodej bude zahájen "možná" až od příštího roku.
Trošku jsem se v tom šťoural a tak jsem vyzjistil, že mezi srovnatelnými konkurenty bude jeden z motoricky nejsilnějších a nejdynamičtějších, spotřeba v rozumných mezích, stejně jako cena nebo náklady na provoz... takže sportovně laděný skútr pro radost.
Ale taky pár mínusů, jednak designové plexi, které pro praktické užívání skútru vyžaduje okamžitou výměnu (Givi už nabízí svoji užitečnou klasiku). Dále podvozkově bude citelně tvrdší, takže sice moc pěkné na německé silnice nebo jisté projíždění zatáček, ale na našich cestách to může být při delší cestě utrpení. A nakonec poměrně malý (krátký ve srovnání s Downem) úložný prostor pod sedlem ODKAZ, kam se vejde jedna přilba a pak už jen pár drobností. Kufr je samozřejmě pro výlety a větší nákupy nutností snad pro všechny skútry. Já mám např. místo pro jednu přilbu z velké části trvale zaskládané nepromoky, lékarničkou, nářadím, soupravou knotů, potahem na sedlo a zámkem, ale druhé je stále zcela volné. Nejsem si jistý, jestli bych pod sedlo nového XCT tohle všechno dostal a vedle toho bez problémů vytahoval a vkládal přilbu, aniž bych to musel pokaždé přeskládávat.
Ale každý má své priority jinde, někdo upřednostní skvělý vzhled a dynamickou jízdu, já víc koukám na pohodlnou jízdu a praktickou stránku stroje :)
Pozn: Jsem zvědav jestli tenhle šikovný motůrek implantují časem i do Downtownu, vyřešilo by to hned několik ze zmíněných nedostatků :wink:

Napsal: ned 06 říj 2013, 10:49
od Rosi45
Stejné plexi má i XCT 300 které testoval Pepa na Primě a neměl výhrady.
On ten scoot je dřív zaměřený na mladší,sportovněji založené zájemce,kteří nechtějí pred sebou tlačit plexisklový výklad.
Pro nás,tatíky,jsou v nabídce jiné "tátoše".
Jedna přilba pod sedlo je málo,ale ani na Downtownu to není - boh vie čo.Jestli tam dáme i druhou vyklápěčku,se teprve uvidí. Otevřená tam tak,tak vyjde a nesmí tam být moc krámů. Těch skůtrů,kde se pohodlně vejdou dvě vyklápěčky,moc na trhu nebude. Třeba i nový B125 v pohodě,ale přál bych ti zkusit si vytáhnout tu vanu ven.
Na nové čtyřstovce je asi jinak vstřikování. Beru to podle tvaru plastu.

Napsal: ned 06 říj 2013, 11:18
od Gandalf
Určitě má na tohle vnímání vliv i věk a my "ve věku" holt upřednostníme zpravidla více komfortu před adrenalinem :wink: Já to vnímal obecně ve většině zahraničních testů, kde si stěžovali na špatnou ochranu jezdce, zejména díky tomu plexi. On i mlaďoch rozliší, jestli mu fouká na větší část těla a do přilby i krku se mu opírá ve vyšších rychlostech vítr. O dešti nebo aktuálních teplotách ani nemluvím. Sršeň je motorkář, pro toho je vichr za řídítky běžná věc, tak aspoň pochválil růžky... to přesně podtrhuje jeho image rebela :wink:
Jinak osobně jsem zkoušel dvě integrálky (vyklápěčku nemám) a Downtown nebo např. Piaggio X10 poberou dvě bez problémů, ale jak jsem psal, pod sedlem toho člověk vozí víc a když si vzpomenu co tam třeba všechno našel Gek... :wink:

Napsal: ned 06 říj 2013, 11:47
od Rosi45
Ty vyklápěčky jsou objemnější.
Koukám,že se tady chystá X10 :D

Napsal: ned 06 říj 2013, 12:43
od Gandalf
Byl jsem se na různé skútry podívat už vícekrát i před rozšiřováním řidičáku. A pár se mi jich líbilo, proto jsem si o nich zjišťoval dostupné informace.
A Rosi, najdi mi člověka, kterému se X10 aspoň trochu nelíbí :lol:

Ale vzhledově se mi třeba víc líbí Kymco Xciting 400i, předek je vyloženě nádherný, profil taky a zadek s moderními světly působí velmi zajímavě. Ale jak jsem psal, např. komfortní podvozek nebo více úložných prostor zase mluví pro jiné značky, Piaggio nebo Yamaha. Nějaká konkrétní koupě je ale ve hvězdách :wink:

Napsal: ned 06 říj 2013, 13:13
od Rosi45
X10 je nádherná. Slintal jsem u ní v Praze na výstavě -ale ta cena . . .
Nicméně T-Max je numero uno :mrgreen:
Ale nerouhejme se :D :D :D tohle už je do pokecu.

Napsal: čtv 17 říj 2013, 20:49
od Rosi45
Official promo