S mým Kymco DJ 50 S mám problémy, že většinou do kopců, jak jedu na plný plyn, mi přestane reagovat na plyn a snižuje rychlost až musím zastavit, chvíli stát a potom se zase rozjedu. Když se úplně nezastaví v kopci, tak na rovince za kopcem, nechce akcelerovat a z kopce velkého, jak jedu na plný plyn, tak to taky není ono, cítím to, někdy to semnou do kopce i škube dopředu - dozadu.
Co všechno jsem zkoušel napíšu do tématu o DJ 50 S // je to tam.
Každopádně, děje se mi to zřejmě po odblokaci skútru (ale prvních cca 400 km tak, po odblokaci se mi to nedělo) , ta proběhla tak, že mi akorát ve variátoru vyměnili toto:
.Trysku mi prý nevyměnili a když jsem byl v jednom ze servisů, tak mi servisák řekl, že jestli mi neměnili trysku, tak se nediví, že to se musí taky vyměnit, tu jak jsem se ptal, přímo tam, kde mi to dělali, mi nevyměnili.
Momentálně jsem karburátor rozmontoval a je tam tryska K80, z čehož soudím, že je to 80 :

Tady jsem se dočetl, že Agility MMC 4 takt má podle toho německého webu s orig. dílami 80 , ale jakattara tam má 82 , divné, přitom to má všechno krom vzhledu a té sedačky stejné.
Nevím, zda to ta tryska může dělat, ale když mi to říkal jeden z těch servisáků a na netu jsem četl, že při odblokaci se tryska mění.
Tady na fóru jsem našel, taky jeden z příznaků, co mám cukání:
A když už zkouším vše, co je v mých silách, tak trysku za 149 Kč (cena v obchodě, který mám k dispozici, jestli ale budou mít velikost, co potřebuji) bych koupit mohl.antilop píše:
Když je tam teď 80 , kolik myslíte, že bych měl koupit, když to stojí 149 Kč, to je docela dost, na takovou malou kravinku
A pak ještě jde taky o tu velikost tuším, že tam je M5? V tom krámu, který mám k dispozici jsem našel akorát M4 na eshopu, tak bych musel zvolit asi jiný.
Takže když to tak shrnu, potřeboval bych vědět:
- ● Jakou velikost trysky bych měl zvolit? (rychlost je vyšší o 6 km/h na rovince a z kopce, nějakého extrémního až o 15km/h, než to jelo předtím)
●Je to M5?
●Mohlo by to tím být?
