Jouzův dříč ...

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3342
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 30 črc 2012, 17:26

takže kablík od vnějšího kroužku normál na kostru a ten z prostředka na kablík od baterky??? Já jsem v auto\moto elektrice levej, pro mě začíná elektrika od až 220v střídavýho.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9273
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 30 črc 2012, 18:10

Cossman píše:mulah: Na světla nee. Tam je střídavé napětí a to by navigace (nebo spíše nabíječka) nemusela rozdýchat :!:
Fááákt :shock: :?:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 31 črc 2012, 06:11

Ano, mínus jde na plášť a plus na středový kontakt. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 31 črc 2012, 07:52

To Cossman ... Dám krk na to, že komplet elektrická instalace na mém Dříči je na proud stejnosměrný. Nic ve zlém.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1103
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » úte 31 črc 2012, 09:54

Jouzo, nevím jak na Tvém dříči, ale na mé Agilitce r.v. 2008 jsou světla 100% na střídavé. Vím to, protože jsem si předělával světlo na xenon a musel jsem si udělat úpravu (usměrňovač a stabilizátor) přepínání xenonu potkávací-dálkové. A pochopil jsem, že mulah má taky Agilitku. Každopádně raději přeměřit voltmetrem :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3342
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 31 črc 2012, 16:24

No já nevím, já jsem jen obyčejnej dělník,ale taky mi přijde divný že by světlo, kde je obyč halogenka byla na střídavým??? Já to schválně změřim,měřidla na to mám.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 01 srp 2012, 07:16

Klucí moc se omlouvám, ale Cossman má naprostou pravdu. Světlo skutečně, sice nevím co je k tomu vedlo, je napájeno proudem střídavým. Nedalo mě to a musel jsem se mrknout. Usměrňovač je pod přístrojovkou, ale světelný okruh, čert ví proč, se mu vyhýbá. Nikdy a nikde jinde jsem to takhle zapojený neviděl.
Takže Vašku + určitě připoj na kabel od baterky !!!
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3342
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 01 srp 2012, 22:07

Ok,až mi přijde zásuvka, tak to nějak vypytlíkuju. Přichycení navigace jsem už taky vyřešil - nejlepší řešení je to nejjednodušší a tak jí flákku přísavkou na to sklo který kryje tachometr. Nejní to sice nejstylovější,ale co,na padíkovi stejně nedosahuju vysokých rychlostí abych byl pokutován
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5326
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 01 srp 2012, 23:20

Svatá pravda, moja řeč :wink: Hlavně ji neztrať na nerovnostech našich krásných silnic :cry:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 02 srp 2012, 06:51

No Veno, musím říct, že se to fakt dost třese. Můj držák měl na sobě extra super kvalitní oboustrannou lepící pásku 3M, ale po zkušební jízdě jsem tam radši ještě nahulil těch 6 vrutů. S tou přícuckou jen na to plexi, no nevím, nevím. Nech si to ještě projít hlavou.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1103
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 02 srp 2012, 12:01

Halogence, resp. jakékoliv žárovce s vláknem je jedno, jestli je na střídavé nebo stejnosměrné napětí. Podle mě je na střídavém právě proto, že to střídavé se tam s magneta "objeví" až po nastartování motoru. Nemůže tak dojít k vybití akumulátoru, když zapneš klíček, nevšimneš si zapnutého přepínače světel a ještě x minut kecáš s kámošem(a) než nastartuješ. A aby toho nebylo málo, tak blinkry, brzdové světlo a světelná houkačka (pokud ji máš) jsou zase na stejnosměrné napětí z akumulátoru. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6516
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 02 srp 2012, 14:51

Koukám a nestačím se divit??? ta Agilitka je ale pekelně elektricky složitý stroj ?! :shock: :?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 03 srp 2012, 06:32

Vrcholem komplikovanosti v té elektrice je, že vzadu je v lampě dvouvláknová žárovka. V níž je jedno vlákno krmeno proudem stejnosměrným (brzdové) a jedno střídavým (koncové světlo). To mi fakt hlava nebere. :shock:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 08 dub 2013, 14:13

Dnes Dříče čeká poprvé návštěva STK po 6-ti letech od uvedení do provozu. :roll:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2999
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 09 dub 2013, 06:18

Prochází bez ztráty květinky. Cena za STK 330 Kč. Celkem ranec za padoucha, co? :shock:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět