Kymco Vitality potřebuju poradit
Jo jo tenhle výfuk je fakt SUPER! Chci to vařené místo alespoň trochu ošetřit. Já tu barvu už mám tak je škoda jí nepoužít. Jen se zeptám, když to koleno výfuku odmontuju musím dát nové šrouby nebo tam můžu prdnout ty staré?? A nejsou potřeba něčím namazat? A to těsnění???
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
Tak jsem se radoval asi předčasně, ten kufr se tam prej přidělat moc nedá. Alespoň né tak, aby tam pevně držel. Vitalitka má vzadu takovej divnej držák, ale na něj se nic přidělat nedá. Neznáte někdo nějakej fígl jak na to ??? Něco fortelného?? A nemáte někdo hlavu válce na tento motor?? Protože předchozí servis tam namontoval šikmo svíčku a bojím se, že se vyklepe nebo sama vystřelí.. A někde na cestě by to bylo dost nepříjemné. 
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
Tak už se vysvětlilo proč začalo zadní kolo tak házet při montáži do auta když sem to vyzvedl ze servisu jsem zjistil že ta zadní guma je na pravé straně popraskaná kolem do kola těsně u ráfku. Tak budu muset koupit novou na zadek a asi koupím tuhle co vy na to Dunlop 207 RUNSCOOT 130/70 R12 L 62 ?
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Tož nevím, každý, kdo koupil Runscoota, tak nadával na malou výdrž km. Jednalo se spíše o maxiskůtry, takže na pajdě by snad mohla být situace jiná 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Já vím, že budu za blbce, ale já té větě nerozumímOskar 78 píše:Tak už se vysvětlilo proč začalo zadní kolo tak házet při montáži do auta když sem to vyzvedl ze servisu jsem zjistil že ta zadní guma je na pravé straně popraskaná kolem do kola těsně u ráfku. Tak budu muset koupit novou na zadek a asi koupím tuhle co vy na to Dunlop 207 RUNSCOOT 130/70 R12 L 62 ?
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
To je mi líto, že se moje zpráva setkala s nepochopením. Jednoduše mam popraskanou gumu a domnívám se, že i tenhle faktor dopomohl k tomu, že pneu hází. Jen se chci zeptat, jakou mi doporučujete novou gumu???? 130/70-12 59J Díky. Ta pneu co jsem na ní dal odkaz, je špatná???? 
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Jiří, stačí číst příspěvky postupněmotorr66 píše:Tož nevím, každý, kdo koupil Runscoota, tak nadával na malou výdrž km. Jednalo se spíše o maxiskůtry, takže na pajdě by snad mohla být situace jiná
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Přímá rada je drahá. V mém okolí kluci používají z 90% gumy originální dle doporučení výrobce skůtra. Ostatní mají Pirelky, Dunlopy, Metzelery... takže všehochuť. Jen jsem psal, že Dunlop Runscoot vyšel nejhůře v počtu najetých km. Vygůgli si všechny typy, podívej se na obrázky a která se ti bude nejvíce líbit - tu ber. Já mám na Kymku 500 na obou kolech Metzeler a jsem spokojen. 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Tak dobře, když chceš konkrétní typ. Já mám spadeno na tyto čerňáky. Jezdím jejich obdobu na velké motorce a veliká spokojenost. Pokud možno osadit celý pár.
Jouzovo favoritky
Jouzovo favoritky
Jouzo ty tvoje pneu jsou fakt dobré!! A co říkáte na tyto http://www.scootland.cz/zbozi/dunlop-pn ... gt301-56p/
http://www.megalevnepneu.cz/pirelli-evo ... 20257.html
http://www.megalevnepneu.cz/pirelli-sl2 ... 73690.html
http://www.megalevnepneu.cz/metzeler-me ... 93162.html
Hele chlapi je nutný měnit obě dvě ?? Teď se mi to moc nehodí. Říkal jsem si že tam tu přední nechám přes léto a pak ji vyměnim . Je totiž uplně nová! Musim teda zvolit takovou pneu ke které je i přední.
http://www.megalevnepneu.cz/pirelli-evo ... 20257.html
http://www.megalevnepneu.cz/pirelli-sl2 ... 73690.html
http://www.megalevnepneu.cz/metzeler-me ... 93162.html
Hele chlapi je nutný měnit obě dvě ?? Teď se mi to moc nehodí. Říkal jsem si že tam tu přední nechám přes léto a pak ji vyměnim . Je totiž uplně nová! Musim teda zvolit takovou pneu ke které je i přední.
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
Pokud si mám vybrat z těchto čtyř, tak bych volil ... Pirelli EVO.
K problematice křížení různých značek vepředu a vzadu.
Ty si dobře na té přední gumě přečti, jaké je konstrukce (radiální, nebo diagonální). K radiální gumě na předku nesmíš dát diagonální na zadek a naopak. Ne, že by jsi se tím na padesátce vystavoval nějakému ohromnému nebezpečí za jízdy. Ale s největší pravděpodobností bys neprošel technickou kontrolou a problémy by mohly být i při kontrole policejní hlídkou.
A proč měnit obě gumy zároveň za stejnou značku a typ? Vysvětlení je víc než prosté. Každý výrobce má jinak tvarovaný příčný profil pneumatiky a do vývoje a testování cpou nemalé finance právě proto, aby našli ideální poměr mezi předním a zadním kolem. Druhým pádným důvodem je stejná směs pneumatik a z toho pramenící zpětná vazba a odezva řidiči. Třetím argumentem by Ti mělo být stejné stáří obou pneumatik. Bez vyjímky každá guma stárnutím pomalu tvrdne a ztrácí svoje původní vlastnosti. Takže i když si dáš k 5 let staré přední gumě na zadek úplně novou, byť úplně stejnou gumu, už to nikdy nebude ono.
Snad jsi mi uvěřil a postavíš se k tomu s rozumem, nebo můžeš dělat, že jsi nic nečetl a budeš situaci řešit podle svých momentálních možností. Jirko pamatuj hlavně na to, že ty malý černý kolečka ti mohou ve vteřině změnit celý život !!!
K problematice křížení různých značek vepředu a vzadu.
Ty si dobře na té přední gumě přečti, jaké je konstrukce (radiální, nebo diagonální). K radiální gumě na předku nesmíš dát diagonální na zadek a naopak. Ne, že by jsi se tím na padesátce vystavoval nějakému ohromnému nebezpečí za jízdy. Ale s největší pravděpodobností bys neprošel technickou kontrolou a problémy by mohly být i při kontrole policejní hlídkou.
A proč měnit obě gumy zároveň za stejnou značku a typ? Vysvětlení je víc než prosté. Každý výrobce má jinak tvarovaný příčný profil pneumatiky a do vývoje a testování cpou nemalé finance právě proto, aby našli ideální poměr mezi předním a zadním kolem. Druhým pádným důvodem je stejná směs pneumatik a z toho pramenící zpětná vazba a odezva řidiči. Třetím argumentem by Ti mělo být stejné stáří obou pneumatik. Bez vyjímky každá guma stárnutím pomalu tvrdne a ztrácí svoje původní vlastnosti. Takže i když si dáš k 5 let staré přední gumě na zadek úplně novou, byť úplně stejnou gumu, už to nikdy nebude ono.
Snad jsi mi uvěřil a postavíš se k tomu s rozumem, nebo můžeš dělat, že jsi nic nečetl a budeš situaci řešit podle svých momentálních možností. Jirko pamatuj hlavně na to, že ty malý černý kolečka ti mohou ve vteřině změnit celý život !!!
Tak dám přední i zadní. Ta přední je taky popraskaná. Chci se zeptat na index zatížení na pneu. V TP je napsáno zadní 130/70 12 56J a přední 120/70 12 51J, ale v manuálu je tam zadní 59J a přední 56J a to je napsané i na pneumatikách. Ale tato zátěž se hodně špatně hledá, když chci mít stejného výrobce!!!!!! Většinou je to 56 zadek, 51 předek a v nejlepším případě 62 zadek, ale předek pořád 51. Tak už nevím koukám na ty gumy už celé odpoledne, abych našel kvalitní pneu za slušnou cenu.
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Co tahle ?? pneu
Tuhle jsem našel novou Michelinu dvousměsovou, ale už ji nemohu najít
Už jsem ji našéééél Novinka dvousměsovka
A tady je v obchodě. Cena podle mě není špatná. Příště ji zkusím, i když jsem chtěl Metzeleru. obchod s pure
Tuhle jsem našel novou Michelinu dvousměsovou, ale už ji nemohu najít
Už jsem ji našéééél Novinka dvousměsovka
A tady je v obchodě. Cena podle mě není špatná. Příště ji zkusím, i když jsem chtěl Metzeleru. obchod s pure
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."