Jouzův dříč ...
Jouzo, nevím jak na Tvém dříči, ale na mé Agilitce r.v. 2008 jsou světla 100% na střídavé. Vím to, protože jsem si předělával světlo na xenon a musel jsem si udělat úpravu (usměrňovač a stabilizátor) přepínání xenonu potkávací-dálkové. A pochopil jsem, že mulah má taky Agilitku. Každopádně raději přeměřit voltmetrem 

Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Klucí moc se omlouvám, ale Cossman má naprostou pravdu. Světlo skutečně, sice nevím co je k tomu vedlo, je napájeno proudem střídavým. Nedalo mě to a musel jsem se mrknout. Usměrňovač je pod přístrojovkou, ale světelný okruh, čert ví proč, se mu vyhýbá. Nikdy a nikde jinde jsem to takhle zapojený neviděl.
Takže Vašku + určitě připoj na kabel od baterky !!!
Takže Vašku + určitě připoj na kabel od baterky !!!
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Ok,až mi přijde zásuvka, tak to nějak vypytlíkuju. Přichycení navigace jsem už taky vyřešil - nejlepší řešení je to nejjednodušší a tak jí flákku přísavkou na to sklo který kryje tachometr. Nejní to sice nejstylovější,ale co,na padíkovi stejně nedosahuju vysokých rychlostí abych byl pokutován
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
No Veno, musím říct, že se to fakt dost třese. Můj držák měl na sobě extra super kvalitní oboustrannou lepící pásku 3M, ale po zkušební jízdě jsem tam radši ještě nahulil těch 6 vrutů. S tou přícuckou jen na to plexi, no nevím, nevím. Nech si to ještě projít hlavou.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Halogence, resp. jakékoliv žárovce s vláknem je jedno, jestli je na střídavé nebo stejnosměrné napětí. Podle mě je na střídavém právě proto, že to střídavé se tam s magneta "objeví" až po nastartování motoru. Nemůže tak dojít k vybití akumulátoru, když zapneš klíček, nevšimneš si zapnutého přepínače světel a ještě x minut kecáš s kámošem(a) než nastartuješ. A aby toho nebylo málo, tak blinkry, brzdové světlo a světelná houkačka (pokud ji máš) jsou zase na stejnosměrné napětí z akumulátoru. 

Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Vrcholem komplikovanosti v té elektrice je, že vzadu je v lampě dvouvláknová žárovka. V níž je jedno vlákno krmeno proudem stejnosměrným (brzdové) a jedno střídavým (koncové světlo). To mi fakt hlava nebere. 

Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013