Kymco Vitality 2T postrehy
Kymco Vitality 2T postrehy
tak uz mne stvalo na me uz 7 lete vitalitce vykon tak jsem se obul do uprav mam najeto 10630 km a zacal jsem variatorem ten je malossi multivar plus kevlarovy remen toto mi stacilo rok rozjezdy plynule ale porad nic moc odstuch tak jsem minuly tyden objednal vyfuk technigas valec 70 malossi sport a karbec delorto s dirou 17.5 mm kdyz mi vse prislo tak jsem zacal vse vymenovat vse slo jak po dratkach jediny zadrhel byl plynove lanko musel se obrousit kovove kolinko aby se veslo do karburatoru pak jen doladit trysku ktera je nakonec 90 svicka je krasne cihlova jede to jako blazen takze muzu jen doporucit.
Rad poradim
Rad poradim
Kymco Vitality 50 2T
Před rokem jsem o tomhle taky přemýšlel, ale nakonec jsem přešel na vyšší objem. Zajímala by mě současná spotřeba (té jsem se hlavně bál) a celkové náklady na přestavbu z 50 na 70 ccm.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Ještě prosím tě, kolik stál ten multivar a řemen? Můžeš sem dát nějakou fotku, jak Vitalitka vypadá s tím laďákem? Dík
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Tak to jo. Ty máš tu sport verzi, ta po tom přímo volá. Vypadá to fakt moc pěkně a držím palec, ať to nemalé navýšení výkonu zbytek celku bez újmy vydrží co nejdéle. Stejně, když tak na ty fotky čučím, mám co dělat zadržet slzu při vzpomínce na Dříče. Kámo, věř mi vlastníš skvělej strojek
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013