Kymco Vitality potřebuju poradit

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 07 úno 2012, 13:26

Podle mě ten tvůj olej je dokonce o něco lepší, protože má větší rozsah pracovních teplot.
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=pre_visko.
Osobně bych to vůbec nehrotil a v klídku bych ho tam fouk. Prostě dodržuj intervaly výměny cca 5000 až 6000 km a nemusíš se bát, že by zrovna tohle soukolí šlo do kopru. Na skůtru je spousta jiných věcí, které mají zásadní vliv na to, jak dlouho ti to bude lítat. Např. olej motorový (jestliže máš dvoutakt, je to opravdu zásadní), čištění vzduchového filtru a jiné samozřejmosti.
Zkus zajít do obchodu, kde prodávají nové skůtry, nebo je aspoň servisují. Moc bych se divil, kdyby ten převoďák neměli a když budeš šikula, budeš mít štěstí, možná ti prodaj rozlévaný. Pak bys i nějakou kačku ušetřil.

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » úte 07 úno 2012, 14:51

Koukal jsem na ty stránky a koukal na olej Motorex Gear Oil Hypoid 80W/90 (1 l) říká se že Motorex je fakt dobrej ale píšou tam že je hypoidní ale v manualu píšou že se nemá používat Hypoidní tak nevim. Můžu se zeptat když čistíte vzduch. filtr stříkáte ho taky potom tim olejem na filtry nebo ten molitan tam dáváte jen tak po uschnutí? Myslíte že se může vyprat v jarové vodě? Hele co je ještě důležitý k té údržbě, abych na nic nezapoměl.Díky

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 07 úno 2012, 17:17

Napiš, co už jsi všechno dělal, ať se neopakujem ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » úte 07 úno 2012, 17:27

Abych řek pravdu tak ještě nikdy nic. Je to můj první skútr a teprve před pár dny jsem ho koupil. Ale plánuju vyměnit brzdovku, dát novej olej do převodovky, vyčistit vzduchovej filtr , doleju olej na mix s benzínem a novou svíčku a nic jiného mě nenapadá. Na variátor a řemen ještě koukat nemusím má najeto teprve 2400 km a jede dobře. Tak jestli je ještě něco nutné??
P.S : A jak to děláte s tím filtrem??

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 07 úno 2012, 17:33

Já filtr poprvé měnil po 5000 a to byl hnus. Po jeho výměně se to rozjelo a to neuvěřitelně. Teď když jezdím, tak často vypouštím takový ten sajrajt co je v hadičce nad víkem variátoru ... a po dalších 5000km jsem jej měnit nemusel ... mluvím o vzduchovém. Palivový měním taky co 5 tis. Brzdovku jsem za celou dobu neměnil... A pokud to má najeto jen 2 400km, neměnil bych ani tu svíčku. Vše bych si jen koupil a opravdu bych jen jezdil. ;) . Nemůžeš tady dát nějakou fotku? Jinak na mém profilu na motorkářích (odkaz pod příspěvkem) jsem popsal většinu věcí co jsem s Nimbusem dělal. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » úte 07 úno 2012, 17:47

Skútr sice nemá kilometry ale má roky. Je to 2006. A taky to chci mít připraveno na další sezonu. Hele jak teda s tím filtrem můžu ho vyprat v jarové vodě a po zaschnutí nastříkat AIR Filtr Oil nebo se to nemusí? Jo a foto udělám. Nablejskám a pak dám na stránky. Objel jsem opravdu dost skútrů ale nakonec jsem se rozhodl pro značku Kymco a myslím že to byla dobrá volba. Počkám do příštího roku a koupím si pak 125. A taky Kymco. :D

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 07 úno 2012, 17:51

Nebudeš litovat ;) . Jinak pokud máš ten filtr papírový jako mám v agilitě já, tak určitě neprat. Ale já bych nepral ani ten molitanový. Myslím, že se to nevyplatí a už vůbec né u pinďoura, co na něj stojí vše minimum. Je ten filtr moc špinavý? A jinak tedy pokud se s tím moc nejezdilo - tak souhlasím ze vším, co chceš udělat. Ale jinak fakt není co. Raději bych si objednal všechno (válečky, filtry, pružinky ...) ať to mám, protože jestli tě to chytne, kilometry pofičí a ať pak nečekáš než ti to příjde ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » úte 07 úno 2012, 18:10

Asi máš pravdu koupím novej. Je tam molitan a rovnou ho nastříkám tím olejem na filtry. A udělám si ten servis. Na ty válečky se chci taky podívat možná i Malossi sadu. Ale i tak jede skútr i v -17 stupních jako ďas. Okolo 70km. I když musím říct že to trochu poškubávalo, ale není divu mrzlo jako blázen. :shock:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 07 úno 2012, 18:12

On je to vlastně 2T, že? Já mám 4T ... tady v Metancity to na ježdění není. Já se už bojím. Jezdil jsem do prosince, ale první sníh je pro mě signál STOP ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » úte 07 úno 2012, 18:23

Tady bylo do dnešního dne sucho. A hlavně když jsem to kupoval tak jsem musel skútra pořádně projed. Ale fakt jsem ze skútr normálně málem spadnul jako kus ledu, jaká byla zima :oops:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 07 úno 2012, 18:25

Já si jej koupil jen do práce a stal se s toho nový koníček. Jsem nadšen a i když už jezdím i silnější, na pajdu nedám dopustit. Už chystáme s Trotlem další dovču na tomto obsahu. Nezapomenutelné ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 07 úno 2012, 20:30

Vzduchový filtr peru normálně v jarový vodě. Respektive jsem si koupil ještě jeden a střídám je. Nic olejem nestříkej, protože ačkoliv je mi to divné olej se do něj i tak dostane ze směsi paliva a oleje. A sice v takové míře, že cca po 2000 km se mi dělá pod airboxem na zemi loužička. Toť signál k výměně. :wink:

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » stř 08 úno 2012, 08:45

Taky jsem se rozhodl že koupím ještě jeden. Nepamatuješ si kolik tě stál novej? Dneska jestli mi to vyjde tak se pustím do servisu. Díky

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 08 úno 2012, 09:18

Nechci kecat, ale jestli si dobře vzpomínám cca 250 Kč.

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1531
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » stř 08 úno 2012, 10:55

Kucí tak to tu čtu a taky bych přispěl troškou do mlýna co se vzduch.filtru týká.Loni před naší motodovčou s Jachym sem si objednal nový(a musím říct že za fakt výbornou cenu-80 kč,na internetu za něj chtěli prodejci 250 kč a víc)a do té doby než mi přišel sem ten starý vypral v technickém benzínu POŘÁDNĚ!!! vyfoukal tlakovým vzduchem a eště vysušil horkým vzduchem.Jezdilo to samosebou mnohem líp než před čištěním ale když sem tonto postup konzultoval s Kymcoservisem tak mi bylo řečeno že takhle to jde udělat pouze dočasně protože při styku té papírové vložky s čímkoliv mokrým,byť by to byla i těkavá látka jako to bylo v mém případě, dojde k jejímu nenávratnému splstnatění a tudíž i ke zhoršení průchodu vzduchu což na nějaké poletování kolem baráku nemá až takový vliv co se spotřeby a jízdních vlastností týká,ale na větší vzdálanosti se to projeví jak na jízdě tak na spotřebě i amortizaci motoru. :wink: :)

Odpovědět