Kymco Yager GT 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » ned 14 črc 2013, 22:05

PROSÍM!!! necitujte předešlý (ač třeba zkráceně) příspěvek. Věřím že zde chodí lidé, kterým dojde, na co reagujete. ;) . Díky.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 15 črc 2013, 17:05

Při 115 km/h tachometrových to točí něco málo přes 9 tisíc. Bylo to jen na chvilku z kopce, abych ženě ukázal, že to není žádná líná lemra oproti Agiltece 50, na které se mnou párkrát jela. 8)
Maximálku samotně jsem už taky vyzkoušel - 123 km/h tachometrových při 10 tisicích, víc nepustil omezovač otáček. Jinak udržování tachometrové 100 na rovince na cca půl plynu se dá při 8 tisících. Na dálnici Olomouc-Ostrava se samotně dalo na tachometru urdžovat 110 celkem bez problémů na 3/4 plynu, akorát spotřeba pak byla skoro 3,2/100. :roll: Nemám zatím 100% ověřeno o kolik ukazuje tachometr více, ale podle porovnání GPS v autě s radarovou cedulí a následně této cedule s Yagerovým tachometrem to vychází na 6-8 km/h při 55-100 km/h.

Co se týká plexi, zkusím s tím ještě polaborovat, zatím pořád nebyl čas. Ty podložky nejsou špatný nápad. :idea: Ale já ho nejspíše zkrátím asi tak do výšky očí. Zhruba tak, jako to teď má tady Láďa. U mě to vychází asi na 12 cm. Teď se za něj schovám v podstatě celý a krom toho, že je Yager "líný", bych za deště přes něj bez stěračů určitě viděl kulové. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

RoDoDc
Už mám víc než deset
Příspěvky: 25
Registrován: pon 22 dub 2013, 10:56
Bydliště: Děčín

Příspěvek od RoDoDc » úte 23 črc 2013, 22:54

Díky za info. Tak to mě to točí 105 km/h na 9K otáček s velkým plexi. Žere 3,2 l na 100. Mám tuchu, že bych to možná jinými válečky dostal ještě o něco víc. Na 10K jsem se nedostal snad nikdy. Koncem srpna budu mít dovolenou, tak to zkusím nějak prozkoumat. Jenom se mi nechce kupovat několik sad válečků různých vah. :)
Kymco Yager 125 GT, r.v. 2008, variátor Malossi, velké plexi Biondy.

cudi
Už mám víc než deset
Příspěvky: 59
Registrován: pon 08 črc 2013, 12:09
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od cudi » čtv 25 črc 2013, 15:49

Zdarec, tak mam po prvni garancce. Vse bez problemu. Mam takovy dotaz. Jak demontovat zarovku SPZ? Rad bych si tam dal LED zarovku. Diky za odpovedi.
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962

Uživatelský avatar
Alkir
Už mám víc než deset
Příspěvky: 58
Registrován: úte 11 čer 2013, 18:43
Bydliště: Chlebičov

Příspěvek od Alkir » pát 26 črc 2013, 11:50

Tak jsem se včera vrátil z cest po střední a severní moravě. Najeto okolo 600 km a naprostá spokojenost. Je to skvělý skůtr, který nemá problem s jízdou i po dálnici. Šlapal na výbornou s pěti hvězdičkami.

RoDoDc
Už mám víc než deset
Příspěvky: 25
Registrován: pon 22 dub 2013, 10:56
Bydliště: Děčín

Příspěvek od RoDoDc » pon 29 črc 2013, 17:28

Zdravím při parném pondělku a mám dotaz, jakou váhu válečků máte ve Vašem Yagerovi? Kdyby tu měl někdo Malossi variátor, tak by to bylo úplně super.
Díky za info.
Zatím čus.
Kymco Yager 125 GT, r.v. 2008, variátor Malossi, velké plexi Biondy.

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 07 srp 2013, 10:18

Tak jsem minulé pondělí absolvoval servis po 5.000 km v Dirtbikes Opava. Nevím, jestli kluci měnili i válečky nebo to stačilo jen seřídit (a vyčistit?). Musím se tam zajet zeptat a pochválit je. :wink: Posledních 200-300 km před servisem se Yagerovi z rychlosti okolo 50 km/h moc nechtělo zrychlovat. I když jsem dal plný plyn, tak otáčky stouply jen na 6 tisíc a rychlost šla nahoru docela pomalu, až po překročení 65 km/h otáčky vylétly k 7 tisícům a skůtr zabral. Po servisu je opět vše v pořádku. :D

Jinak objednával jsem se ve středu 24.7. na pondělí 29.7., skůtr jsem přistavil v 8:45 a v 11:22 mi došla SMS, že je hotovo. 8)
Naposledy upravil(a) Cossman dne stř 07 srp 2013, 16:53, celkem upraveno 1 x.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 07 srp 2013, 10:26

To cudi: Jak na zadní světlo jsem se ptal při první garančce v 500 km, ale protože jsem si pro Yagera přišel těsně před zavíračkou, tak jsem se moc nedověděl. Mechanik říkal, že takhle z hlavy neví, že by se musel podívat do servisního manuálu. Já se ptal kvůli napojení brzdovky do kufru. Zkoušel jsem vyšroubovat jen ty čtyři šroubky přímo na zadním světle, ale pak tam překážel ještě blatník. Sundal jsem ho, ale pořád to nešlo, vadily tam ještě nějaké plasty a měl jsem strach zabrat, aby něco nekřuplo. Možná to jde z pod sedala za akumulátorem, ale to jsem nezkoušel. Na konec jsem se napojil do konektoru pod plasty na pravé straně nad výfukem. 8)
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

RoDoDc
Už mám víc než deset
Příspěvky: 25
Registrován: pon 22 dub 2013, 10:56
Bydliště: Děčín

Mazání

Příspěvek od RoDoDc » sob 17 srp 2013, 21:00

Zdravím, absolvoval jsem servis po 20.000 a po cca 60 km mi začalo svítit mazání. Nelenil jsem tedy a volal do servisu, odkud jsem si to před těma dvěma dny odvezl a budou to teď zkoumat. Nevíte, kde se nachází čidlo namazání motoru nebo to je spíš čidlo hladiny?? Koukal jsem na stránkyhttp://www.mc-scooter-tec.de/kymco-yage ... rsatzteile, kde tak různě hledám a nějak jsem nebyl úspěšný. Máte nějakou radu?? Díky.

Jo, taky mi mezi řečí sdělili, že tam mám nějakej jinej variátor (skútr je olepenej samolepkama Malossi) a že tam dali řemen na normální variátor (nejspíš, protože délka tohodle je 803mm a jinde jsem na Malossi našel 811mm), takže skútr tolik nepojede. Takže si budu muset asi dojet do Německa koupit kevlarovej řemen pro Malossi variátory na motory 125ccm. Ach jo. A to je to servis i motorek :cry:
Kymco Yager 125 GT, r.v. 2008, variátor Malossi, velké plexi Biondy.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 17 srp 2013, 22:12

Řemen je stejnej. Akorát délka se uvádí v jiném bodě řemenu. A řemenu je fukajs, jestli se točí na sériovém ,nebo Malossi variátoru. Vliv řemenu na rychlost je zanedbatelnej - teda samozřejmě,pokud už není sedřenej na vlákna
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

RoDoDc
Už mám víc než deset
Příspěvky: 25
Registrován: pon 22 dub 2013, 10:56
Bydliště: Děčín

Mazání

Příspěvek od RoDoDc » sob 17 srp 2013, 22:52

Hmm, tak to nevím, co to do mě hustěj. :twisted: Je pravda, že nikde neuváděj, jestli to je vnitřní nebo vnější délka. Když o tom uvažuju, tak je pravda, že vlastně vzdálenost hnací hřídele a hnaný hřídele u kola je pořád stejná.

No a nevíš náhodou jak je to s tím čidlem namazání motoru? Nikde ve schématech se mi to nedaří najít :(

Dík.

---
Tak jsem studoval všechno možný a on to není čidlo na mazání motoru, ale kontrolka servisu oleje, takže jenom takový připomenutí, že by se měl kontrolovat olej (tedy dle mýho) a pomocí tlačítek na palubce se to vymaže. No to je teda maso. Jsem měl staženo, že ta potvora nemaže :)

Ale kdybyste měli nějakej jinej názor nebo zkušenost, tak sem s ní.

Díky

---

Tak jsem na to přišel. Kdybyste měli stejnej problém, tak vynulujte počítadlo na displeji. Pořadí zobrazených kilometrů je ODO - TRIP - Ujeto od poslední kontroly oleje. Ta za každých ujetých 2.000 km sepne světlo pod kontrolkou olejničky. Takže motor stále maže, ale Vy se máte ujistit, že oleje je v motoru stále dost.

Takže teď už jenom vyřešit tu story ohledně kratšího a stále napnutýho řemenu ve variátoru. Tomu jsem na kloub nepřišel.

Díky
Kymco Yager 125 GT, r.v. 2008, variátor Malossi, velké plexi Biondy.

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 19 srp 2013, 16:45

S "kontrolkou oleje" jsem si taky užil. :roll: Když se rozsvítila poprvé asi kilometr od práce, zastavil jsem, zkontroloval olej, ale bylo ho dost. Nastartoval jsem a kontrolka pořád svítila. Tak jsem zavolal manželce, ať pro mě dojede autem, že je možná problém s čerpadlem. Dojel jsem pomalu zpátky do práce a tam ještě chvilku laboroval. Došlo mi, že kontrolka nezhasne už po zapnutí klíčku, tak jsem si řekl, že by čidlo nebo nějaký problém v kabelu? Zkontroloval jsem všechno, kam jsem dosáhl. A při tom jsem si vzpomněl, že v anglickém manuálu byl servisní interval 2.000 km (1.200 mil). Přepnul jsem tachometr z TRIP na ODO a hned bylo jasno. Svítilo na mě 2003 km. Tak jsem přepnul ještě jednou na servisní interval, který ukazoval taky 2003 km. Vynuloval jsem ho a kontrolka zhasla. Takže jsem odvola ženu, která už byla skoro v půli cesty a spokojeně vyrazil k domovu. 8)

Mimochodem při 4.003 km se kontrolka rozsvítila znovu, ale to už jsem věděl, jak na ni. Při garančce jsem se pak ptal, jestli se ten interval nedá nastavit na 5.000 km, ale prý ne. Prostě je to tak už z výroby. :roll:

Co se týká řemenu, tak na některé skůtry existují tzv. prodloužené řemeny. Ony vlastně malinko změní převodový poměr, takže skůtr pak dosáhne o malinko vyšší maximální rychlosti. To jestli je tam orginální variátor nebo tuningový je jedno, protože by oba měli mít stejný sklon polořemenice. Důležité je, aby i prodloužený řemen měl stejný sklon, jinak se bude rychleji opotřebovávat a přehřívat až dojde k jeho roztržení :!:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 19 srp 2013, 17:16

Tak jsem se předminulou sobotu hecnul a zkrátil plexi Givi o cca 12 cm. Na rovince to jede tak 105-110 tachometrových, maximálka z kopce z originál plexi 123 km/h, teď 116 km/h, ale hlavně dá se i z 80 km/h předjíždět :!: :!: :!: Turbulence se taky podstatně zmenšily. Vzduch za sebou sice cítím, ale už mě "nebouchá" do zad a můžu se o něj jakoby opřít. 8) S plandáním nohavic je to taky podstatně lepší. Sice teď jezdím v motokalhotách, které se v podstatě nehnou, ale zkusil jsem jednou do Ostravy rifle a dalo se to. Jen když jsem jel za nějakým autem, tak se plandání zvýšilo. Teď ještě vyzkoušet, co to bude dělat s manželkou. A samozřejmě jsem zvědavý na spotřebu, protože teď musím více tahat za heft. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

RoDoDc
Už mám víc než deset
Příspěvky: 25
Registrován: pon 22 dub 2013, 10:56
Bydliště: Děčín

Příspěvek od RoDoDc » ned 25 srp 2013, 22:02

Když se rozsvítila kontrolka mně, tak jsem proklel servis, odkud jsem skútra před dvěma dny odvezl a pak překontroloval olej. Toho bylo dost, takže jsem pojal podezření na čerpadlo. Když kontrolka nezhasínala ani při vypnutém motoru, tak jsem pojal podezření na čidlo. Jenže ouha, na žádným rozkresu motoru jsem nenašel čidlo tlaku oleje. Prošel německý fóra a tam zjistil, že to je jenom připomínka. Servis jsem tedy poučil a Yagříka jsem odvezl zase domů.
----
Když jsem koukal na řemen, tak mi tam daly Dayco, délka (z netu Dayca 803mm, ale nevím, jestli "vnějsí", "vnitřní" nebo střední) a na něměckém shopu jsem našel kevlarovej řemen pro malossi, kde je rozměr 811mm (ale stejně jako u Dayca není známo, kterej rozměr to je). Úhel zubů je u obou 30st. Tak nevim.
Jinak mi přijde (a tachometr to zatím potvrzuje), že jedu pomaleji než před prohlídkou, ale třeba si to sedne.

Každopádně díky.

---
Velký plexi zatím řeším podložkama pod středním šroubem a je to celkem v pohodě. Musím poladit, jestli 1, 2 nebo 3. :)
Kymco Yager 125 GT, r.v. 2008, variátor Malossi, velké plexi Biondy.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 26 srp 2013, 06:49

Cosíku a jak dopadla jízda domů? Co zadní ráfek? ... v pohodě, dalo se to?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět