vitality predni tlumice

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

vitality predni tlumice

Příspěvek od Pitrsh » stř 02 kvě 2012, 17:11

mel bych dotaz kolik oleje je v prednich tlumicich na vitalitce divne mi vnich skrunda asi bude malo oleje dekuji
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 03 kvě 2012, 09:49

Nelekni se, ale žádný olej tam nepatří. :!:
Servisní manuál nařizuje pouze kontrolovat délku pružiny ve volném stavu tzn. vyndat přední kolo, sundat blatník, rozebrat kapotáž, vyndat tlumiče z brejlí, atd., atd. Prostě na to, abych si mohl změřit délku dvou volných pružin, budu 4 hodiny montovat věci okolo. Do toho bych nešel. Taky mi to občas trochu vrzne, zvednu ty gumové prachovky, jemným hadříkem otřu tyčky a nastříkám olejem ve spreji. Za 5 min. je vymalováno. Dovnitř se budu vrtat až bude pružina unavená a bude to mlátit.

Ale kdyby jsi se nenechal odradit a chtěl ty tlumiče lustrovat, tak tady máš správné délky nezatížených pružin. Přední 2 kusy 214,7 mm a zadní 1 kus 209 mm. :roll:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 03 kvě 2012, 09:55

Jouzo, myslíš že na Agilitce to bude stejné?
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 03 kvě 2012, 11:53

Jachy, víš že bych Ti tady na to neměl odpovídat. Ale když budeme potichu, třeba to projde. Na agilitku nemám servisní manuál, ale jestli mohu říct svůj názor, tak má normální hydraulické vidlice. Narozdíl od VITALITKY. Mrkněte na tyto dva katalogové listy a je to myslím vysvětlené. Prostě seznam náhradních dílů u Agilitky napovídá, že jde o hydraulické tlumení.

Vitality

Agility
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 03 kvě 2012, 12:39

Jj. Popsul se mi PC, tak jsem odkázaán jen na tlf, tak se omlouvám. Ale děkuji za odkazy ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od Pitrsh » čtv 03 kvě 2012, 17:17

dekuji moc slo by mi poslat cely manual?
Kymco Vitality 50 2T

Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od Pitrsh » čtv 03 kvě 2012, 18:56

ale je mi divny ze kdyz pruzim ze tam slysim skrundat olej jako by ho tam bylo malo
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 04 kvě 2012, 07:03

Netuším co ti tam škrundá, podle mého tam jakákoliv tekutina nemá co dělat.
Celý servisní manuál si můžeš stáhnout zde:

https://rapidshare.com/#!download|670p1 ... 03D87F|0|0

1. Adresu odkazu nakopíruj do příkazového řádku.
2. Enter
3. Klik na zelenou ikonu DOWNLOAD.
4. Zvolit umístění ve tvém počítači.
5. Klik uložit.
6. Myš pravé tlačítko.
7. Klik extrahovat zde.
8. Právě jsi stal šťastným majitelem servisního manuálu Kymco Vitality 2T/4T v angličtině.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 04 kvě 2012, 12:49

Jouzo> ... týýý vado, ty nejen, že jsi chytrý jak knihovna, ona ti ta knihovna dokonce patří, jo ? :D :D :shock: :D :D :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od Pitrsh » úte 08 kvě 2012, 16:06

no ale i na simsonu byly pruziny i olej aby byly mazany kluzaky nechapu to
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 09 kvě 2012, 07:39

Ber to s úsměvem :D . Třeba Jawy 20, 21 a 23 zase běhaly na sucho a když se na to člověk se tam podívá, trošku vyčistí a mázne, běhá to dodnes. Kvalitní mazivo a zdravé prachovky = základní předpoklad dlouhé životnosti a tichého chodu. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět