Kymco Yager GT 125
Ahoj, jsem tady nový a potřeboval bych Vaši radu. Chci si koupit skůtr na cestování okolo města, roční nájezd kolem 2500km, velice často by se jezdilo ve dvou, proto jsem zavrhl menší skůtry a rozhodl se pro nějaký větší, aby měl řidič i spolujezdec pohodlnou cestu. Ceny kvalitnějších se ale pohybují od 60tis. nahoru, proto se dívám i na bazar a narazil jsem na tuto nabídku http://www.mojemotorka.cz/dink-125 na webu to mají špatně uvedené, není to Dink ale Yager. Dnes jsem se byl na něj podívat, je to údajně dovoz z Francie (exekuce), je ve velice pěkném stavu, bílé plasty mají max 2 oděrky, sedačka je jak nová, zadní brzda taky, přední trošku obroušená, pneumatiky jsou trošku horší ale ještě by měly dvě sezony v pohodě vydržet, tlumiče taky OK, jediné co vypadá použitě jsou ochmataná řidítka a podřené hrdlo nádrže, ale s tím jsem počítal. Je tam udělaný servis, je po výměně oleje v motoru a ve variátoru, kontrole řemene a válečků, takže motor by měl být v pohodě. Jediné čeho se bojím je, že nemají servisní knížku, a jestli není ten nájezd už moc, nepřipadá mi, že by to bylo stočené, stav je opravdu parádní. Nevím kolik tyhle motory vydrží. Důvěru ve mě vzbuzuje záruka na 1 rok. Baterka byla vybitá, takže mi to prodavač nahodil přez páku, zvuk motoru mi přišel dobrý, proto jsem se s nim domluvil že mi do zítra nabijí baterku a zkusím se na tom projet. Jaký je to Váš názor. Díky
Skoro 25 000 km není málo, ale pokud jde o stroj udržovaný a kvalitně servisovaný, měl by bez větších zásahů do motoru a variátoru vydržet min. 50 000 km. Cenovka se mi zdá lehce nadnesená, skutečnou hodnotu bych viděl okolo 27 000 Kč. Tož tak ... 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Je to vždycky sázka do loterie. I na první pohled voňavka může být vrána . Těžko poradit. Prvního jsem měl taky jetého a docela dost stočeného a po spravení jezdí po Praze dodnes.
Tak šťastnou ruku.
Tak šťastnou ruku.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Mě se na tom nejvíce líbí ten vyměněnej olej ve variátoru
Nejideálnější pro tebe by bylo, kdyby s tebou šel člověk, který má najeto pár tisíc km na skůtru a nejlépe na Yageru. Ten pozná jestli nejsou oploštělý válečky,jesli to jede jak má,jesli to nevyluzuje divný zvuky atd. Navíc vem v potaz, že tvůj odhad ročního nájezd bude silně pod-odhadlej,páč ty km hrozně rychle přibývají.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Díky za reakce, uvidíme jak se na tom zítra projedu. Raději si koupím ojetý kymco než novou kentoyu, v tom mám jasno. O tom servisování neví ani oni ,protože nemají servisní knížku ale navenek to vypadá fakt parádně, kdyby mi řekli že to má 5 tis. km tak bych jim věřil. Myslím si že od roku 2011 to víc najet nemohlo. U ročního nájezdu vím, že více než 3 tis nenajedu.
Zdravím, tak jsem si ho v pátek koupil a zatím super, jsem spokojený. Akorát mi k tomu nedali manuál a nikde na netu ho nemůžu najít, jen ve španělštině, což je mi nanic. Byl by prosím někdo tak hodný a poslal mi ho do SZ nebo mu pošlu email. Stačil by mi klidně ofocený, hlavně aby to šlo přečíst, pdf by bylo úplně nejlepší. Byl bych Vám fakt vděčný. Díky
Byl jsi rychlejší, než jsem si našel čas si inzerát podrobněji prostudovat. Kouknul jsme na něj ve čtvrtek jen letecky. Tak gratuluji ke koupi a doufám, že nebudeš zklamaný nějakou skrytou vadou. 
Bílá mu určitě sluší, bohužel v ČR se v této barvě neprodává (jen černá nebo stříbrná metalíza).
Yager GT = Dink (někdy taky New Dink). Tento skůtr se prodává pod dvěma označeními - buď Yager GT (ČR, Německo, ...) nebo Dink (Itálie, Francie, ...).
Psal jsi, že baterka byla vybitá, takže počítej s brzkou investicí do nové. Ta stávající to má v podstatě za sebou.
Jízda ve dvou určitě není problém, s manželkou jsme jeli trasy i přes 200 km a v pohodě (manželka i Yager).
S těmi km, které za rok najezdíš bych byl opatrný. Fakt to naskakuje hodně rychle. Agilitku jsem měl 5 let a najel jsem na ní 26.000 => průměrně 5.200 km/rok. S Yagerem to bylo po roce skoro 12.000 km (teď už tam přibylo dalších více než tisíc km), z toho výlety tak 2-3 tisíce.
Pokud máš zájem o pdf manuál v angličtině, mohu poslat na email. Jsou tam drobné odlišnosti, např. v servisních intervalech, ale lepší než nic. Český manuál bych ti mohl naskenovat během příštího týdne v práci. Taky mám v pracovním PC pdf se servisním manuálem, ale ten jen v angličtině. Tak když tak napiš emailovou adresu do SZ.
Pokud by chtěl i někdo jiný, napište.
Bílá mu určitě sluší, bohužel v ČR se v této barvě neprodává (jen černá nebo stříbrná metalíza).
Yager GT = Dink (někdy taky New Dink). Tento skůtr se prodává pod dvěma označeními - buď Yager GT (ČR, Německo, ...) nebo Dink (Itálie, Francie, ...).
Psal jsi, že baterka byla vybitá, takže počítej s brzkou investicí do nové. Ta stávající to má v podstatě za sebou.
Jízda ve dvou určitě není problém, s manželkou jsme jeli trasy i přes 200 km a v pohodě (manželka i Yager).
S těmi km, které za rok najezdíš bych byl opatrný. Fakt to naskakuje hodně rychle. Agilitku jsem měl 5 let a najel jsem na ní 26.000 => průměrně 5.200 km/rok. S Yagerem to bylo po roce skoro 12.000 km (teď už tam přibylo dalších více než tisíc km), z toho výlety tak 2-3 tisíce.
Pokud máš zájem o pdf manuál v angličtině, mohu poslat na email. Jsou tam drobné odlišnosti, např. v servisních intervalech, ale lepší než nic. Český manuál bych ti mohl naskenovat během příštího týdne v práci. Taky mám v pracovním PC pdf se servisním manuálem, ale ten jen v angličtině. Tak když tak napiš emailovou adresu do SZ.
Pokud by chtěl i někdo jiný, napište.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Ahoj, tak mám nejspíš první problém, který se týká baterky. Nechci mi to startovat s elektrickým startérem. Zapnu zapalování, počkám až se otočí otáčkoměr, zapne se displej, zmáčknu brzdu a ozve se jen cvak, zhasne displej, znovu se otočí otáčkoměr, zapne se diplej a na hodinách se rozsvítí 12:00, asi se to nějak restartuje, netuším.
Baterka po koupi fungovala dobře, akorát jednou mi to udělalo to stejné, ale pak se to spravilo a fungovalo to dál, a před týdnem mi to začalo dělat zase. Tak jsem to začal nakopávat, a el. startér jsem vůbec nepoužíval a myslel jsem si že se baterka dobije a bude to snad ok, tak jsem v pátek dojel domů a nechal to tak 10-15 minut vychladnout a pak jsem pro něco šel do kufru a jen tak jsem to zkusil nahodit s el. startérem a ono to bez problému chytlo. Pak jsem ještě jednou jel a zase jsem to nakopával a dnes jsem to zkusil klasicky a zas jen cvak a ..... prostě nic.
Když je klíč v zapalování a otevřu kufr tak světlo svítí, když je aktivní zapalování ale není nastartováno, tak světla svítí úplně normálně, blinkry ok, podsvícení palubovky taky ...
Nakopávačkou mi to chytne někdy napoprvé, někdy napodruhé a někdy to trvá dýl třeba i 6x, protože to zapomenu postavit na stojan a začíná mě to štvát, teplý to startuje hned. Nej je to postavit na stojan, prošlápnout a potom zapnout zapalování, prošlápnout a to většinou chytne hned, někdy až napodruhé. Jako alternativa je to dobry ale čím dřív to půjde el. startérem, tak tím líp.
Setkali jste se s tím někdy? Mohla by to být ta baterka? Jinak vše funguje bez problémů.
Díky
Baterka po koupi fungovala dobře, akorát jednou mi to udělalo to stejné, ale pak se to spravilo a fungovalo to dál, a před týdnem mi to začalo dělat zase. Tak jsem to začal nakopávat, a el. startér jsem vůbec nepoužíval a myslel jsem si že se baterka dobije a bude to snad ok, tak jsem v pátek dojel domů a nechal to tak 10-15 minut vychladnout a pak jsem pro něco šel do kufru a jen tak jsem to zkusil nahodit s el. startérem a ono to bez problému chytlo. Pak jsem ještě jednou jel a zase jsem to nakopával a dnes jsem to zkusil klasicky a zas jen cvak a ..... prostě nic.
Když je klíč v zapalování a otevřu kufr tak světlo svítí, když je aktivní zapalování ale není nastartováno, tak světla svítí úplně normálně, blinkry ok, podsvícení palubovky taky ...
Nakopávačkou mi to chytne někdy napoprvé, někdy napodruhé a někdy to trvá dýl třeba i 6x, protože to zapomenu postavit na stojan a začíná mě to štvát, teplý to startuje hned. Nej je to postavit na stojan, prošlápnout a potom zapnout zapalování, prošlápnout a to většinou chytne hned, někdy až napodruhé. Jako alternativa je to dobry ale čím dřív to půjde el. startérem, tak tím líp.
Setkali jste se s tím někdy? Mohla by to být ta baterka? Jinak vše funguje bez problémů.
Díky
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To bych spíš tipoval na zaseklou volnoběžku startéru. Při startování se prostě pastorek startéru nedostane do ozubeného startovacího věnce, mi to tak připadá ...
Ale počkej si na rady znalejěích odborníků, a máme tady takové ... motor66, Jouzík ... a další

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Jak je ta baterie stará ???
Pokud slyšíš cvaknutí, tak pastorek s největší pravděpodobností zaskočil do ozubení, ale už nezbývá baterii síla na otočení motorem. Doporučil bych baterii proměřit po odstávce a při zátěži. Neboj až si Cossman tvůj příspěvek přečte, dá ti návod, jak na to. Na elektriku on je ras.
Pokud slyšíš cvaknutí, tak pastorek s největší pravděpodobností zaskočil do ozubení, ale už nezbývá baterii síla na otočení motorem. Doporučil bych baterii proměřit po odstávce a při zátěži. Neboj až si Cossman tvůj příspěvek přečte, dá ti návod, jak na to. Na elektriku on je ras.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Tak zatím díky. Ta baterka je tam podle mě od začátku, koupil jsem ten skůtr ojetý. Exekučně zabavený z Francie, najeto 24500km, viz. můj příspěvek ze 17.4.2014 nakonec to ale bylo z konce roku 2007 a ne 2011 jak měli na netu, ale to jsem neřešil, stav je super, jede bezvadně a žere jak má. Ono to totiž bylo dlouho exekučně zabavené než se to dostalo k nám, dlouho to nejelo. A ta baterka se tím pádem kompletně vybila. Český techničák to získalo koncem roku 2013 a když jsem to koupil tak ji ještě nabili ale už to má asi zasebou.
S tím starováním jsem to asi blbě napsal, neudělá to cvak
udělá to zvuk jak když to startuje a motor se asi malinko protočí ale pak nic ... Je mi ale divné proč to v pátek chytlo jako nic, možná jak to bylo ještě teplé.
Dnes zkusím zajet do obchodu kde jsem to koupil ať se na to kouknou, mám od nich rok záruky na skryté vady, tak snad to dobře dopadne.
S tím starováním jsem to asi blbě napsal, neudělá to cvak
Dnes zkusím zajet do obchodu kde jsem to koupil ať se na to kouknou, mám od nich rok záruky na skryté vady, tak snad to dobře dopadne.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli to motorem protočí, ale pomalu, tak to bude na 99,9% baterka. Asi holt když to chytlo, tak byl asi píst těsně za horní úvratí, baterka byla asi v lepší kondici delším dobíjením jízdou a jak rotor chytil švunk, tak to stačilo. Pokud ale musí startér hned ze startu tlačit píst do komprese, je odběr proudu neporovnatelně větší. Tak hodně zdaru

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Ještě můžeš zkusit natočit to přes startovací kabely. Baterku bych nechal přeměřit, ale vzhledem k jejímu předpokládanému věku a nelehkému životu si troufám říct, že ti nezbude než jí udělat pá, pá.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013