Super 8 - 50/4T (2T)

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 01 čer 2010, 18:13

To antilop - zdravím a vítám tě tady.Jsem rád,že jsi se ihned zapojil a věřím,že nebudeš jediný a časem to tady postoupí a začne sem chodit více lidí :roll: .
Jen k těm světlům ... mám krapet starší stroj,než vy a nezdá se mi,že by mi to takhle kolísalo.Ale nejspíše to bude tím,že mám jen jednu hlavní (dvouvláknovou) žárovku :idea: .
Každopádně,jsem letos na Nimbusu ještě nelítal - tedy pokud nepočítám těch 20km,hned po zimě.Teď jsem nucen sedět doma a věř,že mi trhá rukam,nohama a vším,čím se trhat dá... :lol: .
Ale bohužel mi trhá i ve střevech a ty mě nikam jen tak nepustí.Žel bohu,Mr.Crohn je velice zákeřná nemoc :twisted: .Zatím CisFis bando.
Naposledy upravil(a) jakattara dne stř 02 čer 2010, 15:17, celkem upraveno 1 x.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » úte 01 čer 2010, 20:18

No s tím svícením se to má tak: pokud si správně seřídím volnoběh (tj. na teplém motoru to udělám tak, aby se ještě neroztáčelo kolo na stojanu), mám problém. Když to ženu do kopce nebo když jedeme dva a zastavím, má motor bezprostředně po zastavení velkou tendenci chcípnout, přičemž pokud se náhodou udrží a neskape, tak se zhruba po 1-2s probere a pak už si normálně volnoběžně bublá. Ta doba kdy mu to nejde se velice podezřele podobá té, kdy to po dojetí ještě svítí naplno, než to regulátor ztlumí. Čili by si to mohlo navzájem odpovídat. Motor po zátěži je víc teplý, volnoběh má pomalejší (z principu). Když do toho musí točit alternátorem zatíženým světlama, má chuť se zastavit. Když to regulátor ztlumí, vydejchá to a evidentně ožije.... Vím že nejjednodušší je udělat pokus několikrát svítící a pozorovat, několikrát zhasnutej a zkusit dovodit jestli ten vliv tam je nebo ne. Jak jsem řek, míchá se tam víc vlivů zejména to jestli se jelo piánko po rovince nebo ve dvou do krpálu. Každopádně pokud bych si zvedl volnoběh což lze aby to nezdechalo, tak už nesplním těch výrobcem požadovaných 1.9000 rpm a druhak bych musel vyměnit spojkový péra za silnější, neboť s vyšším volnoběhem se to rozjede. Takže já skutečně podezírám to svělo - a výrobce evidentně tím regulátorem sledoval totéž, ulevit motoru na volnoběhu. Jeho myšlenka je evidentní, bohužel realizace krapet kulhá, ta 1s než to regulátor pozná stačí k tomu, aby už to mezitím skoro chcíplo. Mrzí mě to že to takhle blbne, ale tohle jsem zatím uspokojivě nevyřešil...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » úte 01 čer 2010, 20:25

Jinak ještě druhá věc mě tam štvala ale tu jsem vyřešil snadno. Nevím jak po Ostravě, ale tady v čechách máme šíleně drncatý silnice. A to až tak, že mi nedržel šroub bohatosti směsi a neustále se někam pootáčel. Zkrátka jsem ho nastavil pro účely pokusu třeba přesně svisle (myslím drážku pro šroubovák), nased a vyrazil. Za 5km jsem se podíval - šroub byl obvykle jakkoli jinak jen ne svisle. bezvadný... Věřím že se točí sem a tam, protože kdyby se točil nějak systematicky, dávno se zašroubuje pak to nepojede nebo vyšroubuje a pak se ztratí a nepojede to taky. Ale ono ne - šroub je furt na místě jen bohatost cestuje tu víc, tu míň. Takže jsem milej šroub vytočil ven, vzal konopí (technický na trubky - ne marjánu :-) a trucovitej šroub zašrouboval přes konopí a vyřešeno. Točit s tím jde, ale pěkně přiměřeně ztuha. Teď to může drncat už jak chce, sice riskuju že ztratím cokoli jinýho (klidně i kolo...), ale šroub už se ani nehne :D :D :D

Doporučuju - cena úpravy 1Kč, úleva nesmírná :D

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 02 čer 2010, 05:35

To Antilop - pokud jsou to jenom ty dvě věci,myslím si,že to je zatím důvod k radosti.Jednu jsi zdárně vyřešil,s tou druhou asi nic nenaděláš ... :( .Já tyto problémy nemám.A říkam,Agility je něco jiného,než Super 8.Ale na profilu na motorkářích mám el.schéma na Nimbus...vrazím ho tady,do Kymco Agility 50, ONE, MMC, City, RS ... třeba ti pomůže k dalšímu přemýšlení
:roll: ...
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » stř 02 čer 2010, 09:29

Jo eště něco - mám za to že regulátor palubního napětí a omezovač hl. světel jsou dvě rozdílný škatule... Ten regulátor je připojen pouze k alternátoru a stabilizuje palubní síť jako takovou (tj. napětí pro všecko + dobíjení baterky), kdežto ten zhasínač mám za to, že si povídá s CDI a bere si z ní otáčky, tj. rozhoduje se podle volnoběhu. Ale už je to nějaký čas, takže možná plácám blud :)

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » stř 02 čer 2010, 10:14

to antilop: zdravím a jsem rád, že jsi přispěl do tohoto tématu. Já mám teda Super 8 krátce ted mám cca 550km a už jí mám zase doma po malé "nehodě" kdy bylo nutné vyčistit palivový system.

Líbí se mi, co jsi zde napsal a i úpravy, které jsi provedl a vedli ke zvýšení výkonu. Já se ted teda při zajíždění (resp. těsně po něm)pohybuji okolo 60kmstd tachometrových a jsem spokojen, protože odbouráním restrikcí to neuvěřitelně ztichlo.

Jinak s tím světlem jsi mne malinko nepotěšil, protože mi to vadí když sjíždím kopec od baráku na volnoběh, tak světlo nic moc a nebo když zastavím na přechodu, tak to taky pozhasne, tyto dva důvody mne nutí to nějak pořešit. Co popisuješ je asi pravda, ale naučil jsem se teda zatím dělat to, že při zastavování nesmím prudce ubrat plan, to jde okamžitě do kytek, ale když to vezmu plynule a připrzdím a pak ještě třeba metr dva popojedu, tak to nechcípne. Myslíš, že teda ten regulátor napětí co mají na Adventure bike nebude fungovat? Píšou tam, že by to tento problém mělo odstranit.

Od kud jsi píšeš z čech a že nemáte silnice nic moc.... to popravdě není žádná indicie která by napověděla. Jsem taky spokojený a se šroubkem zatím problém nemám pač ani nevím kde ho hledat :-), ale taky bych to pořešil, taky bych rád pořešit tlumení - možná se to rozchodí, protože se to zlepšuje, ale kolo má lepší průběh a tlumení než ta motorka (taky bylo asi třikrát dražší....) Tlumiče jsou fajn, ale jsou přetlumené na zpětný odskok, jakmile je více nerovností nestačí vrátit a pak dostanu ránu na tvrdo..... Jinak bezvadně sedí a když to jde tak mezi dírama kličkuji a zpěstřuji si tím cestu.
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » stř 02 čer 2010, 11:51

Ahoj. Prosímtě to světlo vyřešíme až podle plánů, skutečně mám dojem že tam je extra prvek který dělá "na volnoběh přepni světla na 50%" a to je odlišný obvod od regulátoru Naraku. Ale zatím jsem v práci a noty na tento strojek mám doma... čili když vyměníš regulátor, nestane se nic. Když vynecháš ten ztlumovací obvod, tak už volnoběh nenastavíš vůbec. Budeš ho muset přidat natolik (aby to svítící světlo nezastavilo), že kdybys někdy třeba nerozsvítil, roztočí se to na 5.000 otáček a odjede i bez plynu :D Ale i tak dojde k jevu že to na volnoběh pohasne, sice ne "digitálně a řízeně", ale přirozeně ztrátou napětí při volnoběžných otáčkách. Podle mě se nijak moc dál s touhle elektroinstalací dostat nedá - pokud vím, děje se to více či méně u všech konstrukcí. To víš, alternátor s řízeným buzením jako v autě se sem nedává a z toho pak vyplývá extrémní závislost na otáčkách která úplně dokonale uřídit nepůjde.

Jinak odkud jsem - já z Prahy, Kymco ze západních čech - parkuje na chalupě, akční radius mám tak 100km kolem Varů. Bylo na Klínovci, v Plzni, v Žatci atd, depo má v malé vesničce u Lubence :-)

Ohledně volnoběhu - pokud jsi taky narazil na stav že po ubrání plynu a zastavení to rádo chcípe, tak tím víc to podporuje mou teorii a nebude to tím, že bych měl něco rozhašený. Jak jsem řek, dle mých pokusů to řádně seřídit nejde. Když je zhasnuto, zřejmě by tento problém nenastával. Příležitostně vyzkouším.

Šroub bohatosti bys našel na levém boku karburátoru, je vidět od zadního kola, sleduj rouru přívodu vzduchu do karburátoru od filtru, karburátor samotný je v gumenné čepici. Tu odhrneš a uvidíš z téhle strany jedinej mosaznej šroub v trubičce (i hlava je utopená). To je on. Jinak doporučuju sundat vnitřní dekl pod sedačkou (6 šroubů nahoře a 1 velkej uvnitř), odejmeš celej ten plast včetně sedadla a dostaneš se ke všemu. Karburátor uvidíš z obou stran a můžeš nastavovat - moc tam toho není, volnoběh jako takový (otáčky) a ta bohatost. Pak ještě vůli lanka plynu. Trysky jsou vevnitř, to ho musíš vyndat.

Tlumiče mají 3 polohy tvrdosti, doporučuju tu nejměkčí. Nejmíň to drncá a i se spolujezdcem to takhle vyhovuje. I když jednou jsem vezl známou co má krapet "korpulentní postavu" a ta mi to teda v týhle poloze zarazila až na doraz, ale jinak to zvládá běžně jízdu solo i ve dvou na stejný nastavení.

Benda.s
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03 kvě 2010, 13:33
Bydliště: 50°35´21,58" N 15°02´31,32"

Příspěvek od Benda.s » stř 02 čer 2010, 12:43

Už mne napadlo takle přes den jezdit jen na parkovačky, ale muselo by to lépe svítit. No uvidíme :-)

Z Praglu... rodák? a jaké části. Já jsem ted od Svijan - Turnov- Český ráj a akční rádius zatím asi tak max 15km. Kymco mám z Liberce :-)

Rozebrané seshora jsem to měl a šroubky na karbecu viděl, jen nevím kterej co ovlivňuje.

Zadní tlumič jsem jen po posedu povolil a mám jej na nejměkčí a jeli jsme na tom ve dvou s Mladou a tam je to v pohodě, to je do 160kg, ale taky se sousedem a to už je horší ani jeden se nedostaneme pod devadesát, takže nějakých 190kg na nejměkčí nastavení a taky to bylo v pohodě. Horší je to s přední vidlicí, zadek je relativně OK. Jinak na 95% jezdím sám max s nákupem a to jsem tak do 110kg.
Kymco Xciting 400 2017 mat black
Kymco SUPER 8 50 black&white

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 02 čer 2010, 15:23

Kucííííííííí,mám z vaši debaty tady radost.... pokusím se sem hodit to el.schéma na Agility,ale nějak jsem nepochopil jak tady vkládat foto grrrrrrrrrrr :twisted: .... hned jak se mi to podaří,dám vám tady vědět. :wink: CisFis.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » stř 02 čer 2010, 16:58

Schema na Super8 pochopitelně mám - a je to jak jsem říkal, je speciální krabice Regulator/Rectifier - to je ta co se kupuje od Naraku a druhá jiná Light Control a to je ta která má za úkol zhasnout. Takže výměnou regulátoru se nedosáhne ničeho, zhasínat ve volnoběhu to bude tvrdošíjně furt dál.

antilop
Už mám víc než deset
Příspěvky: 26
Registrován: úte 01 čer 2010, 15:30

Příspěvek od antilop » čtv 03 čer 2010, 14:05

Koukal jsem do mejch doprovodnejch manuálů co mám nasyslený k Super8 50 4T - a zjistil jsem, že mám cca 1.5MB skladbu dílů (něco jako katalog součástek - obrázky a italský popisy) a celou dílenskou příručku (25MB - anglicky). Chtěl jsem to nabídnout pokud by byl zájem (stáhl jsem z webu a už nevím odkud), ale nevím jak na to...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 04 čer 2010, 07:29

Já jsem tady taky objevil odkaz na nějaký německý veb tak mrkněte.
http://www.kymco-ersatzteile.de/shop/ca ... ?cPath=101
Sám teď stahuji a na google překladači překládám ... :wink:
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf
Už mám víc než deset
Příspěvky: 80
Registrován: stř 09 čer 2010, 08:06
Bydliště: Praha 4 / Lhotka

Příspěvek od Psycho vlk Wolf » stř 09 čer 2010, 08:13

Zdravíčko. Já jsem se svým Kymčátkem velmi spokojen. Teď mám najeto 497km a je na garančce a na odemykání. Tak jsem zvědav jak to pojede. Třeba bude trhat asfalt. :lol:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 09 čer 2010, 11:17

Zdravím Wolfa,momentálně posledního registrovaného člena tohoto fora.. :wink: Každopádně pak dej vědět,co ti v dílně se scootem provedli a napiš poznatky jaké změny se staly.Zatím CisFis.Jáchym
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf
Už mám víc než deset
Příspěvky: 80
Registrován: stř 09 čer 2010, 08:06
Bydliště: Praha 4 / Lhotka

Příspěvek od Psycho vlk Wolf » stř 09 čer 2010, 21:17

Taky zdravím. Skůtřík už je doma. Byl jsem s ním na mini srazu na Strahově. :) A k tomu odemčení. Mám vyměnou restrikci, odbroušené slepé koleno výfuku a větší trysku. Je to svižnější, sice chvilku trvá než se při akceleraci sebere do otáček, ale to je hned. A jel jsem po rovince zatím 60km/h tacho. Uvidím na kolik to vytáhnu. Jen baterka má asi malý napětí, páč se tomu nechce moc startovat. Zítra jí nabiju a uvidím. :D

Odpovědět