Xciting 250 vs. 250i

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
loyd-krismas
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11

Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od loyd-krismas » pát 27 kvě 2016, 15:13

Mám prosím dotaz, máte reálné zkušenosti ve spotřebě u Kymco Xciting 250 karburátor vs. vstřikování? Dostávám různé informace a nevím co si vybrat. :-)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od Gandalf » pát 27 kvě 2016, 16:31

Osobní zkušenost s modelem nemám, ale stříkačka bude mít o cca 3-4 dcl nižší spotřebu. Dle údajů na spritmonitor 250-3,6 a 250i-3,3 l/100km. Vše ale závisí na vícero faktorech :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

loyd-krismas
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od loyd-krismas » pát 27 kvě 2016, 16:53

Díky, tak to není žádný velký rozdíl...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od Gandalf » pát 27 kvě 2016, 17:10

Imho u tak malé kubatury to 0,5 l jistě nepřekročí. Stříkačka má i jiná pozitiva a logicky z určitého úhlu pohledu i negativa. Osobně už bych karburaci nechtěl, zejména u jednoválce.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

loyd-krismas
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od loyd-krismas » pát 27 kvě 2016, 17:17

já právě pořád nevím no, jak říkáš má to vše pro a proti :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od manet125 » pát 27 kvě 2016, 19:48

Xciting 250? Na tom už dneska nikdo nejezdí :shock:
Jestli máš nějaké omezení řidičákem, tak bych to ještě chápal, ale i tak je Xciting na dvěstěpadesátku těžký až až.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

loyd-krismas
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: pát 27 kvě 2016, 15:11

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od loyd-krismas » pát 27 kvě 2016, 20:17

Nemám žádné omezení, ale mám to jenom do města, takže předpokládám, že 250 stačí. Ne?

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od manet125 » pát 27 kvě 2016, 20:46

I do města je to těžký. Na to jsou skůtry jako je třeba People.
Je to můj názor a rozhodně se jím nemusíš řídit ;-)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od mulah » ned 29 kvě 2016, 19:59

Kucí mají pravdu. Xciting je takovej mastodont, a do města zrovna moc praktickej není. Už jenom proto, že váží přes 200kg. Troufám si tvrdit, že K-XCT nebo Downtown 125 bude ve městě rychlejší než XC 250. Pak už je to zase o penězích, kde XC je samo za mnohem lepší prašule.
No a k volbě mezi í a neí , tak já bych karbec nechtěl :?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od jouza74 » pon 30 kvě 2016, 22:16

V každým případě do města čím větší kola, tím líp. Věř mi, je to mnohem komfortnější svezení. 16" idelní velikost a objem tu nehraje prim. Takový dvoukilo i stopětadváca nadělá parádní službu. Každé kilo navíc je městě ku ho.nu. Manevrovatelnost a schopnost překonávat překážky v podobě vyjetých kolejí, rolet a propadlých kanálů, to je to, oč tu běží.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Xciting 250 vs. 250i

Příspěvek od manet125 » čtv 02 čer 2016, 18:19

Tak co sis vybral? I, nebo ne I?
Doufám, že se pochlubíš, jak jsi spokojený s manipulací a výkonem.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět