Stránka 1 z 3
Jouzův dříč ...
Napsal: pon 26 bře 2012, 07:42
od jouza74
Napsal: pon 26 bře 2012, 07:57
od jakattara
Kolik ma tvůj dříč již najeto? Jinak je to krásný stroječek

a jsem rád, že slouží stejně, jak ten můj

.
Napsal: pon 26 bře 2012, 10:14
od jouza74
Tak teď má napoceno cca 11 000 km.
Napsal: pon 26 bře 2012, 11:45
od motorr66
Hmm, krasaveček, a ta barva dobrá volba

Ať slouží ještě spoustu let

Napsal: pon 26 bře 2012, 12:19
od jakattara
Tak to jest o pár tisíc méně, než můj Nimbus. Perfekt

.
Napsal: stř 02 kvě 2012, 12:10
od jouza74
V pátek mi nějak zbylo volné odpoledne na chatě a bez děcek. Inu co naplat dotáhl jsem tedy myšlenku dát Dříčovi do vínku 12V zásuvku, aby si mohl pohrávat s mým telefonem coby navigací až pojede do Jaroměřic. Néé, to bych kecal, hlavním důvodem byly moje problémy s vyhledáváním konkrétních adres ve městě. Což ještě podpořil jeden jaksi přebytečný držák pouzdra, který mi zbyl po tom co jsem pouzdrem na telefon osadil Guzzinu. Za 2 a 1/2 hodiny bylo hotovo a posuďte sami.
Konkrétněji ... pouzdro a držák jsou z této sady
Celly work
Koupil jsem ve výše uvedeném e-shopu a bylo k odebrání osobně ještě téhož dne za 722 Kč. Zásuvku jsem pořídil v obchodě s doplňky na náklaďáky včetně kabelů a konektorů za 140 Kč. Nabíječka je origo Nokia a používaný telefon Nokia C6-00, ty jsem vlastnil již dříve a nezapočítávám je tedy do pořizovacích nákladů, páč by to bylo nefér.
Přijde Vám to mnoho, za cca 1000 Kč umožnit dvěma strojům používat jako navigaci telefon, který bych jinak stejně tahal s sebou? Mě néé

Napsal: stř 02 kvě 2012, 12:28
od jakattara
Mě nepřijde jakákoliv investice do skůtru moc, nebo zbytečná. Krásná práce

.
Napsal: stř 02 kvě 2012, 13:45
od Gek
Paráda. Jak to jede ?? Jak se na to složíš ???
Napsal: stř 02 kvě 2012, 14:15
od jouza74
Složím se v pohodě a se mnou (103 kg) si vede takto. Rychlosti budu psát tachometrové, poněváč vypadají lepší (ale kdo chce prozřít musí odečíst cca 10% až 12%).
Z kopce umí i přes 80 km/h, ale to už mám hrachy, že se motor vydá na oběžnou dráhu Země a já taky.
Roviny není problém jezdit konstantně 55 až 60 km/h.
Lehčí stoupání vyběhne cca 45 až 50 km/h.
Krpály 12% a víc potíme cca 30 až 35 km/h.
Zvláštní disciplínou jsou lesní výjezdy a jízda po měkkém podloží a vysoké trávě, kde jsem rád za jakoukoliv rychlost. Zatím jsem ještě tlačit nemusel.
Za mezivesnické přesuny rychlostí okolo 60 km/h si žádá 2,7 až 3 l/100 km, záleží na větru.
Městský styl bez pravidel a respektu, prostě plnej, nebo na brzdy si cení na 3,3 až 3,5 l/100km, tady záleží na době kterou prostojím v neprostupných kolonách.
K těmto číslům je potřeba přičíst zhruba 250 Kč za litr kvalitního syntetického oleje, který se automaticky z vlastní nádrže přimíchává do benzínu. Litr oleje vydrží na cca 1600 km a rozhodně se nevyplácí na něm šetřit.

Napsal: stř 02 kvě 2012, 15:17
od HonzaH
Jouzo pěkné !! Palec nahoru !!
Napsal: stř 02 kvě 2012, 17:06
od motorr66
Pepí, super, to pouzdro si objednám taky, budu potřebovat na dovču navigaci, kterou mám v novém telefonu Nokia Lumia 800. A zásuvku musím ještě taky pořešit, protože origo je na špatném místě a musel bych při dobíjení a navigování mít otevřený kastlík ... Hmmm, Japonci
Pěkná práce, tož ať to dobře slouží a funguje

Napsal: pát 04 kvě 2012, 15:29
od GoodGod
Pěkná padinka!

Napsal: pon 30 črc 2012, 00:26
od mulah
Hezkej stroj. A k tý navigaci. Já si už objednal zásuvku,i s kabelama a pojistkou za bratru 140kč a zajímalo by mě, kam jsi napojil kablíky. Nejrozumější by podle mě bylo rovnou na pínací skříňku,ideálně najít kabely na přední světlo - páč to nesvítí dokud se nenastartuje. Je tak?? Já to ještě rozebraný neměl,tak nevím jak to tam vypadá,nemáš z montáže náhodou fotku ??
Napsal: pon 30 črc 2012, 07:05
od jouza74
Fotku nemám, ale dělal jsem to dvakrát. Protože jsem vemínko zapomněl na relé, které přepíná směr proudu na dobíjení. Prostě jsem to spojil s žílou, která je po nastartování mrtvá. Naštěstí jsem na to přišel ještě před tím, než jsem to zakrytoval a na druhý pokus jsem to už připojil ke konektoru kablíku, který vede přímo od baterky. Další pojistku jsem tam necpal, protože je to dostatečně jištěné hlavní pojistkou u baterie. Testnul jsem to na zkrat a parádně sprejskla. Další výhodou tohodle zapojení je, že můžeš nabíjet telefon i když nevrčíš a posloužit tak i kamarádům v nouzi. A i kdyby si trošku víc vycůc baterku, pořád je tady startovací páka, že. Ve finále se mi to osvědčilo tak, že jsem to takhle předělal i na Brevě, kde mám zásuvku schovanou pod uzamykatelným sedlem. Tobě to taky doporučuji, zvlášt když máš mrtvou interní baterku v navigaci. Při tankování to musíš chcípnout a takhle se vůbec nic neděje.

Napsal: pon 30 črc 2012, 15:51
od Cossman
mulah: Na světla nee. Tam je střídavé napětí a to by navigace (nebo spíše nabíječka) nemusela rozdýchat
