Zdarec hošani. Kdo uvažuje o koupi a montáži varecu od J.Costy,pár drobností...Opravdu znatelný rozjezd lepší cca o min. 30 procent je vykoupen podstatně vyššími otáčkami,tím pádem se zvedá spotřeba.Při plném plynu se varec roztočí jako divej a je dost slyšet díky plastovým špuntům. Mám na něm zhruba 500km a docela mě to baví,hlavně na semaforech. Samotná montáž je snadná.Drží pohromadě jen díky stáhnutí středovou matkou(nemá na zadní části ozubení na hřídel z motoru),jen musí být vzadu podložka aby to nedřelo o motor.
Pokud ho má někdo namontovanej,může sem hodit zkušenosti.
Hezký zbytek léta.
Variátor J.Costa?
Re: Variátor J.Costa?
No podle toho co píšeš má stejný efekt jak multivar od Malossiho. Prostě to furt točí 6000 otáček, což je sice supr na rozjezdu, ale zvedá to spotřebu o litr a s opotřebením motoru to taky nebude nejlepší. Standartně se na 6000 otáček dostaneš až někde kolem 130kmh.
Toš tak, no.
Toš tak, no.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Variátor J.Costa?
Ale tak zase, kdyby se někomu nějakým způsobem znefunkčnil originální variátor, tak jako alternativa je to mnohem levnější než originál, že. A docela by mě i zajímalo, kolik se dá nakvedlat na ty plastový čípky co tam jsou, jestli jako na standartní válečky 25 - 30K km, nebo víc, míň. Oni se pak jakoby oklobávaj
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500