Kymco Vitality potřebuju poradit
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Počkej až nalitáš nejaký ten km. Valečkům dej aspoň 5 tis. 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Nevyvážené kolo sebou nebude házet. To vidět není.
Sám jsem si vyvažoval kola na enduru. Jasně že by bylo lepší kdyby ti kolo vyvážili na vyvažovačce. Je to hned. Na skútru to nechávám vždy vyvážit. A to kola obě.
Sám jsem si vyvažoval kola na enduru. Jasně že by bylo lepší kdyby ti kolo vyvážili na vyvažovačce. Je to hned. Na skútru to nechávám vždy vyvážit. A to kola obě.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že stresuješ zbytečně. Jak říkám - počkej nějakou dobu. Aspoň 100-200km a uvidíš. Třeba vidíš bubáky i tam, kde nejsou . 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Pardon chlapi, já počítač přes víkend ignoruju. Těch 50 hodin v tejdnu mi stačí.
K těm vibracím... Klepe se to když máš nastavené nízké volnoběžné otáčky. Zkus to znova, pomalinku přidávej plyn a pozoruj jestli vibrace mizí. Zadní kolo se mi na hlavním stojánku samozřejmě taky točí, to je normální. Když jsem pozoroval zadní ráfek, jak se tak otáčí, bylo na něm vidět jak si jeho vnější tvar trošku šmajdá. V servisním manuálu mají dokonce povolenou vnější házivost do 2 mm. Holt zvenku není ráfek opracován. Vnitřní plochy ráfku mi ovšem běží perfektně a o to tady jde.
Vyvažování kol na padouchovi mi přijde jako zbytečný luxus, ale rozhodně to neublíží. Můžeš opět zkusit na hlavním stojanu. Zadní kolo ve vzduchu, řidítka drž pevně oběma tlapama a pomalu přidávej knedlík, jestli budeš cítit silné předozadní vibrace a budeš mít pocit, že tě to chce shodit ze stojanu, pak by bylo vyvážení kola zapotřebí udělat. Jináč bych na to hodil bobana.
K těm vibracím... Klepe se to když máš nastavené nízké volnoběžné otáčky. Zkus to znova, pomalinku přidávej plyn a pozoruj jestli vibrace mizí. Zadní kolo se mi na hlavním stojánku samozřejmě taky točí, to je normální. Když jsem pozoroval zadní ráfek, jak se tak otáčí, bylo na něm vidět jak si jeho vnější tvar trošku šmajdá. V servisním manuálu mají dokonce povolenou vnější házivost do 2 mm. Holt zvenku není ráfek opracován. Vnitřní plochy ráfku mi ovšem běží perfektně a o to tady jde.
Vyvažování kol na padouchovi mi přijde jako zbytečný luxus, ale rozhodně to neublíží. Můžeš opět zkusit na hlavním stojanu. Zadní kolo ve vzduchu, řidítka drž pevně oběma tlapama a pomalu přidávej knedlík, jestli budeš cítit silné předozadní vibrace a budeš mít pocit, že tě to chce shodit ze stojanu, pak by bylo vyvážení kola zapotřebí udělat. Jináč bych na to hodil bobana.
Dneska jsem slyšel, že se dá kolo uklidnit i tak, že se do pneu dá speciální gel a pak se kolo natlakuje dusíkem a ten gel se tak dokonale rozepře, že se kolo samo vyváží a dokonce je to prevence proti defektu.
Mám už novej olej a na brzdovku zatím hodím bobek
. Až najedu tak dalších 5000km tak to vyměním. Dnes jsem se poprvé podíval pod skútra a tam jak se uřízla ta fajfka co dělala lenocha ze skútráče tak je to rezavé jako liška........ To jsou ty servisy, které si hrajou na značkové a chovaj se ke skútrům a vůbec cizímu majetku dost macešsky!! Znám to i u aut. Když tam člověk nemá známého tak se tam dělaj dost velký zvěrstva. Ale nechci vás jen děsit.
Mám radost že dneska řekl jeden ze servisáků Kymca že můj skútr je krásně zajetej a v super stavu!! A takového ho budu udržovat!!! A už bude hezky tak ho protáhnu klidně na chalupu a domů a vyženu pavouky po dlouhé době zahálení. Jo a taky jsem si na skútráče pořídil novej kufr SPEEDS je ze super plastu minimálně tak dobrý nebo dokonce lepší než je GIVI a za menší cenu!!!!!!!!! Až si přivezu skútráče domů tak dám Foto. 
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Kyma mám fouknutého dusíkem obě kola a ten lépe kompenzuje, co se týká tlumení nerovností, děr, atd. Únik tlaku je minimální oproti klasice - vzduchu. Podotýkám, že 99% mého ježdění je s baťůžkemGek píše:Není to gel a nezabrání to vibracím kola. Je to prevence proti píchnutí. Jmenuje se to Ultraseal, nebo Slim. A dusík do kola moto ?? Nevím, ale spíše ne.
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Oskare jednou se musíme setkat a necháš mě sjet na tvojí Vitalitce. Udělej si čas v květnu a přijeď do Jaroměřic, já to mám taky daleko a prubnu to. Chtěl bych porovnat, jaký je rozdíl ve výkonu, když už tam nemáš to slepý rameno. Vloni na výstavě mi jeden prodejce a servisman ze Znojma říkal, že je to tam jen kvůli ekologii a prej to můžu s klidným svědomím uříznout. Což jsem teda zatím neučinil.
Se rzí na výfuku jsem také bojoval a mohu tady odpřísáhnout, že ta práce co jsem tomu dal + finance, šli během jednoho roku šmahem do p.če. Výfuk jsem kompletně opískoval, vybrousil a nastříkal barvou s odolností do 700 °C. Nic naplat jednou je to dvoutakt, takže i tahle barva ten žár nevydržela. Nyní již výfuk nechávám svému osudu a až přijde jeho čas, nahradím jej něčím takovým ...

Nebo takovým ...

A bude od toho věčnýho reznutí pokoj.
Se rzí na výfuku jsem také bojoval a mohu tady odpřísáhnout, že ta práce co jsem tomu dal + finance, šli během jednoho roku šmahem do p.če. Výfuk jsem kompletně opískoval, vybrousil a nastříkal barvou s odolností do 700 °C. Nic naplat jednou je to dvoutakt, takže i tahle barva ten žár nevydržela. Nyní již výfuk nechávám svému osudu a až přijde jeho čas, nahradím jej něčím takovým ...

Nebo takovým ...

A bude od toho věčnýho reznutí pokoj.
Nazdárek. Jouzo 74 není vůbec problém skútráče ti samozřejmě půjčím. Škoda že jste všichni tak daleko.... Když si necháš odstranit všechny restrikce jak se mají, tak ti odstraní i to slepé rameno. Byl jsem v jedné pražské ulici která má teda dost prudké stoupání!!!! Rozjížděl sem se v půlce a upozorňuju, že mám 100KG a skútr vystřelil jako raketa, to by se u 4T nikdy nepovedlo. Jsem rád, že jsem se nenechal ukecat a koupil jsem Vitalitku 2T. Ten výfuk sundám, obrousím a nastříkám tou barvou na výfuk. Taky pokukuju po jiném výfuku např. http://www.scooter-tuning.cz/images/pro ... ouring.jpg Ale i ten první co máš na fotce se mi opravdu moc líbí. Ale bude asi dost mastnej co ?
Rád bych přijel do Jaroměřic. Ale je to opravdu dost štreka. Dost přes 200 km. Pro někoho nic moc, ale na malého skútráče? No ale stejně to nejdříve otestuju na chalupu a zpět. Je to tak 100 km jen tam. Musím si ho taky trochu osahat né
Můžeš sem dát taky nějaké foto Vitalitky??? Já to udělám jen, jak si ho přivezu ze servisu domů s novým kufrem.
Mám z něj radost no.. Pasuje tam jako by ho s tím skútráčem vyrobili. 
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
Jirko nedělej se s tou barvou, budeš opravdu brzy zklamanej. Originální výfuk na vitalitce je třeba brát jako spotřební záležitost. Co si budem nalhávat, materiál ze kterého je vyrobený je pravý nefalšovaný šmejd a asijští výrobci v tomhle ohledu dost za evropou zaostávají. Ušetři čas a peníze, ať je můžeš investovat do tohodle pěknýho laufu. Myslím, že se ta cena dá vydržet, ne ?
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/vy ... 22991.html
http://eshop.motoservis-travnicek.cz/vy ... 22991.html