Xciting 250 vs. 250i
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11
Xciting 250 vs. 250i
Mám prosím dotaz, máte reálné zkušenosti ve spotřebě u Kymco Xciting 250 karburátor vs. vstřikování? Dostávám různé informace a nevím co si vybrat.
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Xciting 250 vs. 250i
Osobní zkušenost s modelem nemám, ale stříkačka bude mít o cca 3-4 dcl nižší spotřebu. Dle údajů na spritmonitor 250-3,6 a 250i-3,3 l/100km. Vše ale závisí na vícero faktorech
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11
Re: Xciting 250 vs. 250i
Díky, tak to není žádný velký rozdíl...
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Xciting 250 vs. 250i
Imho u tak malé kubatury to 0,5 l jistě nepřekročí. Stříkačka má i jiná pozitiva a logicky z určitého úhlu pohledu i negativa. Osobně už bych karburaci nechtěl, zejména u jednoválce.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11
Re: Xciting 250 vs. 250i
já právě pořád nevím no, jak říkáš má to vše pro a proti
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Xciting 250 vs. 250i
Xciting 250? Na tom už dneska nikdo nejezdí
Jestli máš nějaké omezení řidičákem, tak bych to ještě chápal, ale i tak je Xciting na dvěstěpadesátku těžký až až.
Jestli máš nějaké omezení řidičákem, tak bych to ještě chápal, ale i tak je Xciting na dvěstěpadesátku těžký až až.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11
Re: Xciting 250 vs. 250i
Nemám žádné omezení, ale mám to jenom do města, takže předpokládám, že 250 stačí. Ne?
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Xciting 250 vs. 250i
I do města je to těžký. Na to jsou skůtry jako je třeba People.
Je to můj názor a rozhodně se jím nemusíš řídit
Je to můj názor a rozhodně se jím nemusíš řídit
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Xciting 250 vs. 250i
Kucí mají pravdu. Xciting je takovej mastodont, a do města zrovna moc praktickej není. Už jenom proto, že váží přes 200kg. Troufám si tvrdit, že K-XCT nebo Downtown 125 bude ve městě rychlejší než XC 250. Pak už je to zase o penězích, kde XC je samo za mnohem lepší prašule.
No a k volbě mezi í a neí , tak já bych karbec nechtěl
No a k volbě mezi í a neí , tak já bych karbec nechtěl
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Xciting 250 vs. 250i
V každým případě do města čím větší kola, tím líp. Věř mi, je to mnohem komfortnější svezení. 16" idelní velikost a objem tu nehraje prim. Takový dvoukilo i stopětadváca nadělá parádní službu. Každé kilo navíc je městě ku ho.nu. Manevrovatelnost a schopnost překonávat překážky v podobě vyjetých kolejí, rolet a propadlých kanálů, to je to, oč tu běží.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Xciting 250 vs. 250i
Tak co sis vybral? I, nebo ne I?
Doufám, že se pochlubíš, jak jsi spokojený s manipulací a výkonem.
Doufám, že se pochlubíš, jak jsi spokojený s manipulací a výkonem.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210