Kymco Vitality potřebuju poradit

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 01 bře 2012, 09:15

No Geku? Moderátore :twisted: .
Vy to vlákno o Vitalitce tady Jirkovi pěkně zasí...e. Na takové konverzace je přeci pokec, nebo né? Tak šupky tam. Ale už ;) . Kdo to kdy viděl, aby mladší musel napomínat jen krapet starší ;) . Saprlote s váma. Bando jedna. :)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 01 bře 2012, 09:20

Jakto? Řešíme stále olej do stroje. Dobře. Výtku přijímám a stěhuji se.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 01 bře 2012, 15:09

No, jen jsem vyčkával, kdo že bude ten první a pošle nás do p... (pokecu :lol: )
Jachy, máš za jedna :wink:
Naposledy upravil(a) motorr66 dne čtv 01 bře 2012, 19:15, celkem upraveno 1 x.
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 01 bře 2012, 15:53

:wink: Ale byl jsem mastný, že? :roll: Jak ten olej ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » čtv 01 bře 2012, 19:03

Chci se zeptat: dneska jsem hodil pokec s jedním „mechaniko“ a ten nadělal moc velké dusno okolo karbecu . To je vlastně poslední věc do které jsem se ještě nevrhl a docela mám díky jeho odbornému výkladu z toho paniku :lol: . Říkal, že je v karburátoru klapka potažena „spešl“ povlakem, který můžu poškodit a je vše v pytli. Chci prostě jen vyndat a vyčistit a nechci nic seřizovat. A vlastně ještě tam dát novej filtřík paliva. Nevíte náhodou který konkrétní tam dát ??? Díky :wink:
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 02 bře 2012, 08:26

Hele Jirko, mrkni se na obrázky v tom servisním manuálu (VT50 cap 12 (carburatore). Bude Ti hned jasný, že je tam šoupátkový karburátor a je prošpikovaný všema možnýma vymoženostma. Dobře Ti radím nevrtej se v tom. Já to nevydržel a vrtal a pak jsem musel do servisu. Jezdím celoročně a vloni když mrzlo, tak mi motor první 3 min. po nastartování měl tendenci chcípnout. Po ohřátí to bylo v pohodě. Začal jsem laborovat s poměrem směsi palivo vzduch. Když to fugovalo za studena, tak to blblo za tepla a obráceně. Jehlu jsem zvedal i snižoval a pořád bylo někde něco špatně. Rezignoval jsem a dal do servisu. Měl v tom prsty zatuhlý elektrický sitič. Rozhejbali mi ho, ale pravděpodobně časem zase ztuhne a nechám ho vyměnit za nový. Tuším říkali asi 1200 Kč.
Vyměn si palivový filtr, který je vsazený do palivové hadičky před karbcem za jakýkoliv jiný s papírovou vložkou a na amatérské čištění karburátoru raději zapomeň. Vždyť tvůj stroj má prd najeto. :wink:

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 02 bře 2012, 08:46

Takže nás napadlo úplně to samé... No ale nechám si poradit a nechám to na profíkách. Ale ten filtr si dám a tak jediné co vlastně servisákum zbyde je karbec a kontrola řemenu a čištění variátoru.
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 02 bře 2012, 16:59

Můžu se tě zeptat Jouzo74 taky se ti stává jako mě dneska: Nastartoval sem chytlo to na první našlápnutí, ale skútr se začal hodně vybravě chvět. Motor běžel normálně. Ale roztočilo se zadní kolo. Po jeho zastavení vibrace přestaly. Zapomněl sem říct že skútr stál na hlavním stojanu. Taky ti Vitalitka tak hodně vibruje po studeném nastartování ??? Díky :?
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 02 bře 2012, 17:04

To že se točí zadní kolo bych řekl, že je naprosto normální a to chvění mám občas i já na Agilitce ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 02 bře 2012, 17:24

Tohle chvění bylo dost razantní... Třeba je to u 2T normální ale zatím jsem nastartoval asi tak 6krát a teprve poprvé to tak vibrovalo.
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 02 bře 2012, 17:29

No, tak že by se mi to třepalo a skákalo po asfaltu, to zrovna né, ale občas se mi Nimbus taky rozechvěje. Jen já už to tak nějak nesleduji. Mám na Agiltce najeto 15 tis. a zatím mě nikde nenechala ... byly problémy - jezdil jsem na Shell Power Raicing, ale co na něj nejezdím je to gut ;) . Ale počkej na Jouzu, má to samé co ty. Ten 4T se určitě chová jinak, než váš 2T. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 02 bře 2012, 18:55

Zkus dát vyvážit zadní kolo.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 02 bře 2012, 19:09

No, i to je možné, ale co já vím, na padesátkách jsem žádné závažíčko nenašel. A už jsem to jednou řešil na SF a na tomto obsahu a rozměru těchto kol se to prej nedělá. Ale jistě to netvrdím. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 02 bře 2012, 19:58

Počkám co na to Jouza 74.
Kymco Vitality 50 2T . Jmenuju se Jirka .

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 02 bře 2012, 20:01

Já bych si dal kolo na stojánek a vyvážil bych si ho sám. Tak jsem to dřív dělal. Pokud ti ho nikde nevyváží.
Ale jestliže se skutr rozkmitá když se roztočí kolo, tak to bude asi tím kolem. Bych si teda myslel.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět