Kymco Yager 125 11kw
-
Lukáš@ Kymco 125
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 14 bře 2025, 19:39
Kymco Yager 125 11kw
Zdravím všechny a mám hned dotaz,koupil jsem Kymco yager gt 125 a závada je že za studena nechce jit do otáček dusi se to,ale až se ohřeje na provozní teplotu tak je to v pohodě
Re: Kymco Yager 125 11kw
Jak dlouho po nastartování se to dusí? Mě to dělalo tak půl minuty. Ale to mě nevadilo, nastaroval jsem, nasadil helmu, rukavice a mohl jsem vyrazit. Pokud ti to trvá déle, bude nejspíš moc bohatá směs, kterou ještě obohatí sytič.
Na karburátoru jsou dva šroubky - jeden na otáčky volnoběhu a druhý na bohatost směsi. Jestli si to dobře pamatuju, tak na volnoběh byl shora a na směs zboku. Ten na směs by měl být nastavený pokud se nepletu na 2,5 (+- 0,5) otáčky. To znamená skůtr zahřát tak, aby už nejel na sytič a chcípnout. Zašroubovat šroub bohatosti do konce (ale nedorvat!) a pak povolit o 2 celé a půl otáčky. Nastarovat a doladit otáčky volnoběhu šroubem pro nastavení volnoběhu. Po schladnutí vyzkoušet a případně jemně doladit bohatost o +- půl otáčky a následně volnoběh.
Na karburátoru jsou dva šroubky - jeden na otáčky volnoběhu a druhý na bohatost směsi. Jestli si to dobře pamatuju, tak na volnoběh byl shora a na směs zboku. Ten na směs by měl být nastavený pokud se nepletu na 2,5 (+- 0,5) otáčky. To znamená skůtr zahřát tak, aby už nejel na sytič a chcípnout. Zašroubovat šroub bohatosti do konce (ale nedorvat!) a pak povolit o 2 celé a půl otáčky. Nastarovat a doladit otáčky volnoběhu šroubem pro nastavení volnoběhu. Po schladnutí vyzkoušet a případně jemně doladit bohatost o +- půl otáčky a následně volnoběh.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- Mara-z-Litaku
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 29 zář 2025, 21:55
- Bydliště: Litoměřice
Re: Kymco Yager 125 11kw
Zdravím, také jsem koupil Yagera teďka ke konci sezóny a jsem na tom podobně.
Studené starty jsou za teplého počasí horší, ale stačí přidat trochu plynu a frčím.
Za studeného počasí chytá hned, ale v začátku jízdy se dusí a nejde do otáček (přestože nevyrážím hned a počkám pár minut, aby se zahřál motor). Stačí ale chvilku přidat plyn, aby se to zahřálo a můžu jet v pohodě.
Jinak jezdí úplně krásně, ale má najeto už skoro 30 tisíc a spíš to vypadá na špatnou funkci automatického sytiče. Volnoběh drží a za plynem jde hezky. Je trochu zvýšená spotřeba (3,6 l na 100 km), to by taky mohlo ukazovat na sytič. Ale servisní historii to nemá, takže spotřebu může zvyšovat více faktorů.
Kdybych měl nastavenou moc bohatou směs, tak by to v teplém počasí mělo startovat na brnk a v nějaký moment by se to mělo trochu dusit, ne?
Studené starty jsou za teplého počasí horší, ale stačí přidat trochu plynu a frčím.
Za studeného počasí chytá hned, ale v začátku jízdy se dusí a nejde do otáček (přestože nevyrážím hned a počkám pár minut, aby se zahřál motor). Stačí ale chvilku přidat plyn, aby se to zahřálo a můžu jet v pohodě.
Jinak jezdí úplně krásně, ale má najeto už skoro 30 tisíc a spíš to vypadá na špatnou funkci automatického sytiče. Volnoběh drží a za plynem jde hezky. Je trochu zvýšená spotřeba (3,6 l na 100 km), to by taky mohlo ukazovat na sytič. Ale servisní historii to nemá, takže spotřebu může zvyšovat více faktorů.
Kdybych měl nastavenou moc bohatou směs, tak by to v teplém počasí mělo startovat na brnk a v nějaký moment by se to mělo trochu dusit, ne?