Ručičky otačkoměru a rychloměru
Ručičky otačkoměru a rychloměru
Zdravím, chtěl bych poprosit o radu. Na kymco downtown 125 2009, jsem předělával spínač brzdového světla a syn si hrál a rozsvítil mi světla, čímž vybil baterku. Problém je ale, že když jsem zkusil nastartovat, tak mi ručičky otáčkoměru a rychloměru neoběhly celou svou dráhu, ale zastavily se cca u 40 km/h a cca 3 000 otáček. A teď, i když dám nabitou baterku, tak u těch hodnot mají jakoby nastavenou nulu. Takže i když je vypnuté zapalování, tak jsou pořád na těchto hodnotách, a když nastartuji, tak otáčkoměr se zvedne cca na 5 000 a rychloměr, když točím předním kolem, tak také reaguje. Nevíte prosím, jak ty ručičky zkalibrovat? Moc všem děkuji za nápady.
Re: Ručičky otačkoměru a rychloměru
Zkusil bych tak na 2 dny odpojit baterku. Třeba to vyjde... a hrábnou si nejdříve na dorazy a teprve pak se proběhnou přes celý zbytek budiků.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Ručičky otačkoměru a rychloměru
Právě že ne na 0 na stupnicich nespadnou. Teď jsou, jak jsem psal, na těch cca 40 km/h a cca 3000 ot. a když zapnu klíček, tak přes ten rozdíl přejedou maximální otáčky a rychlost (dojedou až za obě stupnice) a vrátí se zase na těch 40 a 3000. Proto si myslím, že tam už klasické dotazy nejsou a je to tím, že se špatně nakalibrovaly.